בס״ד

 – בשם השם נעשה ונצליח

4.9
5/5

הלבשת אמבטיה – איך ומתי?

דף הבית / הלבשת אמבטיה – איך ומתי?
הלבשת אמבטיה

כאשר יש בלאי באמבטיה שלכם. יש קילוף, או קורוזיה או חלודה כמו שקורה למשל באמבטיות פח או ברזל. או שהציפוי האקרילי נסדק ויש צורך לחדש את האמבטיה, יש היום אפשרות פשוט לעשות הלבשת אמבטיה. אין פתרון יותר נוח וקל מזה. 

הלבשת אמבטיה מונעת את הצורך בהוצאה כספית גבוהה. בתהליך הלבשת האמבטיה, פשוט מכניסים לתוך האמבטיה הישנה והבלויה את האמבטיה החדשה. זה תהליך מאוד קצר. אין צורך לעקור את האמבטיה הישנה עם כל הריצוף מסביב ולהפוך את חדר האמבטיה לאתר בנייה, פשוט עושים הלבשת אמבטיה והכל כמו חדש. 

יש לקחת בחשבון שמכיוון שמלבישים את האמבטיה לתוך אמבטיה קיימת, היא חייבת להיות קטנה יותר ממנה, כדי שהיא תוכל להיכנס פנימה אבל נראה שזהו החיסרון היחידי באמת בתחום של הלבשת אמבטיה.

איזה דרישה יש להלבשת אמבטיה?

בהרבה מאוד בתים בארץ, יש צורך בהלבשת אמבטיה. מדובר על אמבטיות בנות עשרות שנים שיש בהן בלאי, חלודה, סדקים ומאוד לא נעים להיכנס לתוכן ולהתרחץ. או שמדובר באמבטיות של משפחות, או שמדובר באמבטיות בדירות שכורות, בכל מקרה אמבטיה כזאת ממש לא עושה חשק להתרחץ ואף יוצרת רתיעה. 

לסוגיה הזו נכנסות אפשרויות החידוש של האמבטיה והן: צביעת אמבטיה שזה בעצם גם ציפוי אמבטיה כי הצביעה עצמה היא בעצם שכבות של ציפוי אקרילי או הלבשת אמבטיה. הלבשת אמבטיה היא התהליך הכי קצר ויחסית גם הכי זול. היא מבטיחה לכם אחרי כמה שעות אמבטיה חדשה לגמרי. 

תחשבו על החיסכון, הזמן ועל המהירות בה אתם מתקנים את הבעיה. במקום לפרק את כל האמבטיה, את הרצפה, ולפעמים גם עושים כבר שיפוץ של כל האמבטיה אם חדר האמבטיה כבר נראה כמו אתר בנייה, פשוט מלבישים אמבטיה בתוך אמבטיה ויש לכם אמבטיה חדשה.

מתי עושים הלבשת אמבטיה?

התשובה לשאלה הזאת תלויה לגמרי במצבה של האמבטיה. אם האמבטיה מלאה בסדקים, קילופי צבע, הרבה חלודה ובלאי מאוד בולט, ייקח זמן רב לשייף אותה ולהסיר ממנה את כל הצבע והציפוי שיש עליה ואחר כך למלא את כל הפגמים וזה עלול לעלות הרבה כסף, כי אחרי שמשייפים גם מצפים את האמבטיה בשכבות וזה מה שנקרא ציפוי אמבטיה או צביעת אמבטיה. כאשר המצב של האמבטיה ממש קשה, אין מנוס אלא מלבצע הלבשת אמבטיה וזה במקום לעשות אמבטיה חדשה לגמרי ולפעמים זה לא בא בחשבון מבחינה כלכלית.

יותר משתלם פשוט לעשות הלבשת אמבטיה שאומנם תקטין את גודלה של האמבטיה הנוכחית אבל תיראה כמו חדשה ובמחיר הרבה יותר נמוך מאשר החלפה של אמבטיה חדשה לגמרי, שדורשת עקירה של אמבטיה ושיפוץ כללי מסביב, כי כאשר עוקרים את האמבטיה גם הרצפה נפגעת, אולי גם אריחי הקרמיקה ואת כל זה צריך לתקן.

אם חושבים על זה במונחים כלכליים, החלפה של אמבטיה שגם כוללת החלפה של אריחים,

צנרת חדשה, ריצוף ואת האמבטיה יעלה לכם בממוצע כ-4000 ₪ ולא כל אחד מוכן לכל המבצע הזה. במיוחד נכון הדבר בדירות שכורות, שרוצים פשוט שהאמבטיה תהיה נקייה וללא כל פגם ולא מוכנים להוציא יותר מדי תקציב על תיקון האמבטיה. במקרה הזה הלבשת אמבטיה זו התשובה האולטימטיבית. 

הלבשת אמבטיה בצימרים ובבתי מלון

בתי מלון וצימרים נדרשים מעת לעת להחליף את האמבטיה שלהם וגם הם מסתייעים בשיטות החדשות של חידוש אמבטיה כמו הלבשת אמבטיה. התהליך הזה הרבה יותר נכון להם מבחינת התקציב, היכולת וגם הזמן.

תחשבו על זה שאם מדובר בבית מלון מאוד מבוקש והוא צריך להחליף כמה אמבטיות, והוא לא הולך על הלבשת אמבטיה אלא רוצה לעשות עיצוב מחדש, הוא בעצם משבית את החדרים הללו ולא יוכל לארח בהם אורחים. זה אומר הפסד כספי.

אבל אם בית המלון הזה או הצימר ילכו על הלבשת אמבטיה אחרי כמה שעות של הלבשת האמבטיה האורחים שלהם כבר יוכלו לטבול במים חמימים עם עלי וורדים ובצד תחכה להם שמפניה בצבע ורוד והם לא יחלמו שהם משתכשכים במי אמבטיה שהיא בעצם אמבטיה בתוך אמבטיה, אבל באמת למי זה משנה.

טיפים נוספים שאסור לפספס

תיקון מקלחונים  - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

תיקון מקלחונים - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

המקלחון הוא חלק מהותי בכל חדר אמבטיה, ומספק לנו חוויה מרעננת ומרגיעה. עם זאת, מקלחונים יכולים להיתקל לאורך זמן בבעיות…
החשיבות של חידוש שיש למטבח

החשיבות של חידוש שיש למטבח

בבתים המודרניים של היום, המטבח הוא לא רק חלל לבישול אלא מוקד מרכזי לאיסוף ואירוח אורחים. כאחד האזורים המנוצלים ביותר…
חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיות הוא פתרון חסכוני וחוסך זמן לחידוש אמבטיות בלויות והחזרתן ליושנה. בין אם יש לכם אמבט פורצלן, פיברגלס או…
תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים נעשה ע”י בעל מקצוע אשר אמור לתקן כל נזק המתהווה בהם לרבות: כתמים קשים, סדקים, שבר, קילוף של…
תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

אחרי הרבה שנים יש המחפשים איש מקצוע לצורך תיקון אמבטיה, שכן אמבטיה היא פריט שמשתמשים בו הרבה מאוד ויש לו…
צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

אחד הדברים הכי חשובים בכל בית שיש לעשות הוא צביעת אמבטיה מחיר יש לברר מול אנשי המקצוע את עלות העבודה.…
דילוג לתוכן