בס״ד

 – בשם השם נעשה ונצליח

4.9
5/5

ציפוי אמבטיה והלבשת אמבטיה-כל מה שאתם צריכים לדעת

דף הבית / ציפוי אמבטיה והלבשת אמבטיה-כל מה שאתם צריכים לדעת
ציפוי אמבטיה

למה עדיף לעשות ציפוי אמבטיה מאשר להחליף את האמבטיה? 

רוצים להחליף את האמבטיה? ידעתם שאתם יכולים להשיג את אותה התוצאה, בלי החסרונות של להפוך את הבית שלכם לאתר בניה? ציפוי אמבטיה או הלבשת אמבטיה הוא פתרון טוב יותר. במקום לקדוח, לסבול מרעש, לכלוך ומכל ההשלכות של שיפוץ, קיימות האופציות הללו שכוללות פחות לכלוך, עולות הרבה פחות ויחסכו לכם אלפי שקלים, ובמקום עבודה שלוקחת כמה ימים, תוך כמה שעות יש לכם אמבטיה ממש חדשה. 

למה צריך לצפות את האמבטיה?

לאמבטיות, כמו לעוד רהיטים ופריטים בבית קורה תהליך התיישנות. במקרים רבים האמבטיה כבר נראית שחוקה ולא יפה, עם הרבה שריטות, חלודה וכתמים ולפעמים אפילו נשברת אם האמבטיה קיימת כבר הרבה שנים. בהרבה מקרים, הפיתרון הוא להחליף את הכל- מה שיכול לעלות אלפי שקלים. אבל הפלוס של האמבטיה זה שהיא עשויה מאמייל. חומר שניתן בקלות לצפות אותו בעוד כמה שכבות ולגרום לו להיראות חדש. בעצם הוא באמת חדש, חוץ מהשכבות שנמצאות למטה ואותם לא רואים. האלטרנטיבה לציפוי אמבטיה או הלבשת אמבטיה היא אידיאלית וזולה בהרבה מאשר להחליף את כל האמבטיה ולכן הרבה בוחרים בה. 

כמה זמן זה ייקח?

בשביל ציפוי אמבטיה תצטרכו לחכות כ-3-4 שעות עד שהאמבטיה תהיה מוכנה. בעל המקצוע שתבחרו יעשה את הכל בשביל התוצאה המושלמת והמפנקת עבורכם. 

ציפוי אמבטיה- התהליך

תהליך העבודה כולל ליטוש, ציפוי בחומרים מיוחדים וכמובן באמייל. לאחר העבודה תצטרכו לחכות כ-24 שעות עד שהחומרים התייבשו ותוכלו להשתמש באמבטיה המוכנה.

על הלבשת אמבטיה

תהליך זה כולל איטום בחומרים מיוחדים ולאחר מכן הלבשת אמבטיה חדשה מעל האמבטיה הישנה. הוא יעלה לכם יותר מטיפול ציפוי אמבטיה ותצטרכו להתייעץ עם בעל המקצוע מה יותר מתאים לאמבטיה שלכם. גם בהלבשת האמבטיה תצטרכו לחכות בין 15 ל48 שעות לפני השימוש עד לייבוש הסופי של כל השכבות.

שימו לב שהלבשת אמבטיה תגרום לאמבטיה להיות טיפה יותר קטנה ממה הייתה קודם כי הרי אתם מלבישים פה אמבטיה חדשה מעל האמבטיה החדשה וזה תלוי במרחב.

מה עוד אפשר לכלול בעבודה?

כחלק מהעבודה, תוכלו לבקש לשנות את צבע האמבטיה. אמנם זה יעלה לכם עוד קצת, אבל השינוי שווה את זה וייתן לאמבטיה שלכם תחושה מרעננת ומחודשת. האמבטיה אפילו תיראה יותר טוב מאיך שהיא הייתה עם אותו צבע (ורוב הסיכויים שזה היה לבן). מומלץ לשנות את הצבע לאפור חלש. זהו צבע שמתאים כמעט לכל אמבטיה ונראה טוב ויוקרתי. 

בנוסף תוכלו גם לצפות את הכיור בשכבה נוספת וחלקלקה שתגרום לכם להרגיש שינוי מטורף ושדרוג משמעותי לחדר האמבטיה שלכם. מומלץ לבחור לכיור את אותו צבע שבחרתם לאמבטיה בשביל התיאום. 

איך לבחור בעל מקצוע?

לציפוי אמבטיה או הלבשת אמבטיה, מומלץ לבחור בעל מקצוע רק לפי המלצות. בתחום הזה אין הרבה התלבטויות. מומלץ להזמין בעל מקצוע ששמעתם על העבודה שלו המלצות ואתם סומכים עליו. לפני שאתם סוגרים עם בעל מקצוע או חברה יש לוודא שאתם בוחרים רק בחברות שמעניקות אחריות על העבודה. האחריות המקובלת היא בין שנה עד חמש שנים להלבשת אמבטיה ושנה לציפוי אמבטיה. אם בעל המקצוע לא כולל אחריות, לא כדאי לשכור אותו לעבודה. אנחנו בחברת אבי-אור עוסקים כבר 30 שנה בתיקון, חידוש, וציפוי אמבטיןת ומשקיעים את ה-100% שלנו לשביעות רצון הלקוח. לא סתם הלקוחות ממשיכים לבחור באביאור ויוצאים מרוצים פעם אחרי פעם. רוצים עוד פרטים או שניתן לכם הצעת מחיר? השאירו עכשיו פרטים ונחזור אליכם או צרו קשר דרך הטלפון או המייל.

טיפים נוספים שאסור לפספס

השיטה הייחודית של אביאור אמבטיות לחידוש אמבטיה: פתרון מושלם ויעיל

השיטה הייחודית של אביאור אמבטיות לחידוש אמבטיה: פתרון מושלם ויעיל

האמבטיה, לכאורה רק חדר נוסף בבית, היא למעשה אחד החללים המרכזיים המשפיעים על איכות חיינו היומיומית. בעידן בו שגרת החיים…
אביאור אמבטיות: הסוד לאמבטיה חדשה ומעוצבת בזמן קצר

אביאור אמבטיות: הסוד לאמבטיה חדשה ומעוצבת בזמן קצר

חדר האמבטיה אינו רק חלל פונקציונלי בבית, אלא גם מקום של פינוק ורגיעה, נקודת מוצא וחזרה במהלך יומנו העמוס. למראה…
הפתרון המושלם לשיפוץ אמבטיה: הלבשת אמבטיה אקרילית

הפתרון המושלם לשיפוץ אמבטיה: הלבשת אמבטיה אקרילית

אמבטיה היא לא רק פינה שקטה להתרווחות בסוף יום עמוס, אלא גם מרחב פונקציונלי שכל פרט בו משפיע על האיכות…
חידוש שיש למטבח - ריענון השיש וחידושו

חידוש שיש למטבח - ריענון השיש וחידושו

מאמר זה בבלוג שלנו דן בתהליך של חידוש ורענון שיש למטבח. הוא מדגיש שאפילו השיש האיכותי ביותר נוטה להראות סימני…
הלבשת אמבטיה – הלהיט החדש בעולם השיפוצים והעיצוב

הלבשת אמבטיה – הלהיט החדש בעולם השיפוצים והעיצוב

במאמר זה נבחן את הטרנד האחרון בתחום שיפוץ חדרי אמבטיה – הלבשת אמבטיה, מאמר זה בבלוג מספק תובנה מקיפה על…
חידוש אמבטיה או אמבטיה חדשה? כך תבחרו נכון

חידוש אמבטיה או אמבטיה חדשה? כך תבחרו נכון

מאמר זה נועד להדריך את הקוראים בתהליך הבחירה בין חידוש אמבטיה או בחירה באמבטיה חדשה. במאמר זה אנו בוחנים את…
דילוג לתוכן