בס״ד

 – בשם השם נעשה ונצליח

4.9
5/5

אגנית למקלחון בכל בית

דף הבית / אגנית למקלחון בכל בית
אגנית למקלחון

אחת התמונות הכי מפנקות בקשר להיגיינה הפרטית שלנו, הייתה תמיד מדמיינים אותנו משכשכים באמבטיה מלאה בקצף, עלי ורדים עם כוס שמפנייה ביד. מסתבר שמציאות לחוד וחלומות לחוד ובהרבה מאוד בתים בארץ, עברו רבים למקלחון. הכי קל, הכי פשוט והכי זריז  לניקיון אישי. בד בבד עם השתלטות המקלחונים על חדרי האמבטיה, התפתח שוק המקלחונים בצורה מהירה והיום אפשר להשיג סוגים רבים של מקלחונים מזכוכית מחוסמת. עם דלת אחת, שתיים. מקלחוני אקורדיאון, עגולים, מרובעים ומלבניים וגם היצע רחב של ברזים להשלמת סצנת המקלחון האולטימטיבי.

אבל על מה אתם דורכים כאשר יש לכם מקלחון? אין ספק שאתם זקוקים לאיזו אגנית למקלחון וזו מה לעשות, כמו הרבה דברים אחרים בבית, צוברת בלאי ואתם זקוקים למי שיתקן אותה. 

אגנית לבנה ונוצצת 

מתחת לכל מקלחון חייבת להיות אגנית למקלחון. זה לא משנה אם מדובר במקלחון הזזה על מסילות, כזה שאידיאלי לחדרי אמבטיה קטנים משום שהוא לא דורש מקום לפתוח את דלתות המקלחון או אם מדובר על מקלחון פתיחה בעל דלתות המורכבות על צירים הוא יכול להיפתח פנימה או החוצה ודורש כמובן מקום יותר גדול במקלחת מאשר מקלחון הזזה. חשוב לומר כי במקרה כזה גם לא מצטבר לכלוך בתחתית המקלחון כמו שקורה למקלחון שנוסע על מסילה. 

יש גם מה שנקרא מקלחון פינתי הממוקם בין קירות, הוא הכי פופולארי משום שברוב חדרי האמבטיה אין מקום להציב מקלחון באמצע ובעיקרון רוב חדרי האמבטיה קטנים ואנשים מחפשים פתרונות איך בכל זאת למקם מקלחון בתוך חדר אמבטיה. 

יש מקלחון פינתי בעל שלוש דפנות זכוכית שאפשר לחתוך את המידות שלו ולהקטין אותו כדי שיתאים למידות חדר האמבטיה שלכם. 

יש גם מקלחונים מתחתיהם אגנית, אשר עומדים בחופשיות בחדר האמבטיה ללא שום תמיכה. הם מתאימים לחללים גדולים והם המילה האחרונה בתחום עיצוב חדרי האמבטיה. 

ובכל מקרה כאשר יש לכם מקלחון ומתחתיו אגנית והיא נחבלת, נסדקת או מעלה חלודה יש צורך להזמין איש מקצוע שיתקן אותה.

ממה עשויה אגנית למקלחון?

אגנית למקלחון עשויה בדרך כלל מחרסינה או מחומר אקרילי וההתקנה שלה חייבת להיות מאוד מדויקת ולהיעשות ע”י איש מקצוע. חשוב לבחור באגנית אשר מגביהה את שולי הרצפה כדי שהמים יזרמו פנינה, כך נשמר הניקיון מתחת למקלחון. בלעדי אגנית למקלחון אי אפשר להגביה את הרצפה ולגרום לכך שהמים יזרמו פנימה לתוך חור הניקוז. בעיקר בחדר האמבטיה חשוב מאוד לוודא שלא נשארים מים על הרצפה. הם עלולים להפוך לעכורים ולמפגע בריאותי של ממש. אם האגנית נסדקת חלילה או נפגעת צריך לתקן אותה בצורה מאוד מקצועית שלא יורגש בכלל התיקון משום שמדובר בכל זאת במוצר היגייני. 

איך מתקנים אגנית למקלחון?

כאשר האגנית נסדקת למשל ויש צורך לתקן אותה יש כמה דרכים לבצע את התיקון. אחת מהן היא חידוש האגנית באמצעות התזה של ציפוי אמייל או ציפוי אקרילי, אלה הם בעצם שני סוגי הציפויים המקובלים לתיקון אגנית למקלחון. יש לתקן את האגנית בהתאם לסוג האגנית הקיימת כאשר מדובר בקילוף של ציפוי, כתמים באגנית ועוד. 

כאשר יש בעיה באגנית צריך איש המקצוע להתיז עליה את החומר שיצפה את הנזק מחדש. יש לבצע זאת בצורה מדודה ומאוד מדויקת כדי לא להשאיר עודף של חומר ציפוי. בעבר כאשר לא היו חומרי ציפוי היה צורך להחליף את כל האגנית אבל היום אפשר פשוט לתקן אותה וכך לחסוך כסף ולזכות באגנית חלקה ונוצצת כמו חדשה. 

איך בנויה אגנית למקלחון?

בימים עברו כאשר עדיין לא היו אגניות למקלחונים, אנשים היו נוהגים לעמוד על הרצפה או לשים שטיח פלסטי כל שהוא מתחת למקלחון. שטיחים אלה היו צוברים לכלוך ולעמוד על הרצפה זו סכנת נפשות של ממש כאשר מדובר ברצפה עם סבון. בכל בית בו יש קשישים וילדים מתקינים אגנית למקלחון כי זה הדבר הכי אסתטי והכי נוח לעמוד עליו כאשר מתקלחים. 

אגנית למקלחון יכולה להיות עשויה מכל מיני חומרים. יש לה בסיס עמיד ורחב מתחת למקלחון ופתח לניקוז המים. היא מהווה את משטח הדריכה מתחת למקלחון ואין מקלחון היום בלי אגנית למקלחון.

חברת אביאור אמבטיות מתמחה בתיקוני אמבטיות שונים כגון חיפוי אמבטיה, הלבשת אמבטיה, הפיכת אמבטיה לג’קוזי וכמו כן שיפוץ וחידוש אגנית למקלחון ותשמח לעזור לכם בטיפול ייסודי ומקצועי.

טיפים נוספים שאסור לפספס

השיטה הייחודית של אביאור אמבטיות לחידוש אמבטיה: פתרון מושלם ויעיל

השיטה הייחודית של אביאור אמבטיות לחידוש אמבטיה: פתרון מושלם ויעיל

האמבטיה, לכאורה רק חדר נוסף בבית, היא למעשה אחד החללים המרכזיים המשפיעים על איכות חיינו היומיומית. בעידן בו שגרת החיים…
אביאור אמבטיות: הסוד לאמבטיה חדשה ומעוצבת בזמן קצר

אביאור אמבטיות: הסוד לאמבטיה חדשה ומעוצבת בזמן קצר

חדר האמבטיה אינו רק חלל פונקציונלי בבית, אלא גם מקום של פינוק ורגיעה, נקודת מוצא וחזרה במהלך יומנו העמוס. למראה…
הפתרון המושלם לשיפוץ אמבטיה: הלבשת אמבטיה אקרילית

הפתרון המושלם לשיפוץ אמבטיה: הלבשת אמבטיה אקרילית

אמבטיה היא לא רק פינה שקטה להתרווחות בסוף יום עמוס, אלא גם מרחב פונקציונלי שכל פרט בו משפיע על האיכות…
חידוש שיש למטבח - ריענון השיש וחידושו

חידוש שיש למטבח - ריענון השיש וחידושו

מאמר זה בבלוג שלנו דן בתהליך של חידוש ורענון שיש למטבח. הוא מדגיש שאפילו השיש האיכותי ביותר נוטה להראות סימני…
הלבשת אמבטיה – הלהיט החדש בעולם השיפוצים והעיצוב

הלבשת אמבטיה – הלהיט החדש בעולם השיפוצים והעיצוב

במאמר זה נבחן את הטרנד האחרון בתחום שיפוץ חדרי אמבטיה – הלבשת אמבטיה, מאמר זה בבלוג מספק תובנה מקיפה על…
חידוש אמבטיה או אמבטיה חדשה? כך תבחרו נכון

חידוש אמבטיה או אמבטיה חדשה? כך תבחרו נכון

מאמר זה נועד להדריך את הקוראים בתהליך הבחירה בין חידוש אמבטיה או בחירה באמבטיה חדשה. במאמר זה אנו בוחנים את…
דילוג לתוכן