בס״ד

 – בשם השם נעשה ונצליח

4.9
5/5

למה כדאי להעדיף הלבשת אמבטיה על פני שיפוץ אמבטיה?

דף הבית / למה כדאי להעדיף הלבשת אמבטיה על פני שיפוץ אמבטיה?
הלבשת אמבטיה

האמבטיה שלכם כבר מתחילה להיסדק? באופן טבעי כאשר אמבטיות הן ישנות, ניתן יהיה לראות זאת בצורה ברורה. אך לפני שאתם מחליטים לשפץ את האמבטיה כולה, אולי שווה לכם לבחון אפשרויות אחרות? אחת מהאפשרויות שיכולות להיות רלוונטיות עבורכם היא האפשרות של הלבשת אמבטיה. אולי זוהי הפעם הראשונה שיוצא לכם לשמוע על הפתרון הזה, אך הוא פופולרי מאוד בישראל ובעולם.

כיצד מתבצעת הפעולה? מה שעושים בפעולה הזאת זה פשוט מכסים את האמבטיה החדשה בציפוי חדש. כלומר מסתירים את כל הסדקים ואת כל הבעיות, כך שלמראית עין מקבלים אמבטיה חדשה. כל התשתית הישנה נותרת בעינה. כך שהפתרון הזה יהיה רלוונטי רק במקרה שבו התשתית הישנה היא תקינה לחלוטין. אחרת תמצאו את עצמכם במצב שבו אתם משקיעים לשווא. 

הלבשת אמבטיה חוסכת לכם זמן יקר

שיפוץ אמבטיה זוהי פעולה שיכולה לקחת זמן רב, ולהביא איתה לא מעט אי נוחות. הרי כל זמן שמתבצעים שיפוצים באמבטיה, אתם לא תוכלו להתקלח בבית. ברגע שאתם בוחרים באפשרות של ההלבשה אתם חוסכים זמן יקר. אתם מאפשרים לעצמכם לקבל פתרון שמביא תמורה תוך מינימום של זמן. תוך כמה שעות מתחילת העבודה תוכלו כבר לראות את האמבטיה מוכנה. זה עניין של יום או יומיים שלאחריהם תוכלו לחזור לשגרה הרגילה. זה אחד מהיתרונות הבולטים ביותר של ההלבשה אל מול השיפוץ. לא מעט אנשים בוחרים באפשרות הזאת רק בגלל שהיא מצריכה מינימום של עבודה.

העלות של הלבשה היא זולה באופן ניכר

אין לכם סכומי כסף גבוהים להשקיע בשיפוץ כולל לאמבטיה? בכל זאת מדובר לרוב על הוצאה כספית של עשרות אלפי שקלים. אין סיבה שתישארו עם האמבטיה הישנה, אפילו אם התקציב שלכם נמוך יחסית. הלבשת אמבטיה מחיר עשוי להיות מאוד מפתיע כבר תשמעו אותו לראשונה. העלות של ההלבשה היא זולה באופן משמעותי בהשוואה לעלות של שיפוץ. ניתן לחסוך עשרות רבות של אחוזים, דבר שלא ניתן להקל בו ראש. את הכסף שאותו חסכתם בעקבות הלבשת אמבטיה מחיר תוכלו להשקיע במקומות אחרים ולשפר את הבית כולו.

מבחינת נראות – תקבלו אמבטיה חדשה

יש כאלה שיגידו כי אמבטיה משופצת נראית טוב יותר בהשוואה לאמבטיה מולבשת. ככל הנראה מי שאומר את זה, לא ראה אמבטיות שהן מולבשות. במבחן התוצאה קשה מאוד להבדיל בין אמבטיה משופצת לבין אמבטיה מולבשת. יש כאלה שחושבים כי האמבטיה המולבשת היא בכלל כזאת שעברה שיפוץ. במבחן התוצאה אין הבדל ניכר, ואתם תוכלו לצאת עם לא מעט מחמאות. תמצאו את עצמכם במצב שבו תקבלו את האמבטיה שתמיד רציתם מבלי שתצטרכו להתפשר. בסוף מה שאמור לעניין אתכם זה מבחן התוצאה, והאמבטיה שתקבלו כאשר אנשי המקצוע יעזבו את הבית. כאן אפשר להגיד בפה מלא כי לא תמצאו את עצמכם מתפשרים.

הלבשת אמבטיה בהתאמה אישית לצרכים שלכם

רוצים לקבל אמבטיה שמתאימה לכם כמו כפפה ליד? אתם לא צריכים ללכת על האפשרות של שיפוץ. גם כאשר תזמינו אנשי מקצוע שיבצעו עבורכם הלבשה של אמבטיה, תוכלו לדאוג לקבל את מבוקשכם. ניתן כיום לבצע התאמה מושלמת של האמבטיה החדשה לכל אחת מהדרישות שלכם. כך שתמצאו את עצמכם במצב שבו האמבטיה תהיה כזאת שתמיד רציתם. האמבטיה תהיה כמו שרציתם גם מבחינת הגודל וגם מבחינת המבנה שלה. אם יש לכם דרישות מיוחדות זה בדיוק הזמן לציין אותם. כך בסוף תדעו כי התוצאה הסופית תהיה התוצאה שתמיד רציתם לקבל אותה.

טיפים נוספים שאסור לפספס

תיקון מקלחונים  - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

תיקון מקלחונים - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

המקלחון הוא חלק מהותי בכל חדר אמבטיה, ומספק לנו חוויה מרעננת ומרגיעה. עם זאת, מקלחונים יכולים להיתקל לאורך זמן בבעיות…
החשיבות של חידוש שיש למטבח

החשיבות של חידוש שיש למטבח

בבתים המודרניים של היום, המטבח הוא לא רק חלל לבישול אלא מוקד מרכזי לאיסוף ואירוח אורחים. כאחד האזורים המנוצלים ביותר…
חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיות הוא פתרון חסכוני וחוסך זמן לחידוש אמבטיות בלויות והחזרתן ליושנה. בין אם יש לכם אמבט פורצלן, פיברגלס או…
תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים נעשה ע”י בעל מקצוע אשר אמור לתקן כל נזק המתהווה בהם לרבות: כתמים קשים, סדקים, שבר, קילוף של…
תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

אחרי הרבה שנים יש המחפשים איש מקצוע לצורך תיקון אמבטיה, שכן אמבטיה היא פריט שמשתמשים בו הרבה מאוד ויש לו…
צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

אחד הדברים הכי חשובים בכל בית שיש לעשות הוא צביעת אמבטיה מחיר יש לברר מול אנשי המקצוע את עלות העבודה.…
דילוג לתוכן