בס״ד

 – בשם השם נעשה ונצליח

4.9
5/5

חידוש אמבטיה – למה להחליף שאפשר לחדש

דף הבית / חידוש אמבטיה – למה להחליף שאפשר לחדש
חידוש אמבטיה

אחד האלמנטים שלא כל כך מהר עוקרים מהבית וממהרים לקנות חדש זו אמבטיה. חידוש אמבטיה זה הפתרון הכי זול והכי נכון לאמבטיה שכבר נראית מוזנחת ויש עליה בלאי. שלא כמו רהיטים או מטבח, שגם זוכה לעתים רק לחידוש, אמבטיה היא המוצר הקלאסי שרוב האנשים בוחרים לחדש ולא להחליף וזה מכל הסיבות הנכונות. אמבטיות יש כאלה העשויות מברזל, אשר במשך הזמן הציפוי האקרילי שלהן נפגם ואז רואים אזורים של חלודה כתוצאה מהמפגש של ברזל ומים. ויש גם אמבטיות שהתיישנו, צברו חלודה, קיבלו מכות מכל מיני חפצים שנפלו עליהם וחשוב מאוד לתקן אותן. שלא כמו עזרים סניטריים אחרים, אפשר לחדש אמבטיה. מכל הבחינות יותר כדאי לחדש אמבטיה ולא להחליף אותה לגמרי. היא מחוברת לברזים ואם רוצים לעקור אותה ממקומה, קחו בחשבון שלא תוכלו להשתמש בה כמה ימים שכן מדובר על עבודת שיפוץ מאסיבית. לעומת זאת חידוש אמבטיה הוא תהליך הרבה יותר קל, מהיר וקצר.

איך מבצעים חידוש אמבטיה?

חידוש אמבטיה יכולה להיעשות באמצעות הלבשת אמבטיה אקרילית לתוך האמבטיה הישנה והיא רק משמשת כתמיכה לאמבטיה החדשה. עובייה בתחתית חייב להיות מעל 10 מ”מ. במקום לשבור את האריחים ולנסות לעקור את האמבטיה ולהפוך את המקלחת שלהם לאתר בנייה, מגיע איש המקצוע לאחר מדידה וסיכומים אתכם עם אמבטיה חדשה ומלביש אותה לתוך האמבטיה הישנה. איש מקצוע מיומן בתחום חותך ומתאים את האמבטיה החדשה לאמבטיה שמתחתיה, כך שהעבודה תהיה מקצועית, אסתטית ומדויקת. בין שתי האמבטיות הישנה והחדשה מניחים מצע של חומר בשם פוליסטרין אותו מדביקים באמצעות דבק מיוחד. בנוסף יכין איש המקצוע חיבור חדש לצורך יצירת המים, יאטום ויהדק את האמבטיה מכל צדדיה בחומרים אנטי בקטריאליים כדי למנוע חדירה או הצטברות של מים באמבטיה הישנה, מה שעלול לגרום להצטברות של פטריות ועובש המסוכנים לדרכי הנשימה. משום כך בחרו נכון את איש המקצוע וקבלו חוות דעת והמלצות על עבודתו. בחירה מוצלחת תהיה אפקטיבית לאורך זמן.

ממה עשויה האמבטיה החדשה?

האמבטיה החדשה אותה מכניסים לתוך הישנה, עשויה כאמור משכבת פיברגלאס ומחומר אקרילי. היא חייבת להיות יציבה וחזקה כדי להתחבר במדויק לאמבטיה הישנה שמתחתיה. חשוב לומר כי חידוש אמבטיה חייב להיעשות עם אמבטיה איכותית. יש היום בשוק סוגים זולים שיוצרים בלאי מהיר ואינם מחזיקים מעמד ולכן כל כך חשוב להתחבר עם איש מקצוע אמין אשר ימליץ לכם על אמבטיה איכותית. חידוש אמבטיה באמצעות הלבשת אמבטיה מן הסתם מקטין את גודלה, אבל ביחס לאפשרויות הקיימות של עקירת האמבטיה, שבירת האריחים ושליפתה ומחיר אמבטיה חדשה וכל העבודה שמסביב בסופו של דבר מייקרים מאוד את העבודה. מלבד הלבשת אמבטיה ניתן לעשות חידוש אמבטיה גם באמצעות ציפוי אמבטיה.

3 שעות ויש לכם אמבטיה חדשה

אמבטיה היא אחד האלמנטים הכי שמישים בכל בית. אם היא כבר העלתה חלודה ובלאי והיא ישנה, זה לא היגייני ולא אסתטי להתקלח בה והפתרון כאמור הוא חידוש אמבטיה. התהליך הזה אורך לרוב כ-3 שעות בסיומו מקבלים בעלי הבית אמבטיה חדשה, בלי לשבור קירות ובלי להזיז אריחים. עבודה נקייה ואיכותית. שיפוץ והחלפת אמבטיה עלול לתקוע אתכם עם כמה ימים ללא אמבטיה, לא נעים בכלל מה גם שאין שום סיבה להחליף אותה אם ניתן היום באמצעים שונים לחדש אותה או באמצעות הלבשת אמבטיה או באמצעות ציפוי. על כל הלבשת אמבטיה מקבל הלקוח אחריות ורבים מעדיפים היום לעשות חידוש אמבטיה במקום להיכנס לשיפוץ ארוך ומיותר.

טיפים נוספים שאסור לפספס

תיקון מקלחונים  - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

תיקון מקלחונים - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

המקלחון הוא חלק מהותי בכל חדר אמבטיה, ומספק לנו חוויה מרעננת ומרגיעה. עם זאת, מקלחונים יכולים להיתקל לאורך זמן בבעיות…
החשיבות של חידוש שיש למטבח

החשיבות של חידוש שיש למטבח

בבתים המודרניים של היום, המטבח הוא לא רק חלל לבישול אלא מוקד מרכזי לאיסוף ואירוח אורחים. כאחד האזורים המנוצלים ביותר…
חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיות הוא פתרון חסכוני וחוסך זמן לחידוש אמבטיות בלויות והחזרתן ליושנה. בין אם יש לכם אמבט פורצלן, פיברגלס או…
תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים נעשה ע”י בעל מקצוע אשר אמור לתקן כל נזק המתהווה בהם לרבות: כתמים קשים, סדקים, שבר, קילוף של…
תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

אחרי הרבה שנים יש המחפשים איש מקצוע לצורך תיקון אמבטיה, שכן אמבטיה היא פריט שמשתמשים בו הרבה מאוד ויש לו…
צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

אחד הדברים הכי חשובים בכל בית שיש לעשות הוא צביעת אמבטיה מחיר יש לברר מול אנשי המקצוע את עלות העבודה.…
דילוג לתוכן