בס״ד

 – בשם השם נעשה ונצליח

4.9
5/5

חידוש אמבטיות- מינימום מאמץ והשקעה!

דף הבית / חידוש אמבטיות- מינימום מאמץ והשקעה!
חידוש אמבטיות

חידוש אמבטיות מונע את הצורך בהחלפת אמבטיה במקרה שיש צורך בכך, מה שעלול להפוך את הבית שלכם לאתר בנייה למשך כמה ימים. החלפת אמבטיה כרוכה בעקירת הרצפה, האמבטיה עצמה. כל הציוד והאביזרים המחוברים אליה. יש כאלה שכאשר הם כבר משפצים את האמבטיה אז הם גם מחליפים את הקרמיקה, מוסיפים או מחדשים מקלחון ונכנסים להוצאה גדולה ולפרויקט של כמה ימים בו המשפחה לא יכולה להשתמש באחד החדרים הכי חשובים בבית- זה שבו שומרים על ההיגיינה.

כדי למנוע את הצורך בהחלפת אמבטיה מוצעות היום חלופות מצוינות שיגרמו לאמבטיה שלכם בתוך יום אחד להיראות נוצצת, וחדשה ואף אחד לא יאמין שמדובר באמבטיה בת עשרים או שלושים ויותר שנים.

חידוש אמבטיה יכול להיות ציפוי מחדש כדי להסתיר פגמים שנוצרו בה, סדקים או כתמי חלודה, הלבשה של אמבטיה אקרילית חדשה, תיקון של האמבטיה הישנה ורוב בעלי הבתים שיש להם אמבטיה ישנה ולא אסתטית, מעדיפים לחדש אותה ולא להחליפה. הם חוסכים לעצמם גם זמן וגם כסף ומקבלים אמבטיה יפה, לבנה ונוצצת.

חידוש אמבטיה באמצעות ציפוי!

אחת הדרכים לבצע חידוש אמבטיות נעשה באמצעות ציפוי אשר מעניק לה מראה חדש, לבן ונקי. בשלב הראשון מסירים את הצבע הישן של האמבטיה ומלטשים אותה כדי שהמשטח יוכל לספוג את הציפוי החדש. בשלב השני מתיזים על האמבטיה שכבות של חומר בסיס ואחריו שכבות רבות (לפחות 20) של חומר ציפוי המורכב מחומרים שונים המעניקים עמידות, חוזק ויופי.

חשוב מאוד שהציפוי יהיה עמיד, משום שכל אמבטיה זוכה לניקיונות רבים ויש להקפיד על שימוש בחומר ציפוי שיכול להיות עמיד בפני כל החומצות ושאר הרכיבים של חומרי הניקיון השונים וכן שאינו מתקלף ונשאר כמו שהוא במשך שנים רבות.

אם יש צורך לתקן את האמבטיה לפני ביצוע הציפוי, גם את זה עושים בתיקון שברים או סדקים, מילוי חורים שהפכו לכתמי חלודה שכן כאשר האמייל שעל האמבטיה מתקלף נוצרים חורים החושפים את החומר ממנו היא עשויה כמו פח או ברזל ואשר במפגש עם מים הופכים לכתמי חלודה מכוערים אשר יוצרים מראה מוזנח ודוחה– ניגוד מוחלט לאמבטיה אסתטית והיגיינית.

הלבשת אמבטיה אקרילית חדשה- פתרון מעולה וחסכוני!

אופציה נוספת לתהליך חידוש אמבטיות לטווח ארוך יותר מאשר ציפוי אמבטיה הוא הלבשת אמבטיה. תהליך זה כשמו כן הוא- איש המקצוע ייקח את מידות האמבטיה ויזמין אמבטיה אקרילית במידותיה. הוא יתאים את האמבטיה כאשר ילביש אותה וידביק אותה על האמבטיה הישנה ויחתוך מסביב עד שהיא “תשב” באופן הכי נכון ומדויק. בדרך כלל הלבשת אמבטיה דורשת יציאת מים חדשה, חיבור לצנרת ואיטום מקצועי בהתאם למיקום האמבטיה החדשה.

אין ספק כי הלבשת אמבטיה היא פתרון מעולה לטווח ארוך למי שיש לו אמבטיה מוזנחת הזקוקה לחידוש אבל הוא לא רוצה להיכנס לשיפוצים, עקירת רצפה, קרמיקה ועלויות גבוהות. כאן אפשר לקבל אמבטיה חדשה ונוצצת בעלות סבירה ובלי כל הלוגיסטיקה מסביב. אמבטיה חדשה שתתאים לסגנון עיצוב חדר האמבטיה הכולל ארון אמבטיה ואביזרים נוספים.

ציפוי או הלבשה- בשני המקרים אתם מרוויחים!

עלות חידוש אמבטיות בשיטה של ציפוי אמבטיה יותר נמוכה מאשר הלבשת אמבטיה והיא מתאימה לשוכרי דירות או לחידוש הנועד לזמן קצר. בדרך כלל הציפוי מחזיק מעמד 3 שנים. מי שצריך אמבטיה לזמן ארוך יותר מוצע לעשות הלבשת אמבטיה.

בשני המקרים יקבל הלקוח אמבטיה חדשה ונוצצת אחרי עבודה של כמה ימים ויוכל כבר להשתמש בה בלי צורך להחליף אותה ולהיכנס להוצאות ושיפוצים.

אולם כדי שהמשימה הזו תצליח, הזמינו אליכם הביתה רק איש מקצוע עתיר ניסיון ואמינות.

טיפים נוספים שאסור לפספס

תיקון מקלחונים  - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

תיקון מקלחונים - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

המקלחון הוא חלק מהותי בכל חדר אמבטיה, ומספק לנו חוויה מרעננת ומרגיעה. עם זאת, מקלחונים יכולים להיתקל לאורך זמן בבעיות…
החשיבות של חידוש שיש למטבח

החשיבות של חידוש שיש למטבח

בבתים המודרניים של היום, המטבח הוא לא רק חלל לבישול אלא מוקד מרכזי לאיסוף ואירוח אורחים. כאחד האזורים המנוצלים ביותר…
חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיות הוא פתרון חסכוני וחוסך זמן לחידוש אמבטיות בלויות והחזרתן ליושנה. בין אם יש לכם אמבט פורצלן, פיברגלס או…
תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים נעשה ע”י בעל מקצוע אשר אמור לתקן כל נזק המתהווה בהם לרבות: כתמים קשים, סדקים, שבר, קילוף של…
תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

אחרי הרבה שנים יש המחפשים איש מקצוע לצורך תיקון אמבטיה, שכן אמבטיה היא פריט שמשתמשים בו הרבה מאוד ויש לו…
צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

אחד הדברים הכי חשובים בכל בית שיש לעשות הוא צביעת אמבטיה מחיר יש לברר מול אנשי המקצוע את עלות העבודה.…
דילוג לתוכן