בס״ד

 – בשם השם נעשה ונצליח

4.9
5/5

חידוש אמבטיה- 5 הסיבות למה אתם צריכים לחדש את האמבטיה שלכם בהקדם

דף הבית / חידוש אמבטיה- 5 הסיבות למה אתם צריכים לחדש את האמבטיה שלכם בהקדם
חידוש אמבטיה

אז אתם רוצים לחדש את האמבטיה, אבל אתם עדיין לא בטוחים. אתם אומרים לעצמכם ‘בטח המצב לא כזה נורא ואולי זה לא דחוף’ או ‘חידוש אמבטיה זה בטח חתיכת סיפור שעולה כסף, נשמור את זה לזמן אחר’ ‘מה כבר זה ישנה אם נחדש את האמבטיה, כל הבית צריך שיפוץ’ אז תנו לנו לספר לכם כמה דברים שישנו לכם את הדיעה. לפניכם 5 הסיבות למה אתם צריכים לפנות אל איש מקצוע בשביל חידוש אמבטיה.

  1. יצירת הזנחה- כולנו יודעים שכשלא מטפלים במשהו ומזניחים אותו, המצב מחמיר. מה שאומר שאם לא החלפתם\ שיפצתם\ הלבשתם אמבטיה בשנים האחרונות והאמבטיה שלכם סובלת מעובש, שריטות, חלודה, כתמים או שפשוט לא נראית טוב אתם חייבים לטפל במצב לפני שהוא מחמיר. מעבר לזה שלא נעים להשתמש באמבטיה שנראית במצב לא טוב, המצב של האמבטיה עלול להחמיר ולכן מומלץ לחדש את האמבטיה בהקדם האפשרי. חלק מהאמבטיות הם גם ישנות מאוד ולכן אם אתם רוצים לשמור על הציביון ועל המראה ורק לתקן דליפות וקצת את הנראות, האופציה הזאת גם אפשרית ותוכלו לבחור גם באפשרות של ציפוי אמבטיה שיהיה אידיאלי עבורכם.
  2. שידרוג האמבטיה- אמבטיית החלומות שלכם נמצאת ממש במרחק נגיעה. חלל האמבטיה הוא החשוב והמרגיע ביותר בבית ולכן הניראות שלו מאוד חשובה ואפילו ניתן לומר הכי חשובה בכל הבית. לא תאמינו כמה השינוי יהיה ניכר וכמה הוא ישדרג לכם את איכות החיים במאות אחוזים וכמה אור הוא יוסיף לכם בעיניים לאחר שתיראו כל פעם מחדש את האמבטיה שרציתם.
  3. זה לא יקר כמו שחשבתם-  במקום להחליף את כל האמבטיה ניתן לעשות ציפוי אמבטיה או הלבשת אמבטיה חדשה מעל הקיימת והמחיר- הרבה יותר זול ממה שחשבתם. אז אם החשש שלכם תמיד היה המחיר, נשמח לבשר לכם שאין לכם ממה לדאוג ושהמחירים הם בכלל לא בשמים. היום כל אחד יכול לאפשר לעצמו חידוש אמבטיה בלי להוציא אלפי שקלים ובלי להוציא את האמבטיה עצמה.
  4. ההרגשה בחדר הכי חשוב בבית – כשחושבים על זה, חדר האמבטיה הוא החדר הכי חשוב בבית. בו אתם ניגשים רגע לשטוף ידיים, להשתמש בשירותים, אליו אתם נכנסים בשביל לבדוק את ההשתקפות שלכם במראה, וכמובן להשתמש באמבטיה. אם לפני החידוש חדר האמבטיה היה הכי פחות מועדף עליכם בבית, עכשיו הוא יהפוך למקום האהוב עליכם שבו תבלו זמן חשוב לגוף ולנפש. הסביבה והחידוש ירגיעו אתכם ויאפשרו לכם באמת להנות ולשאוב כוחות בתחילת היום במקלחת מהירה בסביבה נעימה, או בסוף היום אחרי כל מה שעברתם באמבטיה חמימה ומזמינה. חוץ מחידוש האמבטיה עצמה מומלץ גם להתחדש בצביעת האמבטיה מה שישנה את החלל וייצור לו מראה נקי וחדש, זהו עוד פרט קטן שעושה את ההבדל להרגשה הטובה.
  5. זה הזמן לשינוי- תמיד דחיתם את שיפוץ האמבטיה בתירוצים מתירוצים שונים, אבל עכשיו זה הזמן לשינוי. לא מחר ולא מחרתיים. בכל הבית ישנם בטח עוד הרבה תיקונים ושיפצורים שאתם רוצים לעשות. האמבטיה בשל חשיבותה כחדר החשוב ביותר בבית צריכה להיות הראשונה ולהיות המפתח לשינוי. גם אם אתם לא נכנסים לחדר האמבטיה לשם השימוש בה, עצם הנוכחות של האמבטיה המשופצת תשרה בכם אוירה נעימה ותזכיר לכם איזה עוד שינויים אתם חפצים לעשות בבית.

 

לסיכום

ישנם עוד אין ספור סיבות למה אתם צריכים לחדש את האמבטיה שלכם, שהיינו יכולים למנות אותם במשך יום שלם. אבל אם אתם רוצים לקבל עכשיו הצעת מחיר מותאמת אליכם צרו איתנו קשר ונשמח לעזור.

קראו גם על: הלבשת אמבטיה

טיפים נוספים שאסור לפספס

תיקון מקלחונים  - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

תיקון מקלחונים - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

המקלחון הוא חלק מהותי בכל חדר אמבטיה, ומספק לנו חוויה מרעננת ומרגיעה. עם זאת, מקלחונים יכולים להיתקל לאורך זמן בבעיות…
החשיבות של חידוש שיש למטבח

החשיבות של חידוש שיש למטבח

בבתים המודרניים של היום, המטבח הוא לא רק חלל לבישול אלא מוקד מרכזי לאיסוף ואירוח אורחים. כאחד האזורים המנוצלים ביותר…
חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיות הוא פתרון חסכוני וחוסך זמן לחידוש אמבטיות בלויות והחזרתן ליושנה. בין אם יש לכם אמבט פורצלן, פיברגלס או…
תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים נעשה ע”י בעל מקצוע אשר אמור לתקן כל נזק המתהווה בהם לרבות: כתמים קשים, סדקים, שבר, קילוף של…
תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

אחרי הרבה שנים יש המחפשים איש מקצוע לצורך תיקון אמבטיה, שכן אמבטיה היא פריט שמשתמשים בו הרבה מאוד ויש לו…
צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

אחד הדברים הכי חשובים בכל בית שיש לעשות הוא צביעת אמבטיה מחיר יש לברר מול אנשי המקצוע את עלות העבודה.…
דילוג לתוכן