בס״ד

 – בשם השם נעשה ונצליח

4.9
5/5

הלבשת אמבטיה מחיר אצל בעל מקצוע

דף הבית / הלבשת אמבטיה מחיר אצל בעל מקצוע
הלבשת אמבטיה מחיר

כל מי שזקוק לעבודה של הלבשת אמבטיה מחיר מקובל אצל בעלי מקצוע, יגלה כי יש פערים של כמה מאות שקלים בין בעל מקצוע אחד לשני והבחירה חשוב שתיעשה לא לפי המחיר כי אף אחד לא רוצה למצוא את עצמו “תקוע” עם הלבשת אמבטיה שגורמת להצפה אלא עם עבודה טובה שתחזיק מעמד לכמה שנים.

ברוב הבתים הישנים בארץ, יש אמבטיות שעשויות מפח או מברזל יצוק. במשך השנים הן נפגמו, נסדקו וחלק מהאמייל המצפה אותן התקלף, כך שבעצם נחשף הברזל ובמגע עם מים נוצרה חלודה בקרקעית האמבטיה. מאוד לא נעים להתקלח באמבטיה כזו. לחלודה יש ריח רע וגם מבחינה אסתטית זה נראה רע ולא בריא בכלל.

כדי לתקן אמבטיה יש לבחור בין שתי שיטות שונות: ציפוי אמבטיה או הלבשת אמבטיה אשר מבטלות את הצורך בהחלפת האמבטיה ובכל מה שכרוך בך. מחליפים את הצנרת, הריצוף, האריחים ומדובר בהוצאה לא קטנה בכלל, זה מעבר למחיר על האמבטיה החדשה ועל העבודה.

מתי עושים הלבשת אמבטיה?

הלבשת אמבטיה אידיאלית במקרה בו מדובר באמבטיה העשויה פח. היא מצופה באמייל וכאשר חלק מהשכבה הזו נפגע, כאמור נחשף הפח ובמגע עם המים הופך לחלודה. בהמשך החלודה מעמיקה ונוצרים חורים והדרך היחידה לתקן אמבטיה כזו הוא לעשות הלבשת אמבטיה מחיר יש לברר אצל איש המקצוע.

כאשר מדובר באמבטיה אקרילית היא אומנם לא מחלידה, אך עלולים להיווצר בה סדקים או שברים ובמקרה כזה אין צורך להחליף את האמבטיה והתיקון המומלץ הוא לעשות ציפוי אמבטיה או הלבשת אמבטיה.

דאגו לבחור באיש מקצוע מיומן. הלבשת אמבטיה צריכה להיעשות בצורה מדויקת שאם לא כן, נוצר רווח בין האמבטיה הישנה לזו החדשה האקרילית שמלבישים לתוך הישנה ואז יש סכנה שהמים יגלשו החוצה.

מה ההבדל בין ציפוי להלבשת אמבטיה?

מאוד תלוי מהי רמת הנזק באמבטיה שלכם. בדרך כלל כאשר מדובר בנזקים בכמה מקומות ייתכן כי איש המקצוע יציע לכם הלבשת אמבטיה ולא ציפוי. הציפוי הוא בעצם שכבות של אמייל אותן מורחים על האמבטיה כדי לכסות את הפגמים. זה יכול להיות שבר או סדק שהפכו לפגמי חלודה בולטים.

הלבשת אמבטיה מחיר מול ציפוי אמבטיה יש לברר מול איש המקצוע. להבדיל מציפוי אמבטיה בו כאמור מצפים את האמבטיה בכמה שכבות אמייל ובעצם כך מתקנים את הנזק ולא מחליפים את האמבטיה, ציפוי הוא פעולה שונה של כיסוי והסתרה וכדי לעשות זאת נכון נדרש הרבה ניסיון מאיש המקצוע.

כמה תשלמו על הלבשת אמבטיה מחיר אצל בעל ניסיון

ראשית הוא יגיע אליכם הביתה ויציע הלבשת אמבטיה מחיר שהוא גובה עבור העבודה וכן יסביר לכם במה זה כרוך. אם תגיעו להסכמה ביניהם הוא ייקח את המידות של האמבטיה ויזמין אמבטיה אקרילית במידות המדויקות כך שהיא תוכל להתלבש בדיוק לתוך האמבטיה הישנה שלכם בלי שום רווחים בצדדים ואם יהיו כאלה, עליו לאטום אותם בצורה הרמטית.

כאמור אין צורך לפרק את האמבטיה הישנה וכל העבודה מתבצעת בתוך האמבטיה הקיימת. זה חוסך הרבה בלבול מוח, החלפה של צנרת כאמור, עקירת האמבטיה הישנה ועוד.

יחד עם זאת צריך לקחת בחשבון שהאמבטיה החדשה תהיה קטנה במידותיה מהאמבטיה הישנה כיוון שהיא מולבשת לתוכה.

היתרון הכי גדול של הלבשת אמבטיה הוא שזה קורה באותו יום. כלומר אתם מזמינים איש מקצוע ואחרי כמה שעות יש לכם אמבטיה חדשה כמו מהניילון כל מה שנותר זה לבצע התאמה עם ארונות אמבטיה חדשים כי בטח תרצו לאחר מכן לשדרג את החדר האמבטיה עוד יותר עקב התוצאה הנהדרת.

על העבודה הזו מקבלים גם אחריות, כל בעל מקצוע והאחריות שהוא נותן.

טיפים נוספים שאסור לפספס

תיקון מקלחונים  - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

תיקון מקלחונים - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

המקלחון הוא חלק מהותי בכל חדר אמבטיה, ומספק לנו חוויה מרעננת ומרגיעה. עם זאת, מקלחונים יכולים להיתקל לאורך זמן בבעיות…
החשיבות של חידוש שיש למטבח

החשיבות של חידוש שיש למטבח

בבתים המודרניים של היום, המטבח הוא לא רק חלל לבישול אלא מוקד מרכזי לאיסוף ואירוח אורחים. כאחד האזורים המנוצלים ביותר…
חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיות הוא פתרון חסכוני וחוסך זמן לחידוש אמבטיות בלויות והחזרתן ליושנה. בין אם יש לכם אמבט פורצלן, פיברגלס או…
תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים נעשה ע”י בעל מקצוע אשר אמור לתקן כל נזק המתהווה בהם לרבות: כתמים קשים, סדקים, שבר, קילוף של…
תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

אחרי הרבה שנים יש המחפשים איש מקצוע לצורך תיקון אמבטיה, שכן אמבטיה היא פריט שמשתמשים בו הרבה מאוד ויש לו…
צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

אחד הדברים הכי חשובים בכל בית שיש לעשות הוא צביעת אמבטיה מחיר יש לברר מול אנשי המקצוע את עלות העבודה.…
דילוג לתוכן