בס״ד

 – בשם השם נעשה ונצליח

4.9
5/5

ציפוי אמבטיה או החלפת אמבטיה? כך תבחרו!

דף הבית / ציפוי אמבטיה או החלפת אמבטיה? כך תבחרו!
ציפוי אמבטיה

הגעתם למסקנה הכי הגיע הזמן להחליף את האמבטיה הקיימת? הבחירה הטבעית תהיה לרכוש אמבטיה חדשה במקום האמבטיה הישנה. אך מוטב כי תבינו שלא מדובר על הבחירה היחידה שעומדת לרשותכם, קיימת עוד אפשרות שכדאי לקחת בחשבון. האפשרות של ציפוי אמבטיה יכולה להיות אפשרות שכדאי לכם לבחון אותה, ורק לאחר מכן לעשות בחירות שונות. הרי אתם תרצו להיות בטוחים שבסופו של יום הצעד שתעשו יהיה הצעד הנכון. נדגיש כי מה שנכון עבור האחרים לא תמיד יהיה הצעד הנכון גם מבחינתכם.

לחדש את האמבטיה תוך זמן קצר

אחת מהסיבות המרכזיות שבגללה אנשים מעדיפים לצפות את האמבטיה קשורה לזמן העבודה. הרי החלפת אמבטיה ישנה באמבטיה חדשה תדרוש מכם להמתין זמן רב. עד שתבחרו את האמבטיה המתאימה, ועד שתתאמו מועד התקנה יהיה עליכם לחכות לא מעט. אם אתם רוצים לעשות את העבודה תוך זמן קצר, הפתרון הנכון יהיה פשוט להוסיף ציפוי. הציפוי מולבש על האמבטיה הקיימת, ולכן בתוך שעות ספורות האמבטיה תראה כמו חדשה. הבסיס של האמבטיה הישנה נשאר כפי שהוא, אך למראית עין נדמה כי מדובר על אמבטיה חדשה. היתרון הזה הוא מהיתרונות המשמעותיים ביותר שחובה לקחת אותם בחשבון כאשר עושים את ההחלטה הסופית.

ציפוי אמבטיה בהתאם לדרישותיכם

כיום כאשר מצפים את האמבטיה בציפוי מיוחד עומדות לרשותכם המון אפשרויות. אתם מבחינתכם לא תצטרכו להתפשר על אף אחד מהקריטריונים שניצבים מולכם. הרצון להשיג את העיצוב האידיאלי לחדר האמבטיה הוא רצון מובן מאליו. הסיבה שאינכם צריכים להתפשר היא כי עומדות לרשותכם אין ספור אפשרויות. תוכלו לבחור ציפוי אחד שתואם לדרישות שלכם, כך שהאמבטיה תראה כמו שרציתם שהיא תראה. כמובן שבעתיד תוכלו להחליף את הציפוי שבחרתם בציפוי אחר, בהתאם לשינויים שיקרו בחדר האמבטיה עצמו. אך כיום תוכלו למצוא מגוון רחב של ציפויים מודרניים שיהפכו את חדר האמבטיה למושלם. תוכלו לקבל השראה מחדרי אמבטיה אחרים שבהם כבר התקינו ציפוי מיוחד.

פתרון שיחזיק מעמד שנים ארוכות

יש כאלה שיוצאים מנקודת הנחה כי ציפוי אמבטיה לא יחזיק מעמד זמן רב. אך כל עוד תבצעו את ההתקנה על ידי איש מקצוע מנוסה, הפתרון ישרת אתכם בצורה נאמנה שנים ארוכות. ברוב המקרים, הציפוי יכול להחזיק מעמד 4-5 שנים ללא כל בעיה. בחלק מהמקרים הציפוי יכול להחזיק מעמד אפילו זמן רב יותר. לפיכך אינכם צריכים להחליף את האמבטיה כולה על מנת שיהיה לכם שקט למשך שנים. יהיה עליכם רק לחפש חברה המתמחה בציפוי אמבטיות בחומרים איכותיים ובמיומנות רבה. תחפשו חברה עם המלצות רבות, כזאת שתוכלו לסמוך עליה בכל מה שקשור לחידוש האמבטיה. כך לא תמצאו את עצמכם חוזרים שוב לאותה הנקודה כעבור זמן קצר.

חובה לבחון את בסיס האמבטיה

חשוב להגיד כי ציפוי אמבטיה לא יהיה רלוונטי בכל המקרים, לעיתים לא יעמדו לרשותכם ברירות. הציפוי האמבטיה אפשרי רק כאשר הבסיס של האמבטיה יהיה תקין לגמרי. כלומר שהוא יחזיק מעמד זמן רב, כך שלא תמצאו את עצמכם מגיעים שוב לנקודת ההתחלה. אם הבסיס של האמבטיה יהיה תקין, תוכלו לצפות אותה מבלי לחשוב פעמיים. במקרה שבו הציפוי לא תקין, ישנה חשיבות לתקן אותו לפני שמבצעים את הציפוי. אם לא ניתן לתקן את הבסיס, לא יהיה מנוס מהחלפת האמבטיה כולה. הזמינו אליכם לבית איש מקצוע שיבחן את המצב של האמבטיה עוד לפני שהוא ימליץ לכם על פתרון כזה או אחר.

ראו גם: אגנית למקלחון

טיפים נוספים שאסור לפספס

תיקון מקלחונים  - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

תיקון מקלחונים - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

המקלחון הוא חלק מהותי בכל חדר אמבטיה, ומספק לנו חוויה מרעננת ומרגיעה. עם זאת, מקלחונים יכולים להיתקל לאורך זמן בבעיות…
החשיבות של חידוש שיש למטבח

החשיבות של חידוש שיש למטבח

בבתים המודרניים של היום, המטבח הוא לא רק חלל לבישול אלא מוקד מרכזי לאיסוף ואירוח אורחים. כאחד האזורים המנוצלים ביותר…
חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיות הוא פתרון חסכוני וחוסך זמן לחידוש אמבטיות בלויות והחזרתן ליושנה. בין אם יש לכם אמבט פורצלן, פיברגלס או…
תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים נעשה ע”י בעל מקצוע אשר אמור לתקן כל נזק המתהווה בהם לרבות: כתמים קשים, סדקים, שבר, קילוף של…
תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

אחרי הרבה שנים יש המחפשים איש מקצוע לצורך תיקון אמבטיה, שכן אמבטיה היא פריט שמשתמשים בו הרבה מאוד ויש לו…
צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

אחד הדברים הכי חשובים בכל בית שיש לעשות הוא צביעת אמבטיה מחיר יש לברר מול אנשי המקצוע את עלות העבודה.…
דילוג לתוכן