בס״ד

 – בשם השם נעשה ונצליח

4.9
5/5

חידוש אמבטיה מחיר של איש מקצוע

דף הבית / חידוש אמבטיה מחיר של איש מקצוע
הלבשת אמבטיה מחיר

כמו בכל תחום גם חידוש אמבטיה מחיר צריך להיות לפי מחירון מקובל, ואם מישהו בא אליכם בהצעה יותר מדי זולה, ייתכן שזה דווקא עלול לעלות לכם ביוקר. לא רק בתחום הזה אלא בשיפוץ או שדרוג חדרים בבית, יש כבר את המחירים המקובלים כאשר יכולים להיות הפרשים ביניהם אבל יש את המינימום שאם מישהו יורד ממנו בצורה משמעותית, זה צריך להחשיד אתכם.

חידוש אמבטיה חייב להיעשות על ידי איש מקצוע בעל ניסיון בתחום אשר יוכל לחדש את האמבטיה שלכם בתהליך קצר. מתאים לכל אחד וגם לבעלי דירות להשכרה שהאמבטיה בהן כבר מעלה חלודה או יש בה חורים.

כאשר האמבטיה כבר במצב גרוע, אין שום צורך להחליף אותה. תהליך החידוש איננו כרוך בשבירת אריחים או רצפה או בעקירת האמבטיה. מדובר על תהליך בו מצפה איש המקצוע את האמבטיה בכמה שכבות והיא כמו חדשה מהניילון במחיר מעולה.

אמבטיה ישנה או פגומה?

אם יש לכם אמבטיה ישנה בבית שכבר נראית רע, זה עלול להיות משום שהיא כבר עם בלאי רב או שקרתה לה איזו “תאונה”. ציפוי של אמבטיה עלול להישבר בשל חפץ כבד שנפל עליה וסדק אותה, או כל אירוע אחר שגרם לה לפגם. יש גם כתמים קשים שעלולים לנבוע משימוש לא נכון של חומרי ניקוי, כל אלה עלולים לגרום נזק רב לאמבטיה ועל כן תצטרכו חידוש אמבטיה מחיר, ייקבע ביניכם לבין איש המקצוע.

בחרו אדם בעל ניסיון רב בתחום, כי הניסיון הזה יבטיח לכם חידוש מושלם.

סדק או שברים באמבטיה אקרילית-חידוש אמבטיה

אם יש לכם סדק או שבר באמבטיה אקרילית, הפתרון הכי זול מבין כל האפשרויות לתקן זאת, הוא להזמין חידוש אמבטיה בתנאי שקוטרו של הסדק או השריטה העמוקה הם לא מעל 4 סנטימטר.

איש המקצוע יגיע לביתכם ויתחיל בתהליך החידוש. הוא ילטש את האזור הבעייתי באמבטיה ויניח עליו שכבות של בד עשוי סיבי זכוכית או כזה שנטבל בפוליאסטר. לאחר שזה יגיע לייבוש מלא, הוא ילטש את האזור עד שקרקעית האמבטיה תהיה חלקה ובאותו עובי בכל מקום.

חידוש אמבטיה מחיר לפעולה כזו, יכול לעלות לפי רמת הפגם. האם מדובר רק בסדק אחד או בכמה שברים? והאם הם מפוזרים על כל קרקעית האמבטיה והדפנות או אם הם מעטים. כל אלה משפיעים על המחיר הסופי.

ציפוי אמבטיה מתי עושים?

כאשר יש הרבה פגמים, אמייל מתקלף וצבע עכור לאמבטיה אפשר ללכת על ציפוי אמבטיה כאשר גם פעולה זו איננה דורשת עקירת הצנרת או עקירת האמבטיה, שברים ועוד אשר עלולים להפוך את חדר האמבטיה שלכם לאתר בנייה ועד להשבתתו למשך כמה ימים.

ציפוי אמבטיה נעשה באמצעות ציפוי של כמה שכבות אמייל או ציפוי של אקריל. כל אמבטיה תדרוש מספר שונה של שכבות בהתאם לבעיה שלה, ועד שהפגמים לא ייראו.

אם הייתה לכם אמבטיה בצבע מסוים וכבר הספקתם לעשות קרמיקה חדשה או רצפה חדשה ודווקא חלמתם על אמבטיה בצבע כלשהו, תוכלו לנצל את ההזדמנות הזו ולעשות זאת כעת. היום מאוד מודרני אמבטיות בצבע תכלת, ירקרק או צהבהב שמשתלבות עם ארונות בצבעים האלה או צבעים מנוגדים, הכל שאלה של עיצוב.

על הציפוי תקבלו אחריות, כל איש מקצוע נותן אחריות לזמן אחר וגם חידוש אמבטיה מחיר הם קובעים לפי רמת המקצועיות שלהם. אין ספק שמדובר במומחיות.

טיפים נוספים שאסור לפספס

השיטה הייחודית של אביאור אמבטיות לחידוש אמבטיה: פתרון מושלם ויעיל

השיטה הייחודית של אביאור אמבטיות לחידוש אמבטיה: פתרון מושלם ויעיל

האמבטיה, לכאורה רק חדר נוסף בבית, היא למעשה אחד החללים המרכזיים המשפיעים על איכות חיינו היומיומית. בעידן בו שגרת החיים…
אביאור אמבטיות: הסוד לאמבטיה חדשה ומעוצבת בזמן קצר

אביאור אמבטיות: הסוד לאמבטיה חדשה ומעוצבת בזמן קצר

חדר האמבטיה אינו רק חלל פונקציונלי בבית, אלא גם מקום של פינוק ורגיעה, נקודת מוצא וחזרה במהלך יומנו העמוס. למראה…
הפתרון המושלם לשיפוץ אמבטיה: הלבשת אמבטיה אקרילית

הפתרון המושלם לשיפוץ אמבטיה: הלבשת אמבטיה אקרילית

אמבטיה היא לא רק פינה שקטה להתרווחות בסוף יום עמוס, אלא גם מרחב פונקציונלי שכל פרט בו משפיע על האיכות…
חידוש שיש למטבח - ריענון השיש וחידושו

חידוש שיש למטבח - ריענון השיש וחידושו

מאמר זה בבלוג שלנו דן בתהליך של חידוש ורענון שיש למטבח. הוא מדגיש שאפילו השיש האיכותי ביותר נוטה להראות סימני…
הלבשת אמבטיה – הלהיט החדש בעולם השיפוצים והעיצוב

הלבשת אמבטיה – הלהיט החדש בעולם השיפוצים והעיצוב

במאמר זה נבחן את הטרנד האחרון בתחום שיפוץ חדרי אמבטיה – הלבשת אמבטיה, מאמר זה בבלוג מספק תובנה מקיפה על…
חידוש אמבטיה או אמבטיה חדשה? כך תבחרו נכון

חידוש אמבטיה או אמבטיה חדשה? כך תבחרו נכון

מאמר זה נועד להדריך את הקוראים בתהליך הבחירה בין חידוש אמבטיה או בחירה באמבטיה חדשה. במאמר זה אנו בוחנים את…
דילוג לתוכן