בס״ד

 – בשם השם נעשה ונצליח

4.9
5/5

צביעת שיש מקצועית ברמה הכי גבוהה שיש

דף הבית / צביעת שיש מקצועית ברמה הכי גבוהה שיש
צביעת שיש

אחד הדברים שחייבים לעשות לפחות אחת לחמש עשרה שנה זה צביעת שיש מקצועית באמבטיה, במטבח ובכל חלל אחר בו יש משטח או חיפוי שיש. גם שיש מתבלה, נסדק, מאבד מהגוון והברק שלו ומתחיל להיראות מוזנח אחרי כמה שנים.

גם על משטח השיש באמבטיה וגם במטבח אחרי שנים יש בלאי. זה יכול להיות כתמים קשים שלא הצלחתם להסיר, שריטות. סדקים או חורים בשיש, פיצוצים ועוד. לא יפה ולא אסתטי. לא נעים להיכנס לאמבטיה ולראות שיש כזה.

יש דרך לפתור את הבעיה ובקלות -עושים חידוש שיש. זה גם תהליך קצר, גם לא הופך את הבית לאתר בנייה וגם חוסך לכם בהוצאות. לא חייבים להחליף אותו- להיפך. החלפה הולכת להיות שיפוץ רציני גם ברמת ההתארגנות בתוך הבית וגם ברמת המחיר. אפשר פשוט לצבוע אותו ולחדש אותו, ממש כמו שעושים לעתים כל כמה שנים על קירות. צובעים ומחדשים.

וכמו שכאשר מחדשים קירות מתקנים סדקים וסותמים חורים שנוצרו במשך הזמן, כך גם עם שיש. לא מדובר רק במראה של השיש אלא בתקינות שלו. הוא חייב להיות משטח אחד חלק ומבריק ואם הוא סובל מבלאי, הוא לא יהיה יפה, לא מבריק וייתן תחושה לא נעימה של חלל לא אסתטי.

איך מחדשים שיש?

צביעת שיש היא התהליך של חידוש השיש אחרי סתימת החורים ותיקון הבעיות אחרות שיש עליו כמו סדקים, פיצוצים, חלקים חסרים ועוד. התהליך של הצביעה חייב להיות מקצועי כדי להחזיר לשיש את הברק והגוון שלו. בדרך כלל מי שמזמין חידוש שיש מזמין גם למטבח וגם לחדר האמבטיה.

הצביעה עצמה מתבצעת אחרי התיקונים ולאחר מכן עושים עליו ציפוי שנקרא פורצלן. אפשר לבחור בכל מיני גוונים ולכן השיש שיתקבל יהיה גם בגוון אחר ואולי אף בכוונה, כדי לכסות ולהסתיר פגמים שנוצרו בו.

אחרי ציפוי שיש כזה, תשכחו ממה שראיתם קודם, זה ממש כמו להזמין שיש חדש וזו המגמה היום בבתים- לא להחליף אלא לחדש. גם אמבטיות, גם רצפה, גם שיש ועוד.

צביעת שיש מחזיקה מעמד 15 שנים ומעלה!

כאמור רבים שיש להם במטבח או באמבטיה שיש פגום, בלוי ולא אסתטי, בוחרים דווקא בחידוש שיש, צביעת שיש וציפוי ולא בהחלפה שלו. החלפה כזו תהפוך את כל הבית לאתר בנייה, יהיה הרבה אבק ובלגן ולא כולם בנויים לתהליך כזה. במקום זה הם פשוט מזמינים צביעת שיש למטבח או חדר האמבטיה שאחריה השיש ייראה ממש כמו חדש, אז למה להחליף אם אפשר לחדש. זה גם נעשה בזמן יותר קצר, גם אין בלגן גדול בבית וזה גם חסכוני.

הציפוי הוא עמיד וחזק וחשוב להזמין בעלי מקצוע מיומנים לעשות אותו, כמו שחייבים להזמין אנשי מקצוע בכל מה שקשור לחידוש אמבטיות או מטבחים. בחרו בחברה שיש לה ניסיון ושנים של ותק אשר תוכל לעשות לכם חידוש שיש באמבטיה או במטבח ברמה הכי גבוהה שיש עם התוצאה הכי אופטימלית.

ציפוי כזה אמור להחזיק מעמד לפחות 15 שנה בתנאי שהוא נעשה בידיים מקצועיות.

תהליך חידוש שיש!

כאשר מחליטים לעשות צביעת שיש, מבצעים ראשית כמה פעולות קודמות כדי לנקות אותו לפני הציפוי. פעמים רבות השיש כבר איבד מהצבע שלו והוא דהוי מאוד ויש עליו כתמים קשים או שיש עליו רטיבות באופן קבוע. הדבר שצריך לעשות הוא לנקות אותו היטב בחומרים המיועדים לשיש, לא מומלץ להשתמש בחומרים עם חומצה מאחר והם מזיקים לו.

לעתים יהיה צורך בשיוף וליטוש עדין כדי ליצור משטח אחיד ונאה לעין. לאחר מכן מורחים עליו חומר בשם סילר ווקס המונע ספיגת כתמים והצטברות של לכלוך. אחרי תיקון של סדרים ושברים, חורים ופגמים בולטים לעין, מצפים אותו בציפוי פורצלן בגוון שבוחרים והוא יהיה מבריק, נוצץ ועמיד לשנים רבות.

טיפים נוספים שאסור לפספס

תיקון מקלחונים  - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

תיקון מקלחונים - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

המקלחון הוא חלק מהותי בכל חדר אמבטיה, ומספק לנו חוויה מרעננת ומרגיעה. עם זאת, מקלחונים יכולים להיתקל לאורך זמן בבעיות…
החשיבות של חידוש שיש למטבח

החשיבות של חידוש שיש למטבח

בבתים המודרניים של היום, המטבח הוא לא רק חלל לבישול אלא מוקד מרכזי לאיסוף ואירוח אורחים. כאחד האזורים המנוצלים ביותר…
חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיות הוא פתרון חסכוני וחוסך זמן לחידוש אמבטיות בלויות והחזרתן ליושנה. בין אם יש לכם אמבט פורצלן, פיברגלס או…
תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים נעשה ע”י בעל מקצוע אשר אמור לתקן כל נזק המתהווה בהם לרבות: כתמים קשים, סדקים, שבר, קילוף של…
תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

אחרי הרבה שנים יש המחפשים איש מקצוע לצורך תיקון אמבטיה, שכן אמבטיה היא פריט שמשתמשים בו הרבה מאוד ויש לו…
צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

אחד הדברים הכי חשובים בכל בית שיש לעשות הוא צביעת אמבטיה מחיר יש לברר מול אנשי המקצוע את עלות העבודה.…
דילוג לתוכן