בס״ד

 – בשם השם נעשה ונצליח

4.9
5/5

תיקון מקלחונים- ויש לכם חדש!

דף הבית / תיקון מקלחונים- ויש לכם חדש!
תיקון מקלחונים

מקלחון זה אחד המוצרים היותר “מבריקים” שהומצאו אי פעם וגם הכי חסכוניים. תארו לעצמכם שכל פעם שהייתם רוצים להתקלח, הייתם צריכים למלא אמבטיה. סביר להניח שהייתם חושבים על פתרון אחר, בעיקר אחרי שהייתם מקבלים את חשבון המים והחשמל.

המקלחון מורכב מדלתות זכוכית חסינות. יש מקלחון עגול, מרובע עם דלת,  בלי דלת, יש המון דגמים למקלחונים. למטה על הרצפה בונים בדרך כלל אגנית מחרסינה, אשר אותה אפשר לנקות ולשמור על ההיגיינה שלה בכל עת. אחרי כמה שנים, למקלחון יש בלאי וגם לאגנית. זו יכולה להיסדק או להעלות חלודה, ולכן יש לתקן אותה. בנוסף יש תיקונים נוספים שיש לעשות אחרי כמה שנים.

בהתחלה כמובן המקלחון עבד מעולה, אבל אחר כך החלו להצטבר הבעיות. לכן יש להזמין איש מקצוע שעושה תיקון מקלחונים.. 

ציפוי אגנית למקלחון

במשך הזמן תוכלו לראות כי האגנית במקלחון שלכם, משטח החרסינה שעל הרצפה, מתחיל להעלות בלאי. כדי לחדש את האגנית, יש צורך בציפוי מחדש. זה נעשה באמצעות התזה של ציפוי אמייל או ציפוי אקרילי. מדובר על ציפוי רב שכבתי, שמעניק שכבה מבריקה וחדשה, עם גימור מושלם והאגנית שלכם נראית כמו חדשה.

כל החומרים הנם משתמשים לצורך חידוש אגנית למקלחון, עמידים ואיכותיים. הם חומרים ברבה הכי גבוהה כדי לבצע את תיקון האדנית באופן מושלם.

כאשר אתם עושים תיקון אגנית במסגרת תיקון מקלחונים, אתם בעצם חוסכים לבעלי הבית את הצורך בפירוק של האגנית ומעניקים לה רק ציפוי חדש, וכך במראה הנוצץ והמבריק הזה היא תישאר הרבה זמן.

הרוב מעדיפים מקלחון על אמבטיה

אם תיכנסו להרבה בתים ישנים בארץ, תגלו שלרובם אין מקלחון בחדר האמבטיה אלא אמבטיה. מסתבר שהרגלי הרחצה שלנו השתנו, ואולי נכון יותר לומר הרגלי החיים. היום לאנשים אין זמן להתיישב באמבטיה עם עלים של וורדים ושמפניה, היום אנשים מתקלחים מהר מהר ורצים למשימה הבאה שלהם. חוסר הזמן לאמבטיות, יצר את החידוש שיש היום בכל בית- כולם מבטלים את האמבטיה ומתקינים מקלחון. יש היום מגוון עצום של מקלחונים חדשים ויפים, וכל אחד יכול לבחור את המקלחון שמתאים לחדר האמבטיה שלו. יש ליין שלם של מקלחונים מזכוכית מחוסמת, זכוכית עם התזה ובדגמים שונים, קטנים וגם גדולים. על הרצפה חייבים להתקין אגנית מחרסינה, זה גם יפה וגם אסתטי.

וכאשר האגנית הזו נחבלת, נסדקת או שהיא מאבדת מהברק שלה, מזמינים איש מקצוע לצורך תיקון מקלחונים.

הרגלי המקלחת של הישראלים

2 מכל חמישה ישראלים לא מתקלח כל יום וזה קורה בעיקר בקרב בני 18-29.  60% מהמתקלחים חוו התקררות של מים באמצע המקלחת. התחילו עם מקלחת חמה וסיימו עם קרה. 65% מהישראלים מתקלחים בקיץ יותר מאשר בחורף. ו-86% השיבו שהם לא מתקלחים בעונת החורף כל יום.71% מעדיפים להתקלח בבוקר ו-12% מהישראלים אין זמן מקלחת קבוע..

ברוב הבתים חשוב לומר, אנשים ביטלו את האמבטיה שלא שימשה אותם באמת, ועברו לבניית מקלחון, אלא אם כן מדובר בבית של ילדים קטנים והיא לשימושם. חדר האמבטיה הפך בשנים האחרונות לחדר של כיף, פינוק וריח טוב עם שלל מוצרים המשווקים היום לאמבטיה, גם מוצרי נוי וגם מוצרי היגיינה בהיקף הזה קשה להתחרות. יש קצף, מלח, מוצרים מינרליים ועוד כאלה שעשויים להשביח כל מקלחת ולהפוך אותה לטקס של ניקיון פיזי ורוחני. אם יש לכם בעיות במקלחון, אתם צריכים איש מקצוע מומחה של תיקון מקלחונים.

טיפים נוספים שאסור לפספס

תיקון מקלחונים  - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

תיקון מקלחונים - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

המקלחון הוא חלק מהותי בכל חדר אמבטיה, ומספק לנו חוויה מרעננת ומרגיעה. עם זאת, מקלחונים יכולים להיתקל לאורך זמן בבעיות…
החשיבות של חידוש שיש למטבח

החשיבות של חידוש שיש למטבח

בבתים המודרניים של היום, המטבח הוא לא רק חלל לבישול אלא מוקד מרכזי לאיסוף ואירוח אורחים. כאחד האזורים המנוצלים ביותר…
חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיות הוא פתרון חסכוני וחוסך זמן לחידוש אמבטיות בלויות והחזרתן ליושנה. בין אם יש לכם אמבט פורצלן, פיברגלס או…
תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים נעשה ע”י בעל מקצוע אשר אמור לתקן כל נזק המתהווה בהם לרבות: כתמים קשים, סדקים, שבר, קילוף של…
תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

אחרי הרבה שנים יש המחפשים איש מקצוע לצורך תיקון אמבטיה, שכן אמבטיה היא פריט שמשתמשים בו הרבה מאוד ויש לו…
צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

אחד הדברים הכי חשובים בכל בית שיש לעשות הוא צביעת אמבטיה מחיר יש לברר מול אנשי המקצוע את עלות העבודה.…
דילוג לתוכן