בס״ד

 – בשם השם נעשה ונצליח

4.9
5/5

מה עדיף שיפוץ אמבטיה או ציפוי אמבטיה?

דף הבית / מה עדיף שיפוץ אמבטיה או ציפוי אמבטיה?
ציפוי אמבטיה

אם נשאל אתכם מהו הזמן היחיד שבו אתם באמת יכולים לנוח ולהירגע? ככל הנראה שהתשובה היא אך ורק בזמן האמבטיה. זוהי אחת מהסיבות לכך שאסור לכם להתפשר על האמבטיה שלכם, ותמיד מוטב כי תדאגו לחדש אותה על מנת שהיא תהיה הכי טובה שיש. אך החלפת האמבטיה כולה זוהי פרוצדורה ארוכה ומייגעת, וברוב המקרים היא גם מביאה איתה עלות כספית גבוהה במיוחד.

במקום החלפה של אמבטיה כולה, אתם תוכלו לבצע ציפוי אמבטיה או שיפוץ אמבטיה. מדובר על פרוצדורות שהן פשוטות הרבה יותר, אך עדיין איזה מהן תהיה הכי עדיפה? אנו כאן על מנת לנסות לכם תשובה לשאלה החשובה הזאת, כך שתוכלו לעשות בחירה שתהיו שלמים איתה. כל בחירה שתעשו חייבת להיות בחירה שתגיעו אליה בלב שלם. אם לא תגיעו לבחירה בלב שלם, בסוף אתם עשויים לגלות כי מדובר על בחירה שתצטערו עליה.

התקציב עשוי לשנות את התוכניות

תמיד עליכם לקחת בחשבון כי האלמנט המשמעותי שעשוי לשנות את התוכניות שלכם הוא התקציב. ככל שהתקציב שלכם יהיה יותר גדול, כך תוכלו לבחור אפשרות אחת מבין האפשרויות המוצעות. אך באופן מוכח ציפוי אמבטיה תעלה לכם הרבה פחות מאשר שיפוץ כולל של האמבטיה כולה. לעיתים מספיק לצפות את המקלחת על מנת להוציא ממנה את התועלת הגבוהה ביותר, מבלי שתצטרכו ללכת רחוק.

עד כמה האמבטיה הנוכחית טובה לכם?

אפילו אם אתם רוצים לבצע ציפוי אמבטיה, זה לא אומר שהאמבטיה הנוכחית איננה טובה לכם. כי בסוף המקלחת הנוכחית יכולה לשרת אתכם בצורה אידיאלית, רק צריך להוסיף לה עוד תוספת קטנה. בעזרת הציפוי תוכלו להשאיר את המקלחת כמו שהיא רק להוסיף לה מראה קצת יותר משודרג. השיפוץ מטרתו לבצע שינויים שהם קצת יותר גדולים, ולא בטוח עד כמה אתם תרצו בפועל שזה באמת מה שיקרה.

מתי ככל הנראה תרצו לבצע שינויים נוספים?

אתם מכירים את עצמכם בצורה הכי טובה שיש, ולכן אתם בוודאי יודעים מתי תרצו לבצע שינויים נוספים. אם תרצו לבצע שינויים נוספים בקרוב, אין טעם לבצע שיפוץ כולל של האמבטיה כולה. במצב כזה מוטב ללכת על האפשרות של ציפוי אמבטיה מכיוון שהיא קצת יותר נוחה, ותאפשר לכם לבצע עוד שינויים בעתיד הקרוב או הרחוק. אם אתם עושים בחירות גדולות, מוטב כי הבחירות הללו לא יבואו אחד אחרי השני כי זה עלול להגביל אתכם.

כמה זמן תהיו מוכנים להסתדר ללא אמבטיה?

עליכם לזכור כי כל תהליך שלא תבחרו, הוא עלול להגביל אתכם מבחינת השימוש באמבטיה. כך שאתם צריכים להחליט עם עצמכם כמה זמן תהיו מוכנים להסתדר ללא אמבטיה. ציפוי אמבטיה יגביל אתכם בצורה הכי מינימאלית, בעוד שאר הבחירות עשויות להגביל אתכם הרבה יותר. כך שלפני שאתם בוחרים תהליך כזה או אחר, מוטב כי תהיו בטוחים שאתם בדרך הנכונה – בדרך שהכי מתאימה לכם.

איך אתם חולמים שתראה האמבטיה שלכם?

בסוף בכדי שתוכלו לעשות בחירה שמתאימה לכם, אתם צריכים לשאול את עצמכם איך תרצו שהאמבטיה שלכם תראה. לכל אחת מהאפשרויות הקיימות יש את היתרונות ואת החסרונות שלה, וכל אחת תביא איתה מטרה אחרת. אתם צריכים לשאול את עצמכם איך אתם רוצים שתראה האמבטיה שלכם בסוף היום. כך תוכלו לעשות בחירה אחת שהכי תתאים לכם, בחירה שתאפשר לכם להיות מרוצים ממנה. כי ההבדל בין בחירה מוצלחת לבחירה כושלת עלול להיות הבדל שהוא מאוד דק.

קראו גם על: הלבשת אמבטיה

טיפים נוספים שאסור לפספס

תיקון מקלחונים  - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

תיקון מקלחונים - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

המקלחון הוא חלק מהותי בכל חדר אמבטיה, ומספק לנו חוויה מרעננת ומרגיעה. עם זאת, מקלחונים יכולים להיתקל לאורך זמן בבעיות…
החשיבות של חידוש שיש למטבח

החשיבות של חידוש שיש למטבח

בבתים המודרניים של היום, המטבח הוא לא רק חלל לבישול אלא מוקד מרכזי לאיסוף ואירוח אורחים. כאחד האזורים המנוצלים ביותר…
חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיות הוא פתרון חסכוני וחוסך זמן לחידוש אמבטיות בלויות והחזרתן ליושנה. בין אם יש לכם אמבט פורצלן, פיברגלס או…
תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים נעשה ע”י בעל מקצוע אשר אמור לתקן כל נזק המתהווה בהם לרבות: כתמים קשים, סדקים, שבר, קילוף של…
תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

אחרי הרבה שנים יש המחפשים איש מקצוע לצורך תיקון אמבטיה, שכן אמבטיה היא פריט שמשתמשים בו הרבה מאוד ויש לו…
צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

אחד הדברים הכי חשובים בכל בית שיש לעשות הוא צביעת אמבטיה מחיר יש לברר מול אנשי המקצוע את עלות העבודה.…
דילוג לתוכן