בס״ד

 – בשם השם נעשה ונצליח

4.9
5/5

ציפוי אמבטיה ישנה – לחדש ובקלות

דף הבית / ציפוי אמבטיה ישנה – לחדש ובקלות
ציפוי אמבטיה ישנה

ציפוי אמבטיה ישנה הנה שיטה פרקטית לצורך חידוש אמבטיות ומדובר בפתרון קל, קצר וחסכוני אשר נעשה בדירות יד שנייה לצורך השכרה או קניה. אמבטיה במיוחד האמבטיות של פעם היו חזקות מאוד שכן הן היו עשויות מפח או מפלדה יצוקה והיו עושים עליהן ציפוי מאמייל. במשך השנים כמו כל מוצר ובעיקר כזה שיש לו שימוש רב וכזו היא האמבטיה, נוצר בלאי. בדרך כלל באמבטיות שבהן מתקלף האמייל אם הן עשויות מפח או פלדה, נוצרת חלודה וזו במשך הזמן מתרחבת וגם נוצרים חורים בתוכה. ממש לא נעים להיכנס לאמבטיה כזו ולא עושה חשק להתקלח. אם למשל קונים דירה מיד שנייה עם אמבטיה כזו, הקונים מיד עושים ציפוי אמבטיה משום שאף אחד לא רוצה להתקלח באמבטיה כזו.

מעצבים את חדר הרחצה- ציפוי אמבטיה

כאשר רוכשים דירה מיד שנייה, בדרך כלל המקום שזוכה לחידוש ולעיצוב המיידי הוא חדר הרחצה ולעתים זה דורש ציפוי אמבטיה ישנה. בנוסף יש המחליפים באותה הזדמנות את הקרמיקה, או את האריחים ברצפה. מחליפים את הכיור ואת ארון האמבטיה, ועושים כבר אוברול כללי באחד החדרים הכי חשובים ושימושיים בבית. ציפוי אמבטיה נעשה בשלבים והמטרה שלו היא לכסות על כתמים קשים, חלודה, שברים או סדקים בקרקעית או בדפנות שלה. אם לדוגמה נפל עליה חפץ כבד וגרם לשבר, עם הזמן הוא רק יתרחב והוא גם עלול לפצוע ולכן נדרש תיקון מידי והזמנת איש מקצוע לבצע ציפוי אמבטיה. חדר אמבטיה מעוצב, עשוי להפוך לחדר הכי אהוב בבית על כולם. הוא גם כאמור הכי שימושי ונכנסים אליו יותר מאשר לכל חדר אחר בבית.

מדוע נדרש ציפוי לאמבטיה?

כאמור חלודה באמבטיה, כתמים או סדקים דורשים ציפוי אמבטיה. אמבטיה מוזנחת גורמת לרתיעה של המשתמשים בה ולכן יש להגיע לאיש מקצוע בעל ותק וניסיון שיוכל לעזור לכם. ציפוי אמבטיה ישנה נעשה בכמה שלבים. תחילה יש ללטש את האמבטיה כמה פעמים עד שמסירים ממנה את כל הכתמים ומיישרים אותה עד למצב חלק לגמרי. לאחר מכן מתיזים עליה חומר פולימרי בהתזה כמה פעמים עד שהוא מצליח להסתיר את כל הבעיות הקיימות והאמבטיה צריכה להיראות חלקה, יפה ומבריקה כמו חדשה. בעל מקצוע טוב צריך לדעת עד כמה הוא צריך ללטש את האמבטיה, וכמה שכבות של התזה הוא צריך לעשות שכן אין צורך בהתזת יתר הגורמת לאמבטיה להיות יותר עבה ואין צורך ללטש יותר מדי אלא רק במידה הרצויה.

ציפוי אמבטיה חוסך לכם החלפתה

כאשר יש בעיות באמבטיה כמו סדקים, כתמים, חלודה ועוד. הדרך הכי קצרה ונכונה היא לעשות ציפוי אמבטיה ישנה, וזה חוסך את כל הטרחה סביב ההחלפה שלה. אם יש בעיות באמבטיה ואתם רוצים לחדש אותה, הדבר הכי נכון הוא לעשות ציפוי שכן הפתרון האחר הוא מסובך, יקר וארוך והוא החלפתה לגמרי. זו דורשת את עקירת האמבטיה מהרצפה, מה שהופך את כל חדר האמבטיה לאתר בנייה. החלפת הצנרת שגם היא עולה כסף. באותה הזדמנות כמובן שפוגעים גם ברצפה ולכן יש להחליף גם אותה. במשך כמה ימים אי אפשר להתקלח ואז אם אין מקלחת נוספת בבית, זה יוצר בעיה. הפתרון הכי זול מלבד כל היתרונות האחרים הוא גם ציפוי אמבטיה ולא ללכת על הדבר הגדול של ההחלפה אלא פשוט לעשות ציפוי לקבל אמבטיה יפה וחדשה ולברך על המוגמר.

ראו גם: ציפוי אמבטיה מחיר

טיפים נוספים שאסור לפספס

תיקון מקלחונים  - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

תיקון מקלחונים - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

המקלחון הוא חלק מהותי בכל חדר אמבטיה, ומספק לנו חוויה מרעננת ומרגיעה. עם זאת, מקלחונים יכולים להיתקל לאורך זמן בבעיות…
החשיבות של חידוש שיש למטבח

החשיבות של חידוש שיש למטבח

בבתים המודרניים של היום, המטבח הוא לא רק חלל לבישול אלא מוקד מרכזי לאיסוף ואירוח אורחים. כאחד האזורים המנוצלים ביותר…
חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיות הוא פתרון חסכוני וחוסך זמן לחידוש אמבטיות בלויות והחזרתן ליושנה. בין אם יש לכם אמבט פורצלן, פיברגלס או…
תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים נעשה ע”י בעל מקצוע אשר אמור לתקן כל נזק המתהווה בהם לרבות: כתמים קשים, סדקים, שבר, קילוף של…
תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

אחרי הרבה שנים יש המחפשים איש מקצוע לצורך תיקון אמבטיה, שכן אמבטיה היא פריט שמשתמשים בו הרבה מאוד ויש לו…
צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

אחד הדברים הכי חשובים בכל בית שיש לעשות הוא צביעת אמבטיה מחיר יש לברר מול אנשי המקצוע את עלות העבודה.…
דילוג לתוכן