בס״ד

 – בשם השם נעשה ונצליח

4.9
5/5

למה כדאי להעדיף אגנית למקלחון ולא שיפוע למקלחון?

דף הבית / למה כדאי להעדיף אגנית למקלחון ולא שיפוע למקלחון?
אגנית למקלחון

לא מעט מאיתנו רואים את המקלחון כמוצר שהוא מגיע מוכן, אך בפועל מדובר על מוצר שמצריך לא מעט חשיבה. בסופו של יום המקלחת היא הזמן היחיד שבו אנו יכולים להירגע, ומוטב כי תהיה לנו את המקלחת הטובה ביותר. אך אחת מהשאלות החשובות ביותר שעליהן עליכם לתת את הדעת היא הצורה שבו יתנקזו המים. הרי אם לא תדאגו לניקוז המים, המים עשויים לצאת החוצה בכל מקלחת ולהציף את המקלחת.

לכן הסוגייה שעולה היא האם לבצע את הניקוז באמצעות אגנית למקלחון או על ידי שיפוע. במאמר הבא אנו נסביר לכם מדוע מוטב לכם לבחור באפשרות של אגנית על פני שיפוע במקלחון שלכם. כך שאחרי שתקראו את המאמר הבא, לא באמת יישאר לכם שום מקום לספק. אתם תדעו בדיוק איזה מבין הבחירות היא הנכונה והמתאימה ביותר עבורכם. כי כל בחירה שתעשו תהיה לה משמעות קריטית להמשך הדרך.

אגנית למקלחון משדרגת את העיצוב

העיצוב של המקלחון הוא פקטור משמעותי בקבלת ההחלטות שלכם. עליכם להביא את עצמכם למצב שבו המקלחון הוא גולת הכותרת של חדר האמבטיה כולו. כאשר אתם מוסיפים אגנית, אתם משדרגים את הנראות של המקלחון שלכם. פתאום המקלחון יראה בצורה הרבה יותר מרשימה, ואף אחד לא באמת יוכל להתעלם ממנו. שיפוע למקלחת עלול לתת למקלחון נראות הרבה פחות מרשימה.

אגנית תספק יעילות גבוהה יותר

אומנם ניקוז המים על ידי שיפוע הוכיחה את עצמה כיעילה לאורך השנים. אך עדיין כאשר אתם מסתכלים את התועלת הגבוהה ביותר, אתם מגלים כי אגנית למקלחון עושה את העבודה בצורה טובה יותר. כל עוד האגנית היא בגובה מספיק גבוה, המים לעולם לא יוכלו לצאת ממנה. הם יתרכזו במקום הניקוז בצורה יעילה יותר, ותוכלו לראות איך הם נעלמים תוך זמן קצר. השיפוע אם הוא לא יהיה מאוד חד, הוא עדיין עלול לזייף בלא מעט פעמים בעת המקלחת.

נוח יותר להתקלח ללא שיפוע

אתם יכולים להגיד כי אתם כבר התרגלתם לשיפוע במקלחת, אך עדיין הרבה פחות נוח להתקלח עם שיפוע. כאשר יש אגנית למקלחון, אתם תתקלחו כאשר המקלחת כולה בשיפוע ישר. דבר שיאפשר לכם להתקלח כמו שצריך, מבלי שתצטרכו לשים לב לשיפוע כל פעם. באופן מוכח כל מי שהתקלח עם אגנית בחייו, יתקשה מאוד להסתדר עם שיפוע כזה או אחר במקלחון.

ניתן לשלב אגנית במקלחון קיים

אינכם צריכים לעשות שינוים גדולים כאשר תרצו לשלב את האגנית במקלחון הקיים. תוכלו להוסיף את האגנית בקלות גם למקלחון הקיים, כך שתוכלו להמשיך להתקלח ללא כל בעיה. כמובן שבכדי להתקין אגנית למקלחון יהיה עליכם לבחור באנשי המקצוע הנכונים שיבצעו את המשימה. אך תיקחו בחשבון כי מדובר על פרוצדורה שניתן לבצע אותה בקלות עם הצלחה רבה. כל זאת כאשר אתם לא נדרשים להחליף את המקלחון הקיים, תוכלו לשדרג אותו בקלות.

זה הזמן להתקלח ללא חשש!

כעת כל מה שנותר לכם זה פשוט להיכנס למקלחת, ולא לדאוג שחלילה כל המקלחת תוצף. באמצעות אגנית איכותית תוכלו להיות בטוחים כי כל מקלחת תסתיים בשלום. מבלי שאתם תצטרכו לחשוש או לדאוג מה יקרה כאשר תצאו ממנה. הרי זה אף פעם לא נעים להתמודד עם הצפות בכל הבית. מוזמנים לפנות אלינו בכדי שנספק לכם את הצעת המחיר הזולה ביותר על אגנית למקלחת שלכם. לא משנה איזה סוג של מקלחת יש לכם, אנו כאן לשירותכם. 

קראו גם על: הלבשת אמבטיה

טיפים נוספים שאסור לפספס

תיקון מקלחונים  - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

תיקון מקלחונים - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

המקלחון הוא חלק מהותי בכל חדר אמבטיה, ומספק לנו חוויה מרעננת ומרגיעה. עם זאת, מקלחונים יכולים להיתקל לאורך זמן בבעיות…
החשיבות של חידוש שיש למטבח

החשיבות של חידוש שיש למטבח

בבתים המודרניים של היום, המטבח הוא לא רק חלל לבישול אלא מוקד מרכזי לאיסוף ואירוח אורחים. כאחד האזורים המנוצלים ביותר…
חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיות הוא פתרון חסכוני וחוסך זמן לחידוש אמבטיות בלויות והחזרתן ליושנה. בין אם יש לכם אמבט פורצלן, פיברגלס או…
תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים נעשה ע”י בעל מקצוע אשר אמור לתקן כל נזק המתהווה בהם לרבות: כתמים קשים, סדקים, שבר, קילוף של…
תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

אחרי הרבה שנים יש המחפשים איש מקצוע לצורך תיקון אמבטיה, שכן אמבטיה היא פריט שמשתמשים בו הרבה מאוד ויש לו…
צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

אחד הדברים הכי חשובים בכל בית שיש לעשות הוא צביעת אמבטיה מחיר יש לברר מול אנשי המקצוע את עלות העבודה.…
דילוג לתוכן