בס״ד

 – בשם השם נעשה ונצליח

4.9
5/5

צביעת אמבטיה- כמו חדשה!

דף הבית / צביעת אמבטיה- כמו חדשה!
צביעת אמבטיה

אחד המקומות שנרצה לשמור עליהם תמיד באסתטיקה גבוהה והיגיינה נוצצת היא האמבטיה. אף אחד לא רוצה להיכנס ולהתרחץ באמבטיה ישנה, שיש בה בלאי, סדק. או קילוף של צבע. זה לא נעים וזה נותן הרגשה שמתרחצים באמבטיה מלוכלכת. 

בדרך כלל כאשר האמבטיה כבר לא נראית נקייה מאוד, וממש אין חשק להיכנס לתוכה יש המזמינים צביעת אמבטיה כדי לשוות לה מראה חדש, ממש כמו ביום הראשון שרכשתם אותה. יש שיטות כיצד לחדש אמבטיה גם בלי לפרק אותה וזה דווקא בשורה משמחת, משום שבעבר כאשר לא ידעו כיצד לתקן אמבטיות, היה צורך להחליף את האמבטיה כולה ולהתקין במקומה חדשה. זה דרש לעקור אותה ממקומה, לעקור גם את הריצוף מסביבה ואז לרצף מחדש, וזה כמובן היה גם כרוך בהוצאה גדולה.

היום פשוט צובעים את האמבטיה. ההתפתחות הטכנולוגית הגיעה גם לייצור חומרי מעבדה אשר מסוגלים לצפות את האמבטיה ולהביא אותה למצב ממש חדש.

צביעת אמבטיה היא בעצם ציפוי אמבטיה 

ציפוי אמבטיה שזה בעצם צביעת אמבטיה (כי אף אחד לא באמת לוקח מברשת ומתחיל לצבוע אותה אלא שהיא עוברת ציפוי מיוחד במינו) צריך להיעשות בצורה יסודית. כל התהליך אורך כשלוש שעות עד שמתקבלת אמבטיה חדשה לגמרי. 

היזהרו מאנשים שאינם מקצוענים, אשר עלולים לבצע את העבודה בצורה לא יסודית ואחרי כמה חודשים תידרשו לצערכם לעשות זאת שוב. לא נעים בכלל וגם בזבוז כסף.

במקרה של צביעת אמבטיה אשר יש עליה כבר ציפוי או צביעה קודמים, יש ללטש היטב את הצבע הישן. השלב הזה נעשה באמצעות מלטשת. המלטשת מחליקה את הבסיס של האמבטיה ולא מותירה עליה שום שבב של צבע או פירור קטן של ציפוי קודם. כאשר היא חלקה ונקייה מכל השאריות, יש למלא את הסדקים והחורים שנוצרו אם יש בה כאלה, ובדרך כלל יש כאלה באמבטיות ישנות. 

בשלב הזה פורשים יריעות מסביב לאמבטיה, כדי להגן על הסביבה מפני הלכלוך שתהליך צביעת אמבטיה מייצר. לאחר מכן מורחים חומר בסיס, ורק אחרי שהוא מתייבש מתיזים עליו את הציפוי. עד שהציפוי מתעבה ויוצר שכבה חלקה ומוצקה, זה יכול גם לכלול 20 שכבות של ציפוי. 

יש להמתין 16 שעות עד לייבוש הציפוי ורק אחר כך מותר להשתמש באמבטיה.

צביעת אמבטיה בדירות שכורות 

מי שמרבה לעשות צביעת אמבטיה הם בעלי דירות שכורות, אשר לא מעוניינים להחליף את האמבטיה אבל כן מעוניינים לחדש אותה. בדירות בהם עוברים הרבה מאוד שוכרים, לעתים זה מגיע למצב שהאמבטיה נראית כל כך נורא, ששום שוכר לא מוכן להיכנס ולהתרחץ בה ולכן בעל הבית נאלץ לבצע צביעת אמבטיה. 

יש שוכרים שאף פוסלים כניסה לדירות שכורות בגלל מצבה של האמבטיה. מי שיודע שאפשר לעשות צביעה ולא צריך לפרק את האמבטיה ולרכוש אמבטיה חדשה, מצליח להשכיר את דירתו כולל את האמבטיה הצבועה מחדש ללא כל בעיה.

אבל לא רק בעלי דירות להשכרה מתעניינים בשירות הזה של צביעת אמבטיה, גם אנשים מן הישוב שגרים בדירה משלהם והאמבטיה שלהם כבר הגיעה למצב מאוד מוזנח, מזמינים צביעת אמבטיה שאחרי התהליך נראית ממש כמו חדשה. בהשוואה להחלפת אמבטיה צביעת אמבטיה היא פתרון מעולה וגם מאוד זול יחסית.

גם בתי מלון צובעים אמבטיות

הלקוחות הגדולים של צביעת אמבטיה, הם בעלי בתי מלון אשר נדרשים מעת לעת לבצע את התהליך באמבטיות שיש בהן בלאי גדול ולא סביר, חלודה, סדקים או לכלוך קשה. צבע דהוי ואף קילוף. במקרה כזה לא חושבים בכלל על החלפת אמבטיה, במיוחד אם מדובר בכמויות של אמבטיות הזקוקות לחידוש. פשוט מזמינים צביעת אמבטיה וזו נראית כמו חדשה לגמרי ונאה ואסתטית להפליא. 

ראשית זמן ציפוי האמבטיה הרבה יותר קצר מאשר החלפת האמבטיה וכידוע בתי מלון לא יכולים להשבית את החדרים שלהם בגלל החלפת אמבטיה, זה פשוט בזבוז של כסף. לכן הם מזמינים צביעת אמבטיות ומרכזים את הכול בכמה ימים. אחרי 16 שעות כבר ניתן להשתמש באמבטיה והיא נראית ממש כמו חדשה.

טיפים נוספים שאסור לפספס

תיקון מקלחונים  - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

תיקון מקלחונים - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

המקלחון הוא חלק מהותי בכל חדר אמבטיה, ומספק לנו חוויה מרעננת ומרגיעה. עם זאת, מקלחונים יכולים להיתקל לאורך זמן בבעיות…
החשיבות של חידוש שיש למטבח

החשיבות של חידוש שיש למטבח

בבתים המודרניים של היום, המטבח הוא לא רק חלל לבישול אלא מוקד מרכזי לאיסוף ואירוח אורחים. כאחד האזורים המנוצלים ביותר…
חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיות הוא פתרון חסכוני וחוסך זמן לחידוש אמבטיות בלויות והחזרתן ליושנה. בין אם יש לכם אמבט פורצלן, פיברגלס או…
תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים נעשה ע”י בעל מקצוע אשר אמור לתקן כל נזק המתהווה בהם לרבות: כתמים קשים, סדקים, שבר, קילוף של…
תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

אחרי הרבה שנים יש המחפשים איש מקצוע לצורך תיקון אמבטיה, שכן אמבטיה היא פריט שמשתמשים בו הרבה מאוד ויש לו…
צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

אחד הדברים הכי חשובים בכל בית שיש לעשות הוא צביעת אמבטיה מחיר יש לברר מול אנשי המקצוע את עלות העבודה.…
דילוג לתוכן