בס״ד

 – בשם השם נעשה ונצליח

4.9
5/5

הלבשת אמבטיה חוסכת לכם כסף!

דף הבית / הלבשת אמבטיה חוסכת לכם כסף!
הלבשת אמבטיה

האם אתם צריכים להזמין הלבשת אמבטיה או חייבים להחליף אותה? זוהי שאלה שבעלי בתים רבים מתלבטים לגביה, כאשר האמבטיה ישנה וכבר נראית מוזנחת, בלתי היגיינית ולא אסתטית וזה בדיוק ההיפך ממה שהיא צריכה להיראות.

סוגי האמבטיות הקיימות היום בבתים ישנים עשויות מפח או מברזל ומצופות באמייל. אלה הם החומרים מהם יצקו בעבר אמבטיות. סדק קטן או חור שמתהווה בהן הופך לכתם חלודה במפגש של המים עם חומר הבסיס של האמבטיה. בהתחלה אולי מדובר בכתם קטן אבל עם הזמן הוא מתרחב ופולש לעוד מקומות. פתאום מגלים עוד כתמי חלודה במקומות אחרים. בואו נודה על האמת- לא נעים להיכנס להתרחץ באמבטיה כזו בנוכחות חלודה ולכן בעל הבית צריך לחשוב על הפתרון הכי מהיר כדי לפתור את הבעיה.

היום מתקדמים ועושים הלבשת אמבטיה במקום החלפה!

יש אנשים שלהם אמבטיה עם סדקים וכתמי חלודה שלא יודעים שהם לא חייבים להחליף אותה והם יכולים פשוט להזמין הלבשת אמבטיה. הרבה יותר זמין, קל, זול ומהיר.

אפשר לומר שזהו בהחלט רעיון נהדר שחוסך לבעלי הבית הרבה כסף והרבה בלבול מוח. אם מחליטים להחליף את האמבטיה בשלמותה זה אומר שצריך לעקור אותה ממקומה. בדרך כלל גם הרצפה וכל מה שמסביב כמו למשל הקרמיקה נפגעים. גם את האינסטלציה צריך להחליף ולהתאים אותה לאמבטיה החדשה והבעיה הופכת לשיפוץ שמשבית גם אותה וגם את כל הבית. פתאום יש פסולת בניין ופועלים שמסתובבים שעות בבית, ורעש ובלגן ובסופו של דבר גם משלמים על זה הרבה יותר מאשר על הלבשת אמבטיה.

זו הסיבה שרבים מעדיפים להזמין הלבשת אמבטיה ולא החלפת אמבטיה. חשבון פשוט של נוחות וכסף.

איך מתבצעת הלבשת אמבטיה?

הלבשת אמבטיה היא סוג של יצירתיות טכנית אשר מבטלת את הצורך בהחלפתה. זוהי אמבטיה אקרילית אשר יוצקים אותה בהתאם למידות של האמבטיה הקיימת. איש המקצוע מגיע אתה ומלביש אותה על האמבטיה הבעייתית בקלות ובמהירות. בלי לשבור כלום, בלי לעקור כלום. הוא מקסימום יבצע איטום מסביב כדי לסגור את רווח אם נוצר בין שתי האמבטיות וזה הכל. יש לכם אמבטיה חדשה ונוצצת. כמובן שהיא תהיה קטנה בכמה סנטימטר מהאמבטיה הקודמת אבל לעומת הפתרון של החלפה, זה הפתרון הכי קל, פשוט וחסכוני.

הלבשת אמבטיה ניתן להתקין על כל אמבטיה יצוקה מברזל או עשויה מפח וגם אקרילית שנוצרו בה סדקים או ליקויים. אמבטיה להלבשה מגיע במידות של החל מ-1:40 ועד 1:70 כאשר העובי שלה הוא בין 11-15 ס”מ. ניתן להזמין אותה באחד משלושה גוונים: לבן, פרגמון ואפור.

חשוב לציין כי לא ניתן להלביש את האמבטיה על כל סוגי האמבטיות ולכן, מומלץ לפנות לאיש מקצוע שיעשה אצלם ביקור בית, יראה את האמבטיה הישנה ויאמר לכם אם הפתרון הזה אפשרי עבורכם. 

הלבשת אמבטיה מחיר אצל מקצוען יעלה אולי אבל בהחלט ישתלם כי התוצאה תהיה בהתאם.

2-3 שעות ותשכחו מהאמבטיה הישנה…

פרויקט הלבשת אמבטיה נמשך עד שלוש שעות, במהלכו מוכנסת האמבטיה החדשה לתוך האמבטיה הישנה. היא עשויה מפיברגלס אקרילי, חומר חזק ועמיד לשנים רבות. כאמור אין צורך מצד בעלי הבית בשום היערכות מיוחדת. הפעולה הזו לא גורמת שום נזק מסביב לאמבטיה, לא עוקרים, לא שוברים וגם לא מלכלכים. השינוי היחידי שיהיה הוא שהאמבטיה החדשה תהיה קטנה מהאמבטיה הקודמת ב-2 ס”מ מכל צד ברוחבוכ-3 ס”מ בגובה וזה הכל. שווה כל מאמץ.

אנו ממליצים לכם לבחור באיש מקצוע עם ניסיון בלבד שיוכל לבצע את העבודה לשביעות רצונכם המלאה ללא תקלות בעתיד ויבטיח לכם אמבטיה חדשה, נוצצת ויציבה לשנים רבות.

טיפים נוספים שאסור לפספס

תיקון מקלחונים  - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

תיקון מקלחונים - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

המקלחון הוא חלק מהותי בכל חדר אמבטיה, ומספק לנו חוויה מרעננת ומרגיעה. עם זאת, מקלחונים יכולים להיתקל לאורך זמן בבעיות…
החשיבות של חידוש שיש למטבח

החשיבות של חידוש שיש למטבח

בבתים המודרניים של היום, המטבח הוא לא רק חלל לבישול אלא מוקד מרכזי לאיסוף ואירוח אורחים. כאחד האזורים המנוצלים ביותר…
חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיות הוא פתרון חסכוני וחוסך זמן לחידוש אמבטיות בלויות והחזרתן ליושנה. בין אם יש לכם אמבט פורצלן, פיברגלס או…
תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים נעשה ע”י בעל מקצוע אשר אמור לתקן כל נזק המתהווה בהם לרבות: כתמים קשים, סדקים, שבר, קילוף של…
תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

אחרי הרבה שנים יש המחפשים איש מקצוע לצורך תיקון אמבטיה, שכן אמבטיה היא פריט שמשתמשים בו הרבה מאוד ויש לו…
צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

אחד הדברים הכי חשובים בכל בית שיש לעשות הוא צביעת אמבטיה מחיר יש לברר מול אנשי המקצוע את עלות העבודה.…
דילוג לתוכן