בס״ד

 – בשם השם נעשה ונצליח

4.9
5/5

חיפוי אמבטיה- מהיר וזול בסטייל מודרני!

דף הבית / חיפוי אמבטיה- מהיר וזול בסטייל מודרני!
חיפוי אמבטיה

יש הרבה סיבות מדוע אנשים מחליטים לעשות חיפוי אמבטיה. זה יכול להתבקש כאשר מדובר על אמבטיה ישנה שכבר נוצרו בה סדקים, האמייל החיצוני נפגע והברזל שמתחתיו מחליד כתוצאה מזרימת המים. אפשר לחפות אמבטיה כאשר עושים שיפוץ כללי בדירה ומעדיפים להשתמש באמבטיה חדשה ולא כזו שאחרים כבר השתמשו בה וגם בתהליך של שיפוץ אמבטיה כבר מחליטים להחליף כבר אותה. כי אם כבר עוקרים רצפה או מחליפים קרמיקה- אז מחדשים גם אותה. חיפוי אמבטיה מעניק לה מראה חדש, נוצץ ומבריק כזה שעושה חשק להיכנס לאמבטיה ולא לצאת.

חיפוי אמבטיה- מחפים לא מחליפים!

בזכות התפתחותם של חומרים ופולימרים חדשים ניתן לייצר היום אמבטיה מפיברגלס מצופה אקריל ולבצע הלבשת אמבטיה או מה שקוראים גם: חיפוי אמבטיה.

כאשר מדובר באמבטיה ישנה שהגיע הזמן להחליף, אין צורך היום להיכנס לשיפוץ רחב הדורש עקירת האמבטיה הישנה, החלפת הצנרת. שבירת הריצוף הקיים וגם הנזק שייגרם לקרמיקה מסביב. פשוט עושים חיפוי ואחרי כמה שעות מקבלים חדר אמבטיה כמו חדש עם ארון אמבטיה יפה ואמבטיה נוצצת, נקייה ומבריקה.

יש היום ביקוש עצום לחיפוי אמבטיה משום שברוב הבתים בארץ, מדובר על אמבטיות ישנות הסובלות מחלודה, עובש, סדקים וכתמים ואין ספק כי המראה המוזנח הזה לא עושה חשק לאף אחד להיכנס פנימה ולעשות אמבטיה. חדר אמבטיה והיא עצמה חייבים להיות מאוד נקיים, משדרים היגיינה, ריח טוב ואסתטיקה ואפשר להשיג את זה היום בכמה שעות.

גם חסכוני וגם מהיום להיום!

אין ספק כי חיפוי אמבטיה הוא פתרון מעולה שלא דורש שום היערכות מיוחדת ויש לו כמובן גם יתרון כלכלי מול החלפת אמבטיה ישנה בחדשה. מעבר לשיפוץ הנדרש שמונע מבני המשפחה להשתמש בה, מותיר ערימות של אבק ולכלוך בנייה הוא גם יקר יותר כלכלית מאשר חיפוי אמבטיה.

כאשר מדובר באמבטיות ישנות מאוד שעשוית מברזל, אכן ההחלפה שלהן גוררת גם כאוס שלם שהופך את חדר האמבטיה לאתר בנייה. לכן האופציה של חיפוי אמבטיה זה בדיוק מה שצריך לעשות בתקציב סביר, בלי להוציא יותר מדי כסף ובלי לגרום נזק לאזור החיפוי כמו שעלול להתרחש בעת החלפת אמבטיה.

חיפוי אמבטיה או הלבשה, נעשים באופן בו האמבטיה החדשה העשויה בדרך כלל מאקריל, “מולבשת” לתוך האמבטיה הישנה. אם יש רווח בין הישנה לחדשה, מבצעים איטום באמצעות חומרים מבודדים. כאמור אין צורך לעקור את האמבטיה הישנה, גם לא צינורות, שום דבר לא נפגע. לא הרצפה, לא הקיר, לא הקרמיקה, מלבישים ונהנים מאמבטיה חדשה ונוצצת.

באיזה אמבטיות אפשר לעשות חיפוי?

בארץ יש שלושה סוגי אמבטיה המותקנים בבתים. כאמור יש אמבטיות העשויות מברזל יצוק, הן כבדות וישנות מאוד והותקנו יש להניח כבר בשנות השישים שבעים בארץ. מכיוון שהן עשויות מברזל, כל סדק או בעיה שיש בהן, ישר מעלה קורוזיה וחלודה וגם ריח לא נעים.

יש אמבטיה העשויה מפח ומצופה באמייל. גם היא אמבטיה די ישנה וגם היא כמו אמבטיה מברזל יצוק מעלה חלודה אם האמייל נסדק או מתקלף בשל המגע עם המים. אפשר לראות כיצד נוצר כתם קטן של חלודה, אשר במשך הזמן מתרחב עד כדי כתם גדול ומכוער ואין מה לעשות נגד כתמים כאלה אלא רק חיפוי אמבטיה.

סוג נוסף של אמבטיה הנפוצה בארץ היא הכי מודרנית מהדור החדש של האמבטיות. מדובר על אמבטיה אקרילית שלא עשויה מברזל ולכן גם לא מחלידה, אולם עלולה להיסדק או להישבר.

במקרה של שבר באמבטיה מסוג זה, בדרך כלל ניתן לתקן זאת באמצעות חומר ייעודי ו”לסתום” אותם. אם מדובר ביותר מדי סדקים או שברים שווה פשוט לעשות חיפוי אמבטיה וגם במקרה הזה, זו הברירה הכלכלית העדיפה.

טיפים נוספים שאסור לפספס

תיקון מקלחונים  - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

תיקון מקלחונים - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

המקלחון הוא חלק מהותי בכל חדר אמבטיה, ומספק לנו חוויה מרעננת ומרגיעה. עם זאת, מקלחונים יכולים להיתקל לאורך זמן בבעיות…
החשיבות של חידוש שיש למטבח

החשיבות של חידוש שיש למטבח

בבתים המודרניים של היום, המטבח הוא לא רק חלל לבישול אלא מוקד מרכזי לאיסוף ואירוח אורחים. כאחד האזורים המנוצלים ביותר…
חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיות הוא פתרון חסכוני וחוסך זמן לחידוש אמבטיות בלויות והחזרתן ליושנה. בין אם יש לכם אמבט פורצלן, פיברגלס או…
תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים נעשה ע”י בעל מקצוע אשר אמור לתקן כל נזק המתהווה בהם לרבות: כתמים קשים, סדקים, שבר, קילוף של…
תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

אחרי הרבה שנים יש המחפשים איש מקצוע לצורך תיקון אמבטיה, שכן אמבטיה היא פריט שמשתמשים בו הרבה מאוד ויש לו…
צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

אחד הדברים הכי חשובים בכל בית שיש לעשות הוא צביעת אמבטיה מחיר יש לברר מול אנשי המקצוע את עלות העבודה.…
דילוג לתוכן