בס״ד

 – בשם השם נעשה ונצליח

4.9
5/5

כל היתרונות של חיפוי אמבטיה

דף הבית / כל היתרונות של חיפוי אמבטיה
חיפוי אמבטיה

אם בחדר הרחצה שלכם יש אמבטיה, ודאי חלפה בראשכם לא אחת המחשבה למלא אותה פעם במים ולהתפנק באמבטיה חמימה ומרגיעה (או קרירה, בהתאם לעונה) לאור נרות, עם כוס שמפניה וספר טוב. אולם אם האמבטיה שלכם כבר לא נראית במיטבה, החלום הקטן הזה כנראה התנפץ כליל. אין מה לעשות, גם האמבטיה היפה והיקרה ביותר סובלת מבלאי טבעי, ולאחר זמן מה היא כבר לא תיראה כמו שנראתה ביום בו הותקנה. בדיוק בשל מצבים כאלה קיים השירות של חיפוי אמבטיה, שמכונה לעתים גם הלבשת אמבטיה.

מה זה חיפוי אמבטיה?

הלבשת אמבטיה, או חיפוי, היא טכניקה מתקדמת אשר מאפשרת לכם לקבל בתוך מספר שעות אמבטיה חדשה ולבנה במצב מושלם, בלי להחליף את האמבטיה הישנה כלל. נשמע בדיוני? אז זהו, שלא. הטכניקה מתבצעת בדיוק כפי שהיא נשמעת – על האמבטיה הישנה מולבש חיפוי שעשוי מחומר אקרילי ומעוצב כאמבטיה, שהופך להיות האמבטיה החדשה שלכם. בסיום התהליך, המהיר יש לציין, לא תראו את האמבטיה הישנה עוד. היא כמובן תמשיך להיות שם, אולם רק כבסיס וכתמיכה לאמבטיה החדשה שלכם.

מתלבטים? זה מה שאתם צריכים לדעת

חיפוי אמבטיה הפך לשירות מבוקש מאוד, ויש לכך כמה סיבות טובות. לטכניקה זו יש כמה יתרונות משמעותיים שחשוב להכיר, בעיקר אם אתם מתלבטים אם זה שירות שמתאים לכם.

פרוצדורה קלילה ומיידית – אם להיות כנים, החלפת אמבטיה היא כאב ראש. לשבור אמבטיית חרס ולהתקין אחת חדשה זה תהליך שמצריך זמן עבודה, איש מקצוע, ובדרך כלל אף מוביל לנזקים נלווים, לדוגמה בחיפוי הקרמיקה שעל הקירות הצמודים או בריצוף. הלבשת אמבטיה, לעומת זאת, אינה פוגעת בחדר הרחצה שלכם ובתוך מספר שעות תקבלו חדר רחצה יפה ומשודרג.

חיסכון בעלויות – בעוד שהחלפת אמבטיה, באופן הגיוני, עולה לא מעט כסף, הלבשת אמבטיה נעשית במחיר הגיוני למדי, בעיקר ביחס לתמורה המשמעותית שיכולה לשדרג לכם לחלוטין את חדר האמבטיה.

התאמה לדירה שכורה – למי לא יצא להיכנס לדירה שכורה, ולגלות פתאום רטיבות בקירות, עובש בארונות ואמבטיה שנראית כמו חלק מהתפאורה של סרט אימה? מכל מיני סיבות, אנשים עשויים למצוא את עצמם פתאום חתומים על חוזה של שנה בדירה שקשה להבין איך אפשר לחיות בה. הלבשת אמבטיה היא פיתרון יותר ממושלם עבור מי שעבר לגור בדירה כזו, ואינו יכול ורוצה לבצע בה שינויים קיצוניים ויקרים כמו החלפת אמבטיה. כמה שעות, ואתם יכולים להיות רגועים שחדר הרחצה שלכם יוכל להיות נעים ומפנק בדיוק כפי שדמיינתם.

איך בוחרים את איש המקצוע הנכון

אם החלטתם לבצע חיפוי אמבטיה ולממש את זכותכם לחדר רחצה יפה ומרגיע כמו שחלמתם, עכשיו הגיע הזמן לבחור את בעל המקצוע המתאים. לפני שאתם מזמינים איש מקצוע, יש שני פרמטרים חשובים שכדאי לבחון.

המלצות היום, כולם אוהבים לחוות דעה באינטרנט על בעלי מקצוע שהם צרכו את שירותיהם, ואתם יכולים להרוויח מזה לא מעט. לעתים קרובות חוות הדעת הללו מכילות את כל המידע שאתם צריכים: על המקצועיות של איש המקצוע, על איכות העבודה שלו, על האמינות שלו, על המחיר ועוד.

מחירלפני שאתם בוחרים בעל מקצוע לצורך הלבשת אמבטיה, חשוב לערוך סקר שוק כמו שצריך. יש לכך שני טעמים: הראשון הוא שלא תשלמו מחיר גבוה מדי, והשני הוא שלא תשלמו מחיר נמוך מדי ותקבלו עבודה ברמה נמוכה בהתאם. חשוב להבין מה טווח המחירים המקובל בשוק עבור העבודה, ולאחר מכן תוכלו לבחור איש מקצוע מומלץ שגובה מחיר הוגן.

טיפים נוספים שאסור לפספס

תיקון מקלחונים  - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

תיקון מקלחונים - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

המקלחון הוא חלק מהותי בכל חדר אמבטיה, ומספק לנו חוויה מרעננת ומרגיעה. עם זאת, מקלחונים יכולים להיתקל לאורך זמן בבעיות…
החשיבות של חידוש שיש למטבח

החשיבות של חידוש שיש למטבח

בבתים המודרניים של היום, המטבח הוא לא רק חלל לבישול אלא מוקד מרכזי לאיסוף ואירוח אורחים. כאחד האזורים המנוצלים ביותר…
חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיות הוא פתרון חסכוני וחוסך זמן לחידוש אמבטיות בלויות והחזרתן ליושנה. בין אם יש לכם אמבט פורצלן, פיברגלס או…
תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים נעשה ע”י בעל מקצוע אשר אמור לתקן כל נזק המתהווה בהם לרבות: כתמים קשים, סדקים, שבר, קילוף של…
תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

אחרי הרבה שנים יש המחפשים איש מקצוע לצורך תיקון אמבטיה, שכן אמבטיה היא פריט שמשתמשים בו הרבה מאוד ויש לו…
צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

אחד הדברים הכי חשובים בכל בית שיש לעשות הוא צביעת אמבטיה מחיר יש לברר מול אנשי המקצוע את עלות העבודה.…
דילוג לתוכן