בס״ד

 – בשם השם נעשה ונצליח

4.9
5/5

הלבשת אמבטיה מחיר אצל מקצוען

דף הבית / הלבשת אמבטיה מחיר אצל מקצוען
הלבשת אמבטיה מחיר

כמעט בכל בית היום לצד המקלחון יש גם אמבטיה. לעתים אנו אוהבים לטבול בה ולהרגיש קצת כמו בבית מלון, יש שלוקחים את זה כמה צעדים קדימה. מתקינים רמקולים ורוחצים בתוכה עם מלחים ומינרלים שונים וגם לא שוכחים ללגום כוסית של שמפניה. לחיי הימים הטובים.

אמבטיה נקייה ומצוחצחת עושה חשק להיכנס ולטבול בתוכה, אבל אמבטיה ישנה עם בלאי יכולה לגרום לדחייה, לעתים גם מדיפה ריח לא נעים של קורוזיה או חלודה ואז יש צורך למצוא פתרון לבעיה.

יש הבוחרים לעקור את האמבטיה ממקומה ולהזמין חדשה, במיוחד אם מדובר על אמבטיה ממש עתיקת יומין שיש לה בלאי גדול ויש שלא רוצים את כל הפרויקט הזה ופשוט מעדיפים לעשות הלבשת אמבטיה ע”י מקצוען. במקום לעקור את האמבטיה ממקומה, לשבור את הצנרת ולפעמים גם את הקיר והרצפה, פשוט מלבישים לתוך האמבטיה הקיימת אמבטיה חדשה מה שנקרא הלבשת אמבטיה מחיר, תוכלו לברר ברשת. 

איזה סוגי אמבטיות יש בבתים?

האמבטיות הכי ותיקות שעוד אפשר לראות אותן בבתים מאוד ישנים, הן אמבטיות כבדות מיציקה בדרך כלל עשויות מברזל. אחריהן החלו לייצר אמבטיות מפח יותר קל, והן פחות כבדות. והאמבטיות הכי מבוקשות היום שאתן גם עושים הלבשת אמבטיה מחיר יחסית זול, הן אמבטיות אקריליות. 

הבעיה עם אמבטיות מברזל ואמבטיות מפח הוא שהן עשויות מברזל או מפח – חומרים שלא ממש עובדים נכון עם מים. הן מצופות בשכבות אמייל אבל הבעיה היא שאחרי זמן מסוים האמייל יכול להתקלף. יש להן בלאי ואחרי כמה שנים ניתן לראות בהן חלקים שחושפים את הברזל או הפח מתחת לציפוי. זה דורש כיסוי מידי של הכתם בחומר ציפוי שאם לא כן, הכתם הזה עלול להפוך לחור וככל שמזניחים את הבלאי של האמבטיה הוא מחמיר עד כדי כך שלא ניתן יהיה לתקנה. יש היום כל מיני חומרים כימיים לניקוי שגורמים נזק לאמבטיות יציקה ופח וגם לאמייל שלהן והתוצאה, חורים, סדקים או פיצוצים קטנים. מרקם של נייר זכוכית מחוספס. מאוד לא נעים להיכנס לאמבטיה כזו וקשה גם לעמוד על מרקם כזה. ייתכן שבעלי הבית גם יוותרו על תיקון ויחליטו שהם רוצים אמבטיה חדשה.

שלום לחלודה ולקורוזיה

בדרך כלל בעיות באמבטיה נוצרים קרוב לפתח הניקוז במפגש הרצוף בין מים לברזל או לפח. כאשר מרקם האמבטיה הוא כבר גס ובלתי ניתן לשימוש אפשר ללטש אותה, למלא את הפגמים בעזרת חומר מילוי אבל לא תמיד אנשים רוצים לתקן ומעדיפים להחליף, בעיקר אם מדובר באמבטיה ממש ישנה שהגיע הזמן להחליף.

גם אמבטיות מפח וגם אמבטיות מיציקה כבר יוצאות מן הבתים ומוחלפות תוך הלבשת אמבטיה מחיר בשוק משתנה ממתקין למתקין. מדובר על אמבטיה אקרילית וקלת משקל אשר יש צורך להזמין אותה בהתאם לגודל האמבטיה בתוכה היא מולבשת. גם לא מפרקים את כל חדר האמבטיה וגם מקבלים אמבטיה חדשה בלי לשבור צנרת, מרצפות וקירות. בדרך כלל מי שמתקין היום אמבטיה מתקין אמבטיה אקרילית. 

כמה זמן אורכת הלבשת אמבטיה?

אם יש לכם בבית אמבטיה עם סדק או כתם חלודה ועוד, בעל המקצוע יכול לייעץ לכם לעשות ציפוי אמבטיה כדי לתקן את הנזקים או להחליף את האמבטיה ולעשות הלבשת אמבטיה מחיר סביר משום שזה אורך שלוש שעות.

בציפוי מתיזים חומר כיסוי מיוחד ובתהליך של הלבשת אמבטיה פשוט מכינים אותה מראש אחרי לקיחת מידות ומגיעים כדי להשחיל אותה לתוך הקיימת. בדרך כלל מומלץ להתקין גם מסגרת מתכת כדי “להושיב” את האמבטיה החדשה ללא כל תזוזה בתוך הישנה. תתחדשו.

טיפים נוספים שאסור לפספס

תיקון מקלחונים  - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

תיקון מקלחונים - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

המקלחון הוא חלק מהותי בכל חדר אמבטיה, ומספק לנו חוויה מרעננת ומרגיעה. עם זאת, מקלחונים יכולים להיתקל לאורך זמן בבעיות…
החשיבות של חידוש שיש למטבח

החשיבות של חידוש שיש למטבח

בבתים המודרניים של היום, המטבח הוא לא רק חלל לבישול אלא מוקד מרכזי לאיסוף ואירוח אורחים. כאחד האזורים המנוצלים ביותר…
חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיות הוא פתרון חסכוני וחוסך זמן לחידוש אמבטיות בלויות והחזרתן ליושנה. בין אם יש לכם אמבט פורצלן, פיברגלס או…
תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים נעשה ע”י בעל מקצוע אשר אמור לתקן כל נזק המתהווה בהם לרבות: כתמים קשים, סדקים, שבר, קילוף של…
תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

אחרי הרבה שנים יש המחפשים איש מקצוע לצורך תיקון אמבטיה, שכן אמבטיה היא פריט שמשתמשים בו הרבה מאוד ויש לו…
צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

אחד הדברים הכי חשובים בכל בית שיש לעשות הוא צביעת אמבטיה מחיר יש לברר מול אנשי המקצוע את עלות העבודה.…
דילוג לתוכן