בס״ד

 – בשם השם נעשה ונצליח

4.9
5/5

אגנית למקלחון – חובה או רשות? כל מה שאתם צריכים לדעת!

דף הבית / אגנית למקלחון – חובה או רשות? כל מה שאתם צריכים לדעת!
אגנית למקלחון

רכישת מקלחון חדש זה ללא ספק אחת מהרכישות החשובות ביותר, שכן אנו מבלים לא מעט זמן במקלחת בכל יום. לכן חשוב מאוד שהבחירה תהיה אידיאלית, כך שתוכלו לקצור ממנה את מירב התועלת כאשר תיכנסו להתקלח בכל יום מחדש. ההיצע הקיים בשוק מבחינת סוגי המקלחונים הוא היצע רחב במיוחד, ולכן אתם צריכים לנסות להגיע ממוקדי מטרה עד כמה שאפשר.

אך במאמר הבא אנו לא רוצים לדבר אתכם על רכישת מקלחון חדש, אלא על רכישת אגנית למקלחון. אל תרגישו לא בנוח אם אתם לא יודעים בדיוק מה זה אומר, אנו ננסה לעשות לכם סדר – כך שתוכלו לעשות את הבחירה הנכונה. בכל רכישת מקלחון, תצטרכו גם להחליט האם אתם רוכשים אגנית או שלא. לעיתים מדובר על החלטה שעשויה להשפיע לא מעט על השימוש העתידי במקלחון עצמו – השפעה שיכולה לעשות את כל ההבדל.

מה זה בכלל אגנית למקלחון?

לא כולם יודעים מה זה בכלל אגנית, ולכן לפני שניכנס אל תוך העניין עצמו – מוטב כי ניישר קו מהבחינה הזאת. אגנית היא סוג של תחתית שניתן להוסיף אותה למקלחון, יש כאלה שנוטים לדמות אותה לאמבטיה נמוכה. באמצעות האגנית ניתן למנוע נזילה של מים ולכלוך אל מחוץ לשטח האמבטיה, דבר שיכול להיות מאוד בעייתי בחלק לא קטן מהמקרים – ועשוי גם למנוע לא מעט אי נעימות במהלך השימוש במקלחון עצמו.

האם חובה לרכוש אגנית בעת רכישת מקלחון?

לא חושב לרכוש אגנית למקלחון, מדובר על תוספת שיכולה להקל מאוד את החיים שלכם כאשר אתם נכנסים להתקלח. כך שאם אתם חושבים כי האגנית תיפגע בנראות של חדר האמבטיה, אתם לא תהיו מוכרחים לרכוש אותה. אך קחו בחשבון כי מלבד היותה יעילה מאוד בעת המקלחת, היא גם יכולה לשדרג בצורה משמעותית את הנראות של המקלחון כולו – לרוב היא תביא יותר יתרונות מאשר נדמה לכם.

מהם היתרונות הבולטים ביותר בעת התקנת אגנית למקלחון?

  • העניין הראשון שצריך לתת עליו את הדעת הוא הנוחות של האגנית, כאשר היא הופכת את המקלחת במקלחון להרבה יותר קלה. אם עד כה הייתם רגילים שלאחר המקלחת, אתם צריכים להתחיל לגרוף את המים ולהתעסק איתם – ברגע שתתקינו אגנית לא תצטרכו לעשות זאת. הלכלוך והמים אינם יוצאים החוצה, והם ירדו ישר אל תוך פתח הניקוז שנמצא בתוך האגנית עצמה בדיוק כמו באמבטיה.

  • עניין נוסף שצריך לקחת בחשבון כאשר רוכשים אגנית למקלחון הוא עניין הבטיחות. כיום המודעות לסכנות במהלך המקלחת היא מאוד גבוהה, ולא מעט אנשים מאוד נזהרים בכניסה וביציאה מהמקלחת. אך עדיין במקרה שבו לא תהיה אגנית במקלחון, הסיכוי להחלקה הופך להיות הרבה יותר גבוה. רוב האגניות שמיוצרות כיום מיוצרות מחומרים מיוחדים שמונעים החלקה, כך שתוכלו להתקלח ללא חשש וללא פאניקה – כך תהיה לכם את האפשרות להסיר לפחות את הדאגה הזאת מהראש שלכם בעת המקלחת.

  • לסיום, חשוב לציין כי אם בעבר אגניות למקלחת היו מגיעות בצורה אחת אחידה – כיום המצב שונה בתכלית. תוכלו למצוא מבחר ענק של אגניות למקלחון שלכם, ותוכלו לעשות את הבחירה שהכי מתאימה לכם. לא רק שיהיה מבחר כל כך גדול של אפשרויות, כל אפשרות תהיה הרבה יותר מרשימה ומעוצבת מאשר האפשרויות האחרות. כך שהוספת האגנית, לא רק שלא תיפגע בנראות של המקלחון עצמו – בחלק נכבד מהמקרים היא תהפוך את המקלחון להרבה יותר יוקרתי כזה שתהנו להתקלח בו.

 

קראו גם על: הלבשת אמבטיה

טיפים נוספים שאסור לפספס

תיקון מקלחונים  - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

תיקון מקלחונים - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

המקלחון הוא חלק מהותי בכל חדר אמבטיה, ומספק לנו חוויה מרעננת ומרגיעה. עם זאת, מקלחונים יכולים להיתקל לאורך זמן בבעיות…
החשיבות של חידוש שיש למטבח

החשיבות של חידוש שיש למטבח

בבתים המודרניים של היום, המטבח הוא לא רק חלל לבישול אלא מוקד מרכזי לאיסוף ואירוח אורחים. כאחד האזורים המנוצלים ביותר…
חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיות הוא פתרון חסכוני וחוסך זמן לחידוש אמבטיות בלויות והחזרתן ליושנה. בין אם יש לכם אמבט פורצלן, פיברגלס או…
תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים נעשה ע”י בעל מקצוע אשר אמור לתקן כל נזק המתהווה בהם לרבות: כתמים קשים, סדקים, שבר, קילוף של…
תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

אחרי הרבה שנים יש המחפשים איש מקצוע לצורך תיקון אמבטיה, שכן אמבטיה היא פריט שמשתמשים בו הרבה מאוד ויש לו…
צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

אחד הדברים הכי חשובים בכל בית שיש לעשות הוא צביעת אמבטיה מחיר יש לברר מול אנשי המקצוע את עלות העבודה.…
דילוג לתוכן