בס״ד

 – בשם השם נעשה ונצליח

4.9
5/5

צביעת אמבטיה מחיר – מה חשוב לדעת לפני התהליך

דף הבית / צביעת אמבטיה מחיר – מה חשוב לדעת לפני התהליך
צביעת אמבטיה מחיר

אחד הדברים הכי חשובים בכל בית שיש לעשות הוא צביעת אמבטיה מחיר יש לברר מול אנשי המקצוע את עלות העבודה. בהנחה שרכשתם דירה מיד שנייה ומצאתם כי האמבטיה במצב רע ויש צורך דחוף לחדש אותה, יש לכם כמה ברירות. ראשית יש להבהיר כי הנזקים שעלולים לקרות לאמבטיה תלויים בחומר ממנו היא עשויה. האמבטיות של פעם נעשו מברזל יצוק או מפח וזו הסיבה שלעתים רואים עליהן סימנים של חלודה. זו תוצאה של מפגש בין חומר מתכתי לבין מים. 

אמבטיה עם חלודה זה דבר ממש לא נעים, ולא כיף ולא עושה חשק להתקלח אבל זה מה שאתם יכולים למצוא בדירה שנכנסתם אליה, שיש בה אמבטיה ישנה מפח או מברזל כאמור אשר כבר התקיימו בה נזקים כגון, סדק או חור שהתרחב וכל יום שעובר הנזק הזה הופך לגדול יותר ולכן צריך לתקן זאת.

צביעת אמבטיה מחיר- לדירה שכורה

ממש לא נעים להתרחץ באמבטיה עם כתמים קשים, חלודה או סדקים שגם עלולים לפצוע. בהרבה דירות שכורות זה המצב. האמבטיה כבר ישנה, בעל הדירה לא משקיע בשדרוג שלה לא מתקן אותה. זו אמבטיה שכבר שנים אולי עברו בה המון שוכרים ויש עליה סימנים קשים של בלאי ונזקים שיש לתקן. גם אם מדובר בדירה שכורה, אבל כזו שאתם יודעים שאתם הולכים לחיות בה כמה שנים, שווה לכם להזמין איש מקצוע של צביעת אמבטיה מחיר תקבעו ביניכם. 

לחוויה של רחצה באמבטיה אין תחליף. למעשה היא צריכה להיות הפריט הכי היגייני ונקי בבית, ואם היא פגומה כאמור ויש בה כבר כתמים, סדקים או חלודה עליכם לחפש איש מקצוע אמין שיתקן אותה לשביעות רצונכם.

מדוע כדאי לצבוע אמבטיה?

צביעת אמבטיה מחיר איננה עסק יקר, ומה שחשוב זה להזמין איש מקצוע אמין ובעל ניסיון. אף אחד לא רוצה להתרחץ באמבטיה לא היגיינית ולכן האופציה הכי נכונה היא לצבוע אותה. תחשבו מה הייתם עושים אם לא הייתה אופציה כזו, והייתם נאלצים להחליף את האמבטיה. מדובר על עסק הרבה יותר יקר עם הרבה בלגן שדורש עקירה של האמבטיה, הצנרת החלפתה גם כן, עקירת הרצפה שבוודאי תינזק מההחלפה וזה גם עולה הרבה יותר יקר. לכן האופציה הכי נכונה היא לעשות צביעת אמבטיה שזהו תהליך קצר, זול וחסכוני. אחרי כמה שעות תהיה לכם אמבטיה כמו חדשה. זהו שירות שקיים היום בזכות חומרים מודרניים שבעבר לא היה אותם, ולכן מי שבאמת רצה לחדש את האמבטיה שלו נאלץ להחליף אותה. 

גם עולם האמבטיות עבר תהפוכות בשנים האחרונות והחומרים אתם משתמשים היום לצורך צביעת אמבטיה לא היו קיימים במשך שנים ולכן לא הייתה אופציה כזו.

איך מתבצעת צביעת אמבטיה?

התהליך של ציפוי האמבטיה נמשך בערך שלוש שעות. אם מדובר על אמבטיה שכבר עברה צביעת אמבטיה מחיר שולם עבורה, יש צורך ללטש אותה היטב ולהסיר ממנה את כל שאריות הצבע . אחרי הסרת כל הצבע הישן צריך לעשות את הצביעה החדשה והמטרה היא לכסות את כל הנזקים והבלאי המצטבר. בין אם מדובר בכתמים, חלודה, סדקים או שברים. הכל צריך להיות סמוי מן העין ולאחר הליטוש ממלאים את החורים והסדקים בחומר מיוחד כדי לקבל אמבטיה חלקה ואחידה. 

בעל המקצוע יתיז בין ארבע לחמש שכבות של חומר בסיסי. לאחר שהחומר יתייבש, יותזו שכבות של חומר ציפוי ואפשר להגיע גם לעשרים שכבות ויותר.

אביאור אמבטיות כאן לשירותכם לתהליך צביעת אמבטיה, ציפוי אמבטיה, הלבשת אמבטיה ועוד. צרו עימנו קשר עוד היום ונשמח לעזור.

טיפים נוספים שאסור לפספס

תיקון מקלחונים  - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

תיקון מקלחונים - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

המקלחון הוא חלק מהותי בכל חדר אמבטיה, ומספק לנו חוויה מרעננת ומרגיעה. עם זאת, מקלחונים יכולים להיתקל לאורך זמן בבעיות…
החשיבות של חידוש שיש למטבח

החשיבות של חידוש שיש למטבח

בבתים המודרניים של היום, המטבח הוא לא רק חלל לבישול אלא מוקד מרכזי לאיסוף ואירוח אורחים. כאחד האזורים המנוצלים ביותר…
חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיות הוא פתרון חסכוני וחוסך זמן לחידוש אמבטיות בלויות והחזרתן ליושנה. בין אם יש לכם אמבט פורצלן, פיברגלס או…
תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים נעשה ע”י בעל מקצוע אשר אמור לתקן כל נזק המתהווה בהם לרבות: כתמים קשים, סדקים, שבר, קילוף של…
תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

אחרי הרבה שנים יש המחפשים איש מקצוע לצורך תיקון אמבטיה, שכן אמבטיה היא פריט שמשתמשים בו הרבה מאוד ויש לו…
ציפוי אמבטיה ישנה - לחדש ובקלות

ציפוי אמבטיה ישנה - לחדש ובקלות

ציפוי אמבטיה ישנה הנה שיטה פרקטית לצורך חידוש אמבטיות ומדובר בפתרון קל, קצר וחסכוני אשר נעשה בדירות יד שנייה לצורך…
דילוג לתוכן