בס״ד

 – בשם השם נעשה ונצליח

4.9
5/5

צביעת שיש אפוקסי – האם זה באמת כדאי?

דף הבית / צביעת שיש אפוקסי – האם זה באמת כדאי?
צביעת שיש אפוקסי

החלטתם לשפץ את המטבח? מדובר על החלטה חשובה מאוד, כזאת שעשויה להשפיע על הנראות של הבית כולו. הרי ברוב המקרים המטבח הוא אחד מהאזורים המרכזיים בבית, ולכן השינוי ישפיע רבות. פתאום תוכלו למצוא אתכם במצב שבו השינוי שהיה נראה לכם שינוי קטן יהפוך להיות משמעותי מאוד. כיום ישנה אפשרות לבצע צביעת שיש אפוקסי במטבח שלכם. צביעה שיכולה להיות זאת שתהפוך את המטבח שלכם לפנינה אמיתית, כזאת שרק תצטרכו לשמר אותה. אך האם באמת מדובר על צעד שכדאי לכם לעשות אותו? בדיוק על השאלה הזאת המומחים של אביאור אמבטיות הולכים לענות.

כמה כסף עומד לרשותכם לטובת השיפוץ?

השאלה הזאת היא השאלה המרכזית שאותה אתם צריכים לשאול את עצמכם. הרי הכסף שעומד לרשותכם עשוי להשפיע רבות על ההחלטה הסופית שלכם. מי שמגיע עם סכום כסף יחסית מוגבל יצטרך להבין כי לא כל האפשרויות פרוסות בפניו. צביעת שיש אפוקסי הפכה להיות פופולארית בעיקר בגלל שהיא מהווה פתרון זול. פתרון זול שלא באמת גורם לכם להתפשר על האיכות של התוצאה הסופית. לכן אם הכסף שעומד לרשותכם לטובת השיפוץ מוגבל יהיה עליכם לעשות בחירות מושכלות. צביעת השיש הקיים זה ללא ספק פתרון שיאפשר לכם להנות מפלוסים רבים ומחסרונות מינימליים. כמובן שבסופו של יום כל אחד צריך לעשות את הבחירה שנכונה עבורו.

האם סביבת העבודה מספיק נוחה לכם?

עוד שאלה שתצטרכו לשאול את עצמכם קשורה לסביבת העבודה. הרי השיש הוא חלק גדול מאוד מסביבת העבודה שבה אתם אמורים להשתמש. את רוב הפעולות השונות מבטח תמצאו אתכם עושים בשיש עצמו, ולכן הוא צריך להיות נוח עבורכם. צביעת שיש אפוקסי תהיה רלוונטית רק כאשר השיש הקיים מספק לכם סביבת עבודה נוחה. הרי אם סביבת העבודה לא תהיה מספיק נוחה זוהי תהיה בעיה כאשר תרצו להמשיך לעבוד בהמשך הדרך. בכל פעם שתרצו לבשל או לאפות תמצאו אתכם מוצאים תירוץ כזה או אחר.

מהו המצב של השיש במטבח שלכם?

ברוב המקרים העמידות של השיש תהיה גבוהה מאוד, זוהי הסיבה שבגללה משתמשים בו. אך צביעת שיש יכולה להיות רלוונטית רק כאשר השיש הקיים במצב טוב. אם השיש הקיים במצב רע, לא תהיה סיבה שתצבעו אותו כי בקרוב מאוד יהיה עליכם להחליף אותו. לפיכך עוד לפני שאתם מבצעים צביעת שיש אפוקסי יהיה עליכם לבדוק את המצב שלו. רק אם המצב יהיה מספיק טוב, תוכלו ללכת על הפעולה הזאת. כמובן שהמומחים של אביאור אמבטיות בודקים את השיש לעומק לפני שהם מתחילים לבצע את העבודה. רק אם המצב של השיש יהיה מצב טוב, יהיה אפשר לבצע את העבודה וגם להנות מתוצאותיה.

כמה זמן עומד לרשותכם לשיפוץ המטבח?

הזמן דוחק בכם? עליכם לקחת בחשבון כי שיפוץ המטבח יכול להתפרס על פני תקופה ממושכת. כל זאת בהתאם לדרישות השונות שלכם שמשתנות בהשוואה לאנשים אחרים. כמובן שהמטרה שלכם תהיה תמיד לנסות לסיים את השיפוץ הכי מהר שרק אפשר. צביעת שיש הפכה להיות פופולארית בין היתר בגלל שהיא מאפשר פתרון מהיר לשיפוץ. הצביעה עצמה אמורה להימשך רק מספר שעות, ופתאום תוכלו לראות את המטבח באור שונה. אם הזמן שלכם מוגבל, צביעת שיש אפוקסי זה הפתרון בשבילכם. צביעה שתחדש לכם את המטבח בתוך זמן קצר עם תוצאה שאף אחד לא יתעלם ממנה. תוצאה שתגרום לכם להבין כי ככל הנראה עשיתם את הבחירה הכי נכונה.

טיפים נוספים שאסור לפספס

תיקון מקלחונים  - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

תיקון מקלחונים - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

המקלחון הוא חלק מהותי בכל חדר אמבטיה, ומספק לנו חוויה מרעננת ומרגיעה. עם זאת, מקלחונים יכולים להיתקל לאורך זמן בבעיות…
החשיבות של חידוש שיש למטבח

החשיבות של חידוש שיש למטבח

בבתים המודרניים של היום, המטבח הוא לא רק חלל לבישול אלא מוקד מרכזי לאיסוף ואירוח אורחים. כאחד האזורים המנוצלים ביותר…
חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיות הוא פתרון חסכוני וחוסך זמן לחידוש אמבטיות בלויות והחזרתן ליושנה. בין אם יש לכם אמבט פורצלן, פיברגלס או…
תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים נעשה ע”י בעל מקצוע אשר אמור לתקן כל נזק המתהווה בהם לרבות: כתמים קשים, סדקים, שבר, קילוף של…
תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

אחרי הרבה שנים יש המחפשים איש מקצוע לצורך תיקון אמבטיה, שכן אמבטיה היא פריט שמשתמשים בו הרבה מאוד ויש לו…
צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

אחד הדברים הכי חשובים בכל בית שיש לעשות הוא צביעת אמבטיה מחיר יש לברר מול אנשי המקצוע את עלות העבודה.…
דילוג לתוכן