בס״ד

 – בשם השם נעשה ונצליח

4.9
5/5

ציפוי אמבטיה חייב להיות מקצועי

דף הבית / ציפוי אמבטיה חייב להיות מקצועי
ציפוי אמבטיה

יש כמה סיבות שבגללן בעל בית יחליט לעשות ציפוי אמבטיה. הן קשורות גם לשיקול כלכלי וכמובן לבעיה שנוצרה באמבטיה שגרמה לכך שאי אפשר להמשיך להשתמש בה אחרי הבעיה שנוצרה.

כעיקרון אמבטיה היא האמצעי הסניטרי שחייב להיות הכי היגייני ואסתטי בכל בית. יש שלושה סוגי אמבטיה שעלולים לייצר סוגים של ליקויים שבגינן יהיה צורך לתקן את האמבטיה ואיש המקצוע יחליט מהו התיקון האולטימטיבי שיש לעשות בהן כדי להחזירן לשימוש במצב תקין.

יש היום בארץ בהרבה מאוד בתים אמבטיות מהסוג הישן שנבנו מברזל או מפח ולאחר מכן קיבלו ציפוי אמייל. כאשר קורה משהו לאמייל הזה, בסיס האמבטיה שמתחת לציפוי נחשף וכאשר מדובר בפח או ברזל כולם יודעים שהמפגש שלהם עם מים מייצר דבר אחד וזה חלודה.

אם האמבטיה חטפה מכה, נפל עליה חפץ כלשהו, היא נסדקה או שהאמייל התחיל להתפורר ולהתקלף מפאת בלאי של שנים ארוכות, מה שיקרה אותו שלאט לאט תוכלו לראות שהאזור מתחיל להיות חום ולאחר מכן הופך לשחור וזוהי בעצם חלודה או קורוזיה שהברזל או הפח מתחילים לייצר. זה רעיל, זה לא אסתטי וחייבים לתקן זאת.

השאלה- האם לעשות ציפוי אמבטיה או להחליף אותה?

כאשר נוצרה בעיה באמבטיה בבית ויש כבר כתמי חלודה שרק מתרחבים וגדלים כל הזמן, או שנוצר סדק, חתיכה נשברה. האמייל מתקלף והאמבטיה כבר נראית לא אסתטית כל בעל דירה עושה את החשבון איך הכי כדאי לו לפתור את הבעיה. האם להחליף את האמבטיה בחדשה או לעשות את מה שרבים עושים ולהזמין ציפוי אמבטיה.

מכל הבחינות ציפוי אמבטיה זה הפתרון הכי משתלם לבעיה. ראשית כדי להחליף אמבטיה צריך לעקור אותה ממקומה, מה שהופך את המקום לאתר בנייה ומשבית את השימוש באמבטיה למשך כמה ימים. בוודאי שגם תחליטו שאם עושים שיפוץ כזה אז קונים ברזים חדשים, ואולי גם מחליפים את הקרמיקה ואת הרצפה ואולי בכלל מעצבים מחדש את חדר האמבטיה וזו הוצאה מאוד מאוד גדולה שלא לקחתם אותה בחשבון בכלל.

אבל אם תחליטו לבצע רק ציפוי אמבטיה, זה אומר שאיש המקצוע יגיע, יבצע ציפוי לאמבטיה שלכם. לא יעקור ולא יוציא שום דבר. חדר האמבטיה יישאר כמו שהוא ותוך כמה שעות תהיה לכם אמבטיה חדשה.

אמבטיה בבית ישן- חייבים ציפוי אמבטיה!

מלבד ליקויים באמבטיה, יש אנשים שעושים ציפוי אמבטיה כי הם למשל רכשו דירה מיד שנייה ולמרות שאין באמבטיה כתמי חלודה או שברים, הם עדיין רוצים להתרחץ באמבטיה נקייה ומצוחצחת כמו מהניילון וזה המראה שתקבלו אחרי ציפוי אמבטיה. אמבטיה חדשה לגמרי בלי להחליף את הישנה.

איך זה קורה?

יש היום שיטה של התזת ציפוי אמייל או אקריל על האמבטיה הישנה, אשר מכסה על כל הפגמים ולא רואים אותם. זה נעשה בצורה של שכבות שכבות שמתיזים את החומר, עד שמגיעים לכמות השכבות אשר מצפה את האמבטיה בצורה יפה ומושלמת. כמובן שצריך להזמין אנשי מקצוע מיומנים בעלי המלצות, אשר משתמשים בחומרים בלתי רעילים ועמידים כי הציפוי צריך להחזיק מעמד כמה שנים טובות.

רבים בוחרים בשיטה הזו שכאמור חוסכת מכם בלגן באמבטיה ואת הצורך לבצע שינויים גדולים, אלא פשוט לעשות ציפוי ולקבל אמבטיה חדשה ונוצצת.

כאשר יש חלודה או ליקויים באמבטיה זה לא עושה חשק להתקלח וזה ממש מרתיע להיכנס לאמבטיה כזו.

לכן אם יש לכם איזו בעיה באמבטיה, מה שצריך לעשות זה להזמין ציפוי אמבטיה ותוכלו ליהנות מחוויית הרחצה. הכינו את הקצף…!

קראו גם על: ציפוי אמבטיה מחיר

טיפים נוספים שאסור לפספס

תיקון מקלחונים  - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

תיקון מקלחונים - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

המקלחון הוא חלק מהותי בכל חדר אמבטיה, ומספק לנו חוויה מרעננת ומרגיעה. עם זאת, מקלחונים יכולים להיתקל לאורך זמן בבעיות…
החשיבות של חידוש שיש למטבח

החשיבות של חידוש שיש למטבח

בבתים המודרניים של היום, המטבח הוא לא רק חלל לבישול אלא מוקד מרכזי לאיסוף ואירוח אורחים. כאחד האזורים המנוצלים ביותר…
חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיות הוא פתרון חסכוני וחוסך זמן לחידוש אמבטיות בלויות והחזרתן ליושנה. בין אם יש לכם אמבט פורצלן, פיברגלס או…
תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים נעשה ע”י בעל מקצוע אשר אמור לתקן כל נזק המתהווה בהם לרבות: כתמים קשים, סדקים, שבר, קילוף של…
תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

אחרי הרבה שנים יש המחפשים איש מקצוע לצורך תיקון אמבטיה, שכן אמבטיה היא פריט שמשתמשים בו הרבה מאוד ויש לו…
צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

אחד הדברים הכי חשובים בכל בית שיש לעשות הוא צביעת אמבטיה מחיר יש לברר מול אנשי המקצוע את עלות העבודה.…
דילוג לתוכן