בס״ד

 – בשם השם נעשה ונצליח

4.9
5/5

אגנית למקלחון- אין תחליף לאיכות

דף הבית / אגנית למקלחון- אין תחליף לאיכות
אגנית למקלחון

היום זה ידוע כי ברוב הבתים יש בעצם מקלחונים ולא חדרי אמבטיה, אשר משמשים בעיקר בבתים עם ילדים. מקלחון בעצם הוא אמצעי הניקיון הכי שמיש היום. הם הפרון האידיאלי לחדרי אמבטיה קטנים, הם מונעים בזבוז של מים, חוסכים מקום בחדר האמבטיה וקלים לניקוי. כמובן שבכל מקלחון חייב להיות למטה על הקרקעית אגנית למקלחון. 

יש כמה סוגי מקלחונים השונים זה מזה בצורות הפתיחה שלהם. יש מקלחון הזזה שהוא מקלחון שיש לו דלתות או דלת שנעים על מסילות. מקלחונים אלה לא דורשים לפתוח את הדלתות והם מתאימים לחרי אמבטיה קטנים. 

מקלחון הזזה יהיה לרוב על מסילות המותקנות על הרצפה, והוא מאפשר אטימות טובה למים שנשארים בתוך המקלחון והוא משאיר את חדר האמבטיה נקי.

לעומת מקלחון ההזזה, יש מקלחון פתיחה. זהו מקלחון שיש לו דלתות המורכבות על צירים. מקלחון פתיחה יכול להיפתח החוצה או פנימה. מכיוון שיש לו דלתות הוא תופס מקום יותר גדול מאשר מקלחון הזזה.

מה המקלחון שלך?

לכל בית יש את המקלחון שמתאים לחדר האמבטיה שלו. יש המעדיפים מקלחונים עם צירים הנפתחים פנימה או החוצה על מקלחון הזזה, ויש שמעדיפים ההיפך. בכל מקרה יש היום גם מקלחוני הזזה בלי מסילות על הרצפה למי שנרתע מהצטברות של לכלוך במסילות.

מקלחונים יש בדגמים ועיצובים שונים והמשותף לכולם הוא שלכל אחד מהם יש אגנית למקלחון, זהו אותו ריבוע עליו עומד המשתמש במקלחון. 

יש מקלחונים שממוקמים בחלל החדר ואין להם שם תמיכה בקירות הם מכונים” עומדים בחופשיות” בתרגום מאנגלית. הם מתאימים לחדרי אמבטיה מספיק גדולים וגם נראים מאוד מעוצבים ויפים. כאשר יש חדר אמבטיה גדול לא צריך להתקין את המקלחון בצמוד לאיזה שהוא קיר, כמו שנעשה בדרך כלל כדי לחסוך במקום. 

אגנית למקלחון פינתי 

מקלחון פינתי הוא מקלחון שנמצא בין שני קירות, כך שהוא בעצם חוסם את חדר האמבטיה. הוא בעצם המקלחון הכי פופולארי היום משום שברוב הדירות היום אין מקום למקלחון באמצע, ורוב חדרי האמבטיה הם קטנים. הוא חוסך מקום רב ומתאים לכל אמבטיה. יש למקלחון הפינתי כמה צורות. יש מקלחון פינתי עם שתי דלתות יש מקלחון פינתי סטנדרטי, יש מקלחון פינתי שיוצר צורה מלבנית או מרובעת ויש בו שתי דפנות קבועות ושתי דלתות זזות. 

יש גם מקלחון פינתי בעל צורה עגולה ובעל דלת אחת אשר סוגרת את החדר. יש מקלחון פינתי קטום בעל 3 דפנות זכוכית. מה שקורה הוא ש”חותכים” את דלתות המקלחון הפינתי ומקטינים אותו, וכך יש יותר מקום פנוי בחר האמבטיה. מקלחון קטום מתאים לחדרי אמבטיה מאוד קטנים. 

זה לא משנה איזה מקלחון תבחרו בסופו של דבר תצטרכו גם אגנית למקלחון. 

אגנית למקלחון חזיתי 

יש המעדיפים בחדר האמבטיה מקלחון חזיתי. גם הוא כמובן זקוק לאגנית למקלחון. אגנית למקלחון היא בעצם המדרך עליו עומדים כאשר מתקלחים. חשוב לבחור באגנית שתיצור את המסלול לתוכו יזרמו המים. אגנית למקלחון היא משטח הרצפה אשר מיועדת להגביה את השוליים כדי שהמים א ידלגו החוצה. אגנית קיימת בדרך כלל ברוב המקלחונים, כאשר אין שום אפשרות ליצור שיפוע ברצפה כדי להוביל את המים לחור הניקוז. 

בדרך כלל עשויה האגנית למקלחון מחומר אקרילי או מחרס וההתקנה שלה חייבת להיעשות ע”י איש מקצוע בתחומו. איש מקצוע המציע שירותים כגון ציפוי אמבטיה, תיקון אמבטיה, חידוש ועוד מבחר רחב של שירותים. אנשי מקצוע אלה יוכלו בבוא העת, אם חלילה האגנית תיסדק או תיפגע בצורה אחרת, גם לתקן אותה בצורה מקצועית.

טיפים נוספים שאסור לפספס

תיקון מקלחונים  - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

תיקון מקלחונים - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

המקלחון הוא חלק מהותי בכל חדר אמבטיה, ומספק לנו חוויה מרעננת ומרגיעה. עם זאת, מקלחונים יכולים להיתקל לאורך זמן בבעיות…
החשיבות של חידוש שיש למטבח

החשיבות של חידוש שיש למטבח

בבתים המודרניים של היום, המטבח הוא לא רק חלל לבישול אלא מוקד מרכזי לאיסוף ואירוח אורחים. כאחד האזורים המנוצלים ביותר…
חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיות הוא פתרון חסכוני וחוסך זמן לחידוש אמבטיות בלויות והחזרתן ליושנה. בין אם יש לכם אמבט פורצלן, פיברגלס או…
תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים נעשה ע”י בעל מקצוע אשר אמור לתקן כל נזק המתהווה בהם לרבות: כתמים קשים, סדקים, שבר, קילוף של…
תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

אחרי הרבה שנים יש המחפשים איש מקצוע לצורך תיקון אמבטיה, שכן אמבטיה היא פריט שמשתמשים בו הרבה מאוד ויש לו…
צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

אחד הדברים הכי חשובים בכל בית שיש לעשות הוא צביעת אמבטיה מחיר יש לברר מול אנשי המקצוע את עלות העבודה.…
דילוג לתוכן