בס״ד

 – בשם השם נעשה ונצליח

4.9
5/5

הלבשת אמבטיה אקרילית – פתרון אולטימטיבי לאמבטיה

דף הבית / הלבשת אמבטיה אקרילית – פתרון אולטימטיבי לאמבטיה
הלבשת אמבטיה

הלבשת אמבטיה אקרילית הוא תהליך שנעשה כאשר יש בעיות של סדקים, שברים, כתמי חלודה או כתמים קשים אחרים שלא ניתן להסיר אותם עם שום חומר ניקוי.

אמבטיה חייבת להיות נקייה. שום בן אדם לא יסכים להיכנס להתרחץ בתוך אמבטיה מוכתמת ומלוכלכת. לא מדובר על לכלוך שיורד, אלא על לכלוך של שנים שאי אפשר להוריד.

זה מאוד לא נעים להתקלח בתוך אמבטיה שהצבע שלה דהה, שהאמייל שלה התקלף ושהיא נראית מוזנחת מאוד ומריחה גם מחלודה. הדבר הנכון לעשות הוא להזמין בעל מקצוע ולתקן אותה. אבל האם אפשרי לתקן כל אמבטיה.

התשובה היא לא! כאשר מדובר באמבטיה אקרילית שיש בה סדק, או כתם או שבר שנוצר, היא ברת-תיקון כאשר מדובר באמבטיה מהדור הישן שעשויה מפח או מברזל יצוק, יש רק אופציה אחת לתקן אותה או בעצם לחדש אותה- לעשות הלבשת אמבטיות. זהו הפתרון היחידי.

אמבטיית פח או אמבטיה יצוקה חייבים הלבשת אמבטיה אקרילית

אמבטיה מפח כשמה כן היא עשויה מפח, ואמבטיה מברזל יצוק גם היא עשויה ברזל יצוק. אנחנו מדברים על אמבטיות ישנות מאוד שקיימות היום בהרבה מאוד בתים בארץ וכבר יש להן בלאי מצטבר בולט.

אמבטיה עשויה מפח או אמבטיה עשויה מברזל יצוק במשך השנים צוברים נזקים ומכיוון שהם עשויים מחומרים מחלידים ומצופים באמייל, כאשר הוא מתקלף המפגש של המים עם הפח או הברזל יוצר חלודה. חלודה יוצרת ריח רע. במשך הזמן הכתם הקטן מתרחב והופך לחור גדול ושחור. מאוד לא נעים להיכנס לתוך אמבטיה כזו. זה עלול לקרות בקרקעית האמבטיה, בדפנות שלה. אף אחד לא רוצה להתקלח בתוך אמבטיה עם כתמים שחורים או חומים או אחרים.

הפתרון היחידי הכי קל וגם חסכוני הוא הלבשת אמבטיה אקרילית לתוך האמבטיה הישנה.

מה האופציות?

אם יש לכם בבית אמבטיה מפח או ברזל יצוק שהאמייל שלה התקלף ויש בה כבר סדקים וחורים עם חלודה, ייתכן שתחליטו שהגיע הזמן לשפץ את כל האמבטיה, ואז פשוט תלכו על זה וכמובן שתרכשו אמבטיה מהדור החדש, אמבטיה אקרילית.

אבל למי שאין תקציב והוא לא רוצה להכניס את עצמו לסיפור הגדול של שיפוץ אמבטיה, מוצעת הלבשת אמבטיה אקרילית לתוך האמבטיה הישנה.

שיפוץ אמבטיה הוא ראשית הוצאה כספית מאוד גדולה. דבר שני כדי להחליף את האמבטיה לחדשה, נדרש לעקור אותה ממקומה, כולל את הצנרת המחוברת אליה. אחרי העקירה תהיה לכם רצפה חשופה, קרמיקה שבורה ובטוח שגם הרצפה תינזק כלומר- החלפה לאמבטיה חדשה הולך להיות סיפור מסובך.

מדוע כדאי להלביש אמבטיה ולא להחליף?

כאמור החלפת אמבטיה היא סיפור כלכלי מסובך וגם ברמה המעשית. החדר הופך לאתר בנייה, מלא אבק ולכלוך וכמובן שלבני הבית לא יהיה היכן להתקלח במשך כמה ימים עד שתגיע האמבטיה החדשה או יושלם השיפוץ המתוכנן.

לפיכך רבים בוחרים באופציה של הלבשת אמבטיה אקרילית לתוך הישנה. לא צריך לעקור את האמבטיה, ולא את הצנרת ולא את הרצפה וגם לא להחליף קרמיקה, אלא פשוט להזמין איש מקצוע מיומן אשר יגיע, ייקח מידות ויעשה לכם הלבשת אמבטיה אקרילית.

אקריל הוא חומר פולימרי חדיש, אשר ממנו מייצרים היום את דור האמבטיות החדש. זהו חומר שמחזיק מעמד הרבה זמן. הוא יחסוך לכם את החלפת האמבטיה ויותר מכך- הוא יחסוך לכם זמן, כסף ותהיה לכם את האמבטיה הכי לבנה ונוצצת שיש במחיר הכי משתלם.

טיפים נוספים שאסור לפספס

תיקון מקלחונים  - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

תיקון מקלחונים - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

המקלחון הוא חלק מהותי בכל חדר אמבטיה, ומספק לנו חוויה מרעננת ומרגיעה. עם זאת, מקלחונים יכולים להיתקל לאורך זמן בבעיות…
החשיבות של חידוש שיש למטבח

החשיבות של חידוש שיש למטבח

בבתים המודרניים של היום, המטבח הוא לא רק חלל לבישול אלא מוקד מרכזי לאיסוף ואירוח אורחים. כאחד האזורים המנוצלים ביותר…
חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיות הוא פתרון חסכוני וחוסך זמן לחידוש אמבטיות בלויות והחזרתן ליושנה. בין אם יש לכם אמבט פורצלן, פיברגלס או…
תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים נעשה ע”י בעל מקצוע אשר אמור לתקן כל נזק המתהווה בהם לרבות: כתמים קשים, סדקים, שבר, קילוף של…
תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

אחרי הרבה שנים יש המחפשים איש מקצוע לצורך תיקון אמבטיה, שכן אמבטיה היא פריט שמשתמשים בו הרבה מאוד ויש לו…
צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

אחד הדברים הכי חשובים בכל בית שיש לעשות הוא צביעת אמבטיה מחיר יש לברר מול אנשי המקצוע את עלות העבודה.…
דילוג לתוכן