בס״ד

 – בשם השם נעשה ונצליח

4.9
5/5

ציפוי אמבטיה – כמו חדש ברמה הכי גבוהה שיש

דף הבית / ציפוי אמבטיה – כמו חדש ברמה הכי גבוהה שיש
ציפוי אמבטיה

היום שלא כבעבר אם האמבטיה שלכם זקוקה לתיקון, אין צורך להחליף אותה אלא לעשות ציפוי אמבטיה, תהליך קצר שנעשה ע”י בעל מקצוע המביא אותה למצב שהיא תיראה כמו חדשה במינימום של הוצאה.

התהליך עצמו דורש ציפוי של האמבטיה, זאת לאחר ליטוש מכני. המטרה של הליטוש היא להביא את האמבטיה למצב שהיא תהיה חלקה, ללא שאריות של שכבות אמייל ותגרום לכך שהציפוי ייקלט היטב גם במקומות בעייתיים. בעבר לא ניתן היה לעשות ציפוי משום שלא היו חומרי גלם מתאימים ומדובר היום בחדשנות של השנים האחרונות.

המטרה היום בפיתוח חומרי גלם לתיקון אמבטיות היא לחסוך לאנשים בתקציב וגם לתת להם פתרונות קלים ומהירים. אם בעבר היה צריך לפרק את האמבטיה, להזמין חדשה וזה היה הופך לפרויקט שלם של שיפוץ הרי שהיום אין צורך לעקור את האמבטיה ממקומה או את הצנרת, רק להזמין איש מקצוע אשר יעביר אותה את התהליך של הציפוי והיא תיראה ממש כמו חדשה.

הסרת עובש לפני ליטוש אמבטיה

בחדרים רטובים כמו אמבטיה יש תמיד הצטברות של עובש ואפילו פטריות על האמבטיה עצמה וגם על הקירות, אבל כרגע אנו מדברים על ציפוי אמבטיה והתהליך הנוסף שיש לעשות אחרי הליטוש הוא לבצע ליטוש כימי וחיטוי כדי להסיר שאריות של עובש ולמנוע מצב שהוא מתקיים לפני ציפוי אמבטיה. עובש מתנהג באמבטיה כמו עששת בשיניים והוא עלול לנדוד ממקום למקום ולכן כל כך חשוב להסיר אותי לגמרי וגם לחטא את האזורים בהם הוא היה נוכח.

הליטוש חייב להיות אחיד כדי ליצור אמבטיה בעלת מראה אחיד וחלק ללא שקעים או קימורים. כל זה יאפשר את התזת החומרים השונים הדרושים לציפוי.

מניחים ניילונים מסביב לאמבטיה

פיזור ניילונים מסביב לאמבטיה הוא חובה שכן חומרי ההתזה אסור שירוססו החוצה ויש לשמור על סביבה מוגנת. איש המקצוע יתיז חומר יסוד בצורה קפדנית כדי שהוא ייתפס טוב בקרקעית האמבטיה ויחזיק מעמד שנים רבות.

את התהליך יש לבצע ללא קיצורי דרך. ציפוי אמבטיה זה לא תהליך שעושים כל יום וגם לא כל שנה, עושים זאת פעם אחת בלבד לפני הציפוי הסופי ולכן חשוב מאוד שזה יבוצע מעשה ידי אמן, בלי קימורים וקיעורים מראה חלק ומלוטש שיספוג נכון את החומר האקרילי שעומד לכסות את האמבטיה.

השלב הסופי- ציפוי אקרילי

השלב הסופי של ציפוי אמבטיה הוא התזה של מספר שכבות חומר אקרילי שזה חומר מתוצרת מעבדה. החומר הזה מותז בצורה אחידה בכמה שכבות עד שהוא מכסה את כל הפגמים, השברים או הכתמים שיש באמבטיה. יש צורך לחכות לפחות בין 16-48 שעות עד לייבוש סופי של החומר, ואסור כמובן להשתמש באמבטיה.

חשוב מאוד להקפיד על ייבוש יסודי שכן אסור לחומר האקרילי להירטב, אחרת הוא לא ייספג טוב באמבטיה. כל תהליך הציפוי אורך ארבע שעות וכך ללא הוצאות גדולות ולגמרי בתהליך קצר האמבטיה הישנה שלכם תהפוך לפנינה בבית, יפה, לבנה בוהקת וכמו חדשה.

ציפוי אקרילי הוא חומר שעומד בכבוד מול חומרי ניקוי שונים, למרות שכדאי להתייעץ לגבי החומרים המתאימים לו לניקוי. כך בציפוי קצר חדר האמבטיה שלכם ייראה כמו חדש ותוכלו לבחור בציפוי בגוון מתוך פלטה רחבה של גוונים. הציפוי מחזיק מעמד בין 4-5 שנים והמחיר של העבודה תלוי בגודלה של האמבטיה.

בלי שיפוצניק, בלי עקירת אמבטיה, צנרת ועוד, תוך כמה שעות תהיה לכם אמבטיה חדשה במחיר מינימלי.

ראו גם: הלבשת אמבטיה

טיפים נוספים שאסור לפספס

תיקון מקלחונים  - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

תיקון מקלחונים - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

המקלחון הוא חלק מהותי בכל חדר אמבטיה, ומספק לנו חוויה מרעננת ומרגיעה. עם זאת, מקלחונים יכולים להיתקל לאורך זמן בבעיות…
החשיבות של חידוש שיש למטבח

החשיבות של חידוש שיש למטבח

בבתים המודרניים של היום, המטבח הוא לא רק חלל לבישול אלא מוקד מרכזי לאיסוף ואירוח אורחים. כאחד האזורים המנוצלים ביותר…
חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיות הוא פתרון חסכוני וחוסך זמן לחידוש אמבטיות בלויות והחזרתן ליושנה. בין אם יש לכם אמבט פורצלן, פיברגלס או…
תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים נעשה ע”י בעל מקצוע אשר אמור לתקן כל נזק המתהווה בהם לרבות: כתמים קשים, סדקים, שבר, קילוף של…
תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

אחרי הרבה שנים יש המחפשים איש מקצוע לצורך תיקון אמבטיה, שכן אמבטיה היא פריט שמשתמשים בו הרבה מאוד ויש לו…
צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

אחד הדברים הכי חשובים בכל בית שיש לעשות הוא צביעת אמבטיה מחיר יש לברר מול אנשי המקצוע את עלות העבודה.…
דילוג לתוכן