בס״ד

 – בשם השם נעשה ונצליח

4.9
5/5

החלפת אגנית למקלחון- עכשיו זה הזמן !

דף הבית / החלפת אגנית למקלחון- עכשיו זה הזמן !
החלפת אגנית למקלחון

לעתים רבות בבתים בהם יש מקלחת, יש צורך לבצע החלפת אגנית למקלחון. מדובר על אותו ריבוע חרסינה הקיים היום מתחת לכל מקלחון, אשר התפקיד שלו הוא למנוע מהמים להשפריץ לכל עבר ולהציף את חדר האמבטיה ויש לזה גם שימושיות ברמה האישית. יותר נוח לעמוד על אגנית למקלחון מאשר על הרצפה. זה ידוע שאמבטיה מלאה בקצף ומי ורדים נראתה כמו החלום של כל הישראלים, אבל יש רצוי ויש מצוי. ההתלהבות ירדה במשך הזמן משום שעבור אנשים מסוימים מקלחת זה לא העדיפות הראשונה שלהם מבחינת רחצה. לא לכולם יש את הזמן והחשק להיכנס לתוך אמבטיה כאילו הם חוגגים יום נישואין ובעצם מה שקרה הוא שהם לא רבצו באמבטיה, אלא התקלחו באותה ומהר מאוד הם הבינו שאם זה המצב, אז למה בעצם לא להתקין מקלחון. חשוב לציין כי בבתים בהם יש תינוקות וילדים קטנים, עדיין יש עדיפות לאמבטיה משום שכך בעצם רוחצים ילדים קטנים. אבל בהרבה בתים הפריט היותר שימושי הוא מקלחון.

מהי אגנית למקלחון?

מהי אגנית למקלחון ואיך מתבצעת החלפת אגנית למקלחון ?. אם כך בכל מקלחון שעשוי היום לרוב מזכוכית מחוסמת, בדרך כלל מעוצב בצורות ודגמים שונים, עם קישוטים בהתזת חול, דלת ועוד. יש מתחתיו אגנית. מדובר על תבנית חרס מרובעת בדרך כלל בגודל די רחב, שנוח לעמוד עליה. כך מי שמתקלח עומד עליה ולא על הרצפה שזה לא נעים, והיא לא תמיד נקייה. האגנית גם מונעת החלקה, גם מוסיפה לעיצוב של עמדת המקלחון וגם לאגנית יש פתח ניקוז אשר מונע את הצפת האמבטיה במים. הם זורמים בתוך האגנית ומתנקזים פנימה. כך אפשר לשמור על מקלחת נקייה ממים, שהם עצמם עלולים להיום גורם מסוכן להחלקה ובדרך כלל בבתים של אנשים מבוגרים אבל בעצם בכל בית.

כשיש בלאי באגנית- מזמינים החלפת אגנית למקלחון

מקלחון ואמבטיה הם האביזרים הסניטריים שמתבלים הכי מהר בכל בית, מכיוון שהם בשימוש של כמה פעמים ביום. בין אם מדובר אדם יחיד המתקלח כל יום או במשפחה עם ילדים, אז הבלאי יהיה יותר מהיר וגדול. תעשו חישוב של משפחה עם ארבעה ילדים, כמה פעמים בעצם משתמשים באגנית במשך שבוע, חודש ותגיעו למספרים גבוהים. האגנית עשויה מחרסינה ויש גם אגניות מאקריל. במשך הזמן נוצר בלאי כמו סדקים, כתמים קשים, שריטות ועד שבר אם חלילה נפל עליה חפץ כבד. ואז יש צורך לתקן אותה ובמצב בו היא לא ניתנת לתיקון, אין ברירה אלא לבצע החלפת אגנית למקלחון. החלפת אגנית נעשית כאשר לא ניתן לתקן אותה והבלאי והנזק עלול להיות מסוכן. כמו למשל שבר שעלול לפצוע, או חוסר יציבות של האגנית. במצב הזה לא ניתן לתקן את האגנית אלא להחליפה לחדשה.

מי מחליף אגנית למקלחון?

החלפת אגנית למקלחון דורשת הבנה של אינסטלציה וגם ניסיון. מומלץ לפנות לחברה ידועה בה יש איש מקצוע ותיק ובעל ניסיון אשר כבר ביצע הרבה החלפת אגניות ויודע בדיוק כיצד להחליף גם את שלכם בצורה מדויקת ללא שום סטיות או פגם. האגנית חייבת להיות ישרה ובדיוק באמצע המקלחון, כך שיהיה נוח לעמוד עליה. היא צריכה להיות עשויה מחומרי גלם עמידים כך שהשימוש בה יהיה לטווח ארוך. חשוב מאוד להתעניין באחריות שמעניק לכם בעל המקצוע על החלפת האגני וגם על השירות המגיע לכם.

חברת אביאור אמבטיות מתמחה בשירותי חיפוי אמבטיה, הלבשת אמבטיה, תיקון אמבטיה ומציעה מגוון  רחב של שירותים במחירים כדאיים במיוחד ושירות מכל הלב. פנו אלינו עוד היום להצעת מחיר.

טיפים נוספים שאסור לפספס

תיקון מקלחונים  - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

תיקון מקלחונים - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

המקלחון הוא חלק מהותי בכל חדר אמבטיה, ומספק לנו חוויה מרעננת ומרגיעה. עם זאת, מקלחונים יכולים להיתקל לאורך זמן בבעיות…
החשיבות של חידוש שיש למטבח

החשיבות של חידוש שיש למטבח

בבתים המודרניים של היום, המטבח הוא לא רק חלל לבישול אלא מוקד מרכזי לאיסוף ואירוח אורחים. כאחד האזורים המנוצלים ביותר…
חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיות הוא פתרון חסכוני וחוסך זמן לחידוש אמבטיות בלויות והחזרתן ליושנה. בין אם יש לכם אמבט פורצלן, פיברגלס או…
תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים נעשה ע”י בעל מקצוע אשר אמור לתקן כל נזק המתהווה בהם לרבות: כתמים קשים, סדקים, שבר, קילוף של…
תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

אחרי הרבה שנים יש המחפשים איש מקצוע לצורך תיקון אמבטיה, שכן אמבטיה היא פריט שמשתמשים בו הרבה מאוד ויש לו…
צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

אחד הדברים הכי חשובים בכל בית שיש לעשות הוא צביעת אמבטיה מחיר יש לברר מול אנשי המקצוע את עלות העבודה.…
דילוג לתוכן