בס״ד

 – בשם השם נעשה ונצליח

4.9
5/5

מהם היתרונות של שיפוץ אמבטיות?

דף הבית / מהם היתרונות של שיפוץ אמבטיות?
שיפוץ אמבטיה

האמבטיה שלכם ישנה מאוד? לפני שאתם רצים להחליף אותה באמבטיה חדשה, מוטב כי תחשבו על לשפץ אותה. שיפוץ אמבטיות זהו פתרון שהפך להיות פופולארי מאוד בשנים האחרונות בגלל יתרונותיו הרבים. אחרי שתכירו את היתרונות של שיפוץ האמבטיה לא יהיה לכם ספק כי זוהי הבחירה הנכונה גם מבחינתכם. אם תמיד חלמתם שתהיה לכם אמבטיה מיוחדת ומפנקת, זה בהחלט הדרך להשיג אותה. יש כאלה שמיד שוללים את האפשרות של השיפוץ בגלל שהם רוצים להתחדש באמבטיה חדשה. אך מי אמר כי אתם מתפשרים כאשר אתם לוקחים את האמבטיה הישנה ומשפצים אותה?

האמבטיה המשופצת תראה כמו חדשה

למראית עין האמבטיה המשופצת תראה כמו אמבטיה חדשה לכל דבר ועניין. המשמעות היא שהאדם שיסתכל מהצד יחשוב כי מדובר על אמבטיה חדשה לכל דבר ועניין. רק אם תגידו לו כי מדובר על אמבטיה משופצת הוא ידע כי מדובר על אותה אמבטיה ישנה. אתם יכולים להחליט למי לספר כי מדובר על אמבטיה משופצת, ולמי לספר כי מדובר על אמבטיה חדשה לגמרי. שיפוץ אמבטיות שנעשה על ידי חברה מנוסה לא ישאיר לכם מקום לספק. מרוב שהוא יראה כל כך מרשים, גם אתם יכולים לשכוח כי מדובר על האמבטיה הישנה שהייתה לכם.

תחסכו אלפי שקלים ללא מאמץ

אם נספר לכם כי בהחלטה אחת פשוטה, תוכלו לחסוך אלפי שקלים – כיצד תגיבו? מי שמחליף באופן אוטומטי את האמבטיה הישנה באמבטיה החדשה יפסיד כסף. הרי שיפוץ אמבטיות יחסוך לכם אלפי שקלים בחלק מהמקרים, מבלי שתמצאו את עצמכם מתפשרים. הסיבה שהעלות משתנה קשורה למשך זמן העבודה ולחומרי הגלם שבהם משתמשים. החלפת האמבטיה מצריכה עבודה שנמשכת ימים ארוכים, כתוצאה מכך גם המחיר עולה. בעוד שיפוץ האמבטיה לא ידרוש זמן עבודה רב בדומה להחלפה. בסכום נמוך יחסית תוכלו להפוך את המקלחת הישנה שלכם למקלחת חדשה. הפתרון הזה אידיאלי לכל אותם האנשים שמגיעים עם תקציב מוגבל לביצוע העבודה הספציפית הזאת.

ממשיכים להשתמש באמבטיה כרגיל

חשבתם לעצמכם כמה זמן תצטרכו להסתדר ללא אמבטיה אם תחליטו להחליף אותה? במקרה הטוב ההחלפה תימשך מספר ימים, במהלכם לא תוכלו להשתמש באמבטיה בכלל. יהיה עליכם לחפש אחר פתרונות שונים, כאלה שלא יהיו נוחים בלשון המעטה. שיפוץ אמבטיות יאפשר לכם בתוך מספר שעות להמשיך להשתמש באמבטיה כרגיל. כמובן שההמתנה תקבע בהתאם לסוג השיפוץ שאותו בחרתם לעשות. אך לרוב מדובר על המתנה של מספר שעות עד אשר תוכלו להשתמש באמבטיה כמו קודם לכן. רק שהפעם מדובר על אמבטיה שנראית מעולה, כזאת שתואמת בדיוק לרצונות שלכם. מי אמר כי חובה להמתין זמן רב עד אשר מקבלים אמבטיה חדשה? מהיום מדובר על מספר שעות המתנה בלבד.

שיפוץ אמבטיות בהתאמה לכל לקוח

כיצד אתם חולמים שיראה חדר האמבטיה שלכם? מהיום אתם כבר לא צריכים לחלום. החלום שלכם יכול להפוך למציאות כל עוד תדעו לפנות אל החברה המנוסה שתעשה זאת. הבחירה באפשרות של שיפוץ אמבטיות תאפשר לכם לקבל את האמבטיה שתמיד חלמתם עליה. היתרון בשיפוץ בא לידיי ביטוי בכך שהוא מותאם לדרישות של הלקוח. כל לקוח מציג בצורה ברורה את הרצונות שלו, ואנשי המקצוע אמורים לגרום לרצונות להתממש. זוהי עוד סיבה שאמורה לשכנע אתכם לשפץ את האמבטיה, ולא לרכוש מיד אמבטיה חדשה. כל עוד אין מניעה לשפץ את האמבטיה, כדאי לכם לבחור באפשרות הזאת. גם אם צריך להחליף את האמבטיה, תדעו כי בחנתם את כל האפשרויות האחרות.

ראו גם: חיפוי אמבטיה

טיפים נוספים שאסור לפספס

תיקון מקלחונים  - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

תיקון מקלחונים - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

המקלחון הוא חלק מהותי בכל חדר אמבטיה, ומספק לנו חוויה מרעננת ומרגיעה. עם זאת, מקלחונים יכולים להיתקל לאורך זמן בבעיות…
החשיבות של חידוש שיש למטבח

החשיבות של חידוש שיש למטבח

בבתים המודרניים של היום, המטבח הוא לא רק חלל לבישול אלא מוקד מרכזי לאיסוף ואירוח אורחים. כאחד האזורים המנוצלים ביותר…
חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיות הוא פתרון חסכוני וחוסך זמן לחידוש אמבטיות בלויות והחזרתן ליושנה. בין אם יש לכם אמבט פורצלן, פיברגלס או…
תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים נעשה ע”י בעל מקצוע אשר אמור לתקן כל נזק המתהווה בהם לרבות: כתמים קשים, סדקים, שבר, קילוף של…
תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

אחרי הרבה שנים יש המחפשים איש מקצוע לצורך תיקון אמבטיה, שכן אמבטיה היא פריט שמשתמשים בו הרבה מאוד ויש לו…
צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

אחד הדברים הכי חשובים בכל בית שיש לעשות הוא צביעת אמבטיה מחיר יש לברר מול אנשי המקצוע את עלות העבודה.…
דילוג לתוכן