בס״ד

 – בשם השם נעשה ונצליח

4.9
5/5

למה צריך תיקון אמבטיה?

דף הבית / למה צריך תיקון אמבטיה?
תיקון אמבטיה

לפעמים קורים דברים שאין לנו שליטה עליהם. אחד מהם הוא בעיות עם האמבטיה. אם קיים באמבטיה שלכם איזשהיא בעיה שמצריכה טיפול נקודתי כמו קנטים רקובים, חלודה, או כל פגם נקודתי אחר, תשמחו לדעת שניתן לתקן זאת ובלי להחליף את כל האמבטיה או להלביש עליה חדשה.

התיקון הוא נקודתי לבעיה עם אחריות. כמה מהתיקונים שאנחנו עושים הם תיקון חורים ומילויים בחומר מיוחד. במקרה של קנטים רקובים אנו נמנע מהבעיה גם לחזור שוב כשנחליף את הקנטים הרקובים בכאלו חדשים. ברוב המצבים הלקוחות שלנו מופתעים מאוד עד כמה השיפוץ הקטן הזה יכול לייצר שינוי ולשפר את מראה האמבטיה במאות אחוזים. יחד עם המראה המשופר, הטיפול המונע יגרום לכך שבעיות כאלה לא יקרו שוב בעתיד ומגן עליכם מפני אי נוחות שהבעיות באמבטיה יוצרות. ניתן להשוות את זה לעצם שנשברת ולאחר האיחוי והטיפול הראוי לה היא נעשית אפילו חזקה יותר משהייתה בעבר.

מה יקרה אם לא נטפל בבעיה במהירות?

במקרה כזה הבעיה תתפשט ותחמיר ובמקום שנצטרך לעשות רק תיקון נקודתי, הבעיה תתפשט ולא תהיה ברירה מלהחליף את האמבטיה או לצפות אותה לגמרי אחרי שטיפלנו בבעיות. במקרה שאנחנו רואים חלודה כנראה שזהו רק קצה המזלג ושהחלודה כבר התחילה מתחת לפני השטח במקומות שאנו לא רואים. לכן כדאי לטפל בבעיה ישר כשרואים אותה ולא לחכות שתצטרכו לטפל בבעיה יותר גדולה. כמובן שההחלפה והציפוי שיידרש תלויים בחומרת הפגיעה אבל עדיף שלא להגיע למצב כזה שבו כל האמבטיה פגועה וצריך להחליף אותה. מה שצריך זה בסה”כ לטפל בבעיה מבעוד מועד. 

מה גורם לבעיות באמבטיה?

בשונה מחדר רגיל בבית שלא צריך תיקונים לעיתים קרובות, חדר האמבטיה היא חדר שחשוף להרבה דברים וזה מה שגורם לו להיות מועד לבעיות. בין אם זה אדים שעלולים לגרום לעובש או בין אם זה מים שעלולים לחדור למקומות לא רצויים ולגרום לריח רע. מספיק רק חור אחד קטן באמבטיה וכל החדר יריח נורא בגלל המים שנמצאים שם. בעיית החלודה יכולה להיגרם מאותו גורם, מספיק ששכבת האמייל של האמבטיה לא עבה מספיק והיא חושפת את הפח שנמצא מתחת, הפח חשוף למים ומקבל חלודה שרק תמשיך להתפשט ללא טיפול מתאים. ישנם מקרים שהאמבטיה כולה במצב טוב אבל חור הניקוז הוא מה שמפריע. יכול להתווצר שם חלודה שחורה, ריקבון, וחורים שנובעים מהעובדה שחור הניקוז אינו מצופה באמייל- השכבה החלקלקה שמצפה את כל האמבטיה ומגנה עליה מפני כל דבר. 

ומה בנוגע לתיקון מקלחונים?

גם על מקלחונים לא פוסח הצורך לחדש לטפח ולהחליף את החלקים פעם בכמה זמן. לאחר שעובר זמן מהשימוש הראשון באגנית של המקלחון (זה בעצם הרצפה שעשויה מאמייל- אותו החומר שממנו עשויה האמבטיה) האגנית עלולה לקבל כתמים, שריטות, חורים ואולי אפילו חלודה. כמו באמבטיות, גם במקרה זה נצטרך לנטרל את הבעיה ולטפל בה עם חומרים כימיקלים או להוציא את החלקים החלודים, ולאחר מכן לצפות את האמייל בשכבה נוספת, חדשה ונקיה. גם במקרה זה, האופציה של חידוש האגנית במקום החלפתה תחסוך לכם הרבה, גם כסף וגם זמן יקר. אם שמתם לב שהמקלחון שלכם צריך חידוש, אל תמתינו עד המצב יחמיר. 

פשוט יותר ממה שחשבתם

כמובן שהמהירות תלויה בחומרת הבעיה, אבל התיקון הוא קצר יותר ממה שחשבתם. לאחר שנבדוק איתכם את הבעיה (לפתרון מהיר ניתן לשלוח תמונות של הנזק למספר שלנו בווצפ) בעלי המקצוע שלנו יבואו לתקן את מה שצריך. התיקון לוקח בין שעה אחת לשלוש שעות עבודה ולאחר מכן כבר באותו יום תוכלו להשתמש באמבטיה המשופרת. בשונה מהלבשת או ציפוי אמבטיה שלוקחים יותר זמן, תיקון נקודתי לא לוקח הרבה זמן ותוכלו בתוך זמן קצר להנות מהמראה של האמבטיה הנקיה מחלודה שלכם. 

לא צריך לחכות

לעיתים אנו נוטים לחכות עם הזמנת בעל מקצוע לבעיות ותיקונים בבית. זה נובע מהעובדה שהחיים סוחפים וכל פעם צצות בעיות חדשות שצריך לפתור והבעיה הקטנה באמבטיה נשכחת. אבל אסור לחכות מהעובדה הפשוטה שהמצב יכול להחמיר (מה שעדיף שלא יקרה). אז במקום לכתוב תזכורת לתקן את האמבטיה על פתק נשכח במקרר, התקשרו עכשיו וקבלו הצעת מחיר אצל אבי-אור ותהנו מאמבטיה מתוקנת ממש בקרוב.

טיפים נוספים שאסור לפספס

תיקון מקלחונים  - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

תיקון מקלחונים - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

המקלחון הוא חלק מהותי בכל חדר אמבטיה, ומספק לנו חוויה מרעננת ומרגיעה. עם זאת, מקלחונים יכולים להיתקל לאורך זמן בבעיות…
החשיבות של חידוש שיש למטבח

החשיבות של חידוש שיש למטבח

בבתים המודרניים של היום, המטבח הוא לא רק חלל לבישול אלא מוקד מרכזי לאיסוף ואירוח אורחים. כאחד האזורים המנוצלים ביותר…
חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיות הוא פתרון חסכוני וחוסך זמן לחידוש אמבטיות בלויות והחזרתן ליושנה. בין אם יש לכם אמבט פורצלן, פיברגלס או…
תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים נעשה ע”י בעל מקצוע אשר אמור לתקן כל נזק המתהווה בהם לרבות: כתמים קשים, סדקים, שבר, קילוף של…
תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

אחרי הרבה שנים יש המחפשים איש מקצוע לצורך תיקון אמבטיה, שכן אמבטיה היא פריט שמשתמשים בו הרבה מאוד ויש לו…
צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

אחד הדברים הכי חשובים בכל בית שיש לעשות הוא צביעת אמבטיה מחיר יש לברר מול אנשי המקצוע את עלות העבודה.…
דילוג לתוכן