בס״ד

 – בשם השם נעשה ונצליח

4.9
5/5

חיפוי אמבטיה- מהיר וזול בסטייל מודרני!

דף הבית / חיפוי אמבטיה- מהיר וזול בסטייל מודרני!
תיקון אמבטיות

מחירה של אמבטיה הוא כאלפי שקלים משום כך אנשים מעדיפים להזמין תיקון אמבטיות מאשר לרכוש חדשה. חשוב לציין כי לא מדובר רק בשיקול כלכלי. עקירה של אמבטיה ממקומה והתקנת חדשה עלול להתרחב גם להחלפת הרצפה, הקרמיקה. התקנת צינורות ניקוז חדשים, ברזים ועוד מה שהופך את כתם החלודה הקטן על האמבטיה לשיפוץ שמוציא את חדר האמבטיה מכלל שימוש למשך כמה ימים (ואם אין עוד חדר אמבטיה בבית אז זה בלתי אפשרי). דבר נוסף הוא שכל שיפוץ קטן בבית הופך את כולו לאתר בנייה וככרוך באבק, רעש, אנשי מקצוע ועוד ולא כל אחד מוכן להיכנס לזה. לכן כאשר מדובר בתיקון אפשרי באמבטיה שיכול להסתיים בכמה שעות בעלות סבירה ולהביא אותה למצב חדש כך שניתן יהיה לתקן את הבעיה- אנשים בפירוש הולכים על זה ולא על החלפה לאמבטיה חדשה.

סוגי תיקון אמבטיות!

יש כמה סוגים של שיטות וטכניקות תיקון אמבטיות כמו הלבשת אמבטיה או ציפוי שבשני המקרים תהיה לכם אמבטיה חדשה ונוצצת. הלבשה בדרך כלל עושים כאשר יש באמבטיה כמה פגמים כמו סדק, כתמי חלודה, שבר ועוד ואז משתלם פשוט להלביש עליה אמבטיה מאקריל שנבנית במיוחד בשבילה בהתאמה מושלמת אחרי לקיחת מידות האמבטיה שלכם בבית.

איש המקצוע יגיע עם האמבטיה החדשה וילביש אותה לתוך האמבטיה שלכם. בתוך כמה שעות תהיה לכם אמבטיה חדשה, לבנה ונוצצת. הוא גם ידאג לאטום את הרווח שנוצר בין האמבטיה הישנה לזו המולבשת לתוכה, להתאים את צינורות האינסטלציה והניקוז והרבה פעמים בהזדמנות זו גם מחליפים את הברזים.

זוהי חלופה מעולה להחלפת אמבטיה אם יש צורך, נעשית בכמה שעות ולא כרוכה בעקירת הרצפה, שברים, אבק והרגשה שאתם באתר בנייה, שלא לדבר על ההוצאה הכבדה והצורך בעירוב כמה בעלי מקצוע כמו רצף, צבעי, שרברב ועוד. המון לכלוך והמון בלגן.

אפשר גם ללכת על ציפוי אמבטיה- כמו מהניילון !

בעל מקצוע המבצע תיקון אמבטיות מציע גם במקרה הצורך ציפוי אמבטיה. מדובר על תערובת חומרים ייחודית אשר אותה הוא רוקח ובאמצעותה מצפה את האמבטיה בציפוי לבן ומבריק. לפני ביצוע הציפוי הוא ילטש את האמבטיה כדי להסיר ממנה שכבות מיותרות של אמייל, צבע ועוד גם כדי להכשיר אותה לקליטת הציפוי החדש.

הוא יבצע ציפוי של בין 4 ל-5 שכבות של חומר בסיס לתשתית הציפוי ולאחר מכן יתיז עליה כ-20-25 שכבות של חומר ציפוי מיוחד.

תוך 3 שעות תהיה לכם אמבטיה חדשה מהניילון בלי הוצאה כבדה, בלי להשבית את השימוש באמבטיה, בלי כמה בעלי מקצוע שמתרוצצים אצלכם בבית ותוכלו להתחיל להשתמש בה כבר באותו יום.

בציפוי אמבטיה בוחרים אנשים שגרים בדירות שכורות במשך שנים והאמבטיה שלהם סובלת מכמה פגמים. אנשים שרוכשים דירה מיד שנייה ורוצים לחדש את האמבטיה וכל מי שידו אינה משגת את העלות היקרה יש לומר של החלפת אמבטיה על כל הכרוך בכך.

הלבשת אמבטיה – באיזה מקרה?

כאשר מדובר על תיקון אמבטיה באופן של ציפוי אמבטיה או הלבשת אמבטיה, לקוחות רבים מתלבטים על מה להחליט והאמת היא שמה שקובע את השיטה בה הם יחדשו את האמבטיה שלהם הוא מצבה הנוכחי במיוחד כאשר הם כבר השקיעו עם ארון אמבטיה חדש שמתאים לסגנון הכללי של חדר האמבטיה.

כאשר מדובר באמבטיה מאוד ישנה שניכרים בה כבר סימני הפח או הברזל ממנו היא עשויה אשר במפגש עם מים כבר יצרו כתמי חלודה מכוערים, ויש בה גם סדקים או פגמים בולטים אחרים. צבעה התקלף והיא רחוקה מלהיות מקום היגייני לשם רחצה, ההחלטה בדרך כלל תהיה לבצע הלבשת אמבטיה אשר פשוט תכסה את כל הפגמים, ובעלות הרבה יותר פחותה מאשר החלפה לאמבטיה חדשה.

טיפים נוספים שאסור לפספס

השיטה הייחודית של אביאור אמבטיות לחידוש אמבטיה: פתרון מושלם ויעיל

השיטה הייחודית של אביאור אמבטיות לחידוש אמבטיה: פתרון מושלם ויעיל

האמבטיה, לכאורה רק חדר נוסף בבית, היא למעשה אחד החללים המרכזיים המשפיעים על איכות חיינו היומיומית. בעידן בו שגרת החיים…
אביאור אמבטיות: הסוד לאמבטיה חדשה ומעוצבת בזמן קצר

אביאור אמבטיות: הסוד לאמבטיה חדשה ומעוצבת בזמן קצר

חדר האמבטיה אינו רק חלל פונקציונלי בבית, אלא גם מקום של פינוק ורגיעה, נקודת מוצא וחזרה במהלך יומנו העמוס. למראה…
הפתרון המושלם לשיפוץ אמבטיה: הלבשת אמבטיה אקרילית

הפתרון המושלם לשיפוץ אמבטיה: הלבשת אמבטיה אקרילית

אמבטיה היא לא רק פינה שקטה להתרווחות בסוף יום עמוס, אלא גם מרחב פונקציונלי שכל פרט בו משפיע על האיכות…
חידוש שיש למטבח - ריענון השיש וחידושו

חידוש שיש למטבח - ריענון השיש וחידושו

מאמר זה בבלוג שלנו דן בתהליך של חידוש ורענון שיש למטבח. הוא מדגיש שאפילו השיש האיכותי ביותר נוטה להראות סימני…
הלבשת אמבטיה – הלהיט החדש בעולם השיפוצים והעיצוב

הלבשת אמבטיה – הלהיט החדש בעולם השיפוצים והעיצוב

במאמר זה נבחן את הטרנד האחרון בתחום שיפוץ חדרי אמבטיה – הלבשת אמבטיה, מאמר זה בבלוג מספק תובנה מקיפה על…
חידוש אמבטיה או אמבטיה חדשה? כך תבחרו נכון

חידוש אמבטיה או אמבטיה חדשה? כך תבחרו נכון

מאמר זה נועד להדריך את הקוראים בתהליך הבחירה בין חידוש אמבטיה או בחירה באמבטיה חדשה. במאמר זה אנו בוחנים את…
דילוג לתוכן