בס״ד

 – בשם השם נעשה ונצליח

4.9
5/5

ציפוי אמבטיה מחיר ועוד – כל מה שצריך לדעת

דף הבית / ציפוי אמבטיה מחיר ועוד – כל מה שצריך לדעת
ציפוי אמבטיה מחיר

אם נבדוק באמצעות סקר איזה חדר בבית הוא המועדף ביותר על אנשים, ככל הנראה חדר האמבטיה יזכה ללא מעט קולות. יש משהו בחדר הרחצה שמספק הפסקה מהיום יום ומהלחצים של החיים, ומזמין אותנו לקחת פסק זמן, לשטוף מעל עצמנו את כל מה שמטריד אותנו ופשוט להירגע. כמובן, כל זה נכון כל עוד חדר האמבטיה שלכם אכן מזמין, נקי ואסתטי. אולם פעמים רבות, בעיקר כאשר עוברים לדירה שכורה, חדר הרחצה רחוק מהתיאור הזה ומצריך מעט עבודה, שלדעתנו היא ללא ספק משתלמת. כשמדברים לדוגמה על ציפוי אמבטיה מחיר הוא ממש לא הדבר הכי חשוב, מכיוון שההשפעה שיכולה להיות לחדר אמבטיה נעים ויפה על היום יום שלכם ועל מצב הרוח היא משמעותית ביותר. אז מה זה בעצם חיפוי אמבטיה? מה היתרונות שלו? ואילו אמצעים נוספים תוכלו לנקוט על מנת להפוך את חדר הרחצה שלכם לאטרקטיבי יותר, אפילו אם אתם גרים בדירה שכורה? אנחנו כאן כדי לספק לכם את כל התשובות.

ציפוי אמבטיה מחיר זה לא הכל

אתם מחפשים דירה שכורה, ואחרי שביקרתם בכמה דירות שלא עומדות ברף, מצאתם סוף סוף את דירת חלומותיכם. אולם כשנכנסתם לחדר הרחצה, חשכו עיניכם. האמבטיה מצהיבה, מתקלפת, ועושה רושם שאם בכלל תעזו להתקלח בה, זה יהיה רק עם כפכפים וגם אז תרגישו יותר מלוכלכים ממה שנכנסתם. אבל מה – עד שמצאתם דירה שעומדת בכל הקריטריונים, תוותרו? הודות לאפשרות לבצע חיפוי אמבטיה, אתם יכולים לחתום על החוזה ולהיות רגועים. מדובר למעשה בטכניקה מתקדמת שמאפשרת יצירת צורה של אמבטיה מחומר אקרילי עמיד. אותה אמבטיה מולבשת על האמבטיה המיושנת שלכם, כך שאתם מקבלים אמבטיה חדשה לחלוטין ואת הישנה – לא תראו כל עוד קיים החיפוי.

לא עדיף להחליף אמבטיה?

אז למה זה טוב, ולמה כשמדברים על ציפוי אמבטיה מחיר הוא זניח? הנה כמה מהסיבות שהופכות את חיפוי האמבטיה לפתרון הכי מדויק שקיים היום בשוק.

חיסכון בעלויות – לעתים קרובות כאשר בעלי דירה מבצעים שדרוגים משמעותיים בדירה שהם משכירים, הם מעלים את שכר הדירה בהתאם כך שהעלויות למעשה מגולגלות אל השוכרים. מסיבה זו, יש גם לשוכרים, ולא רק לבעלי הדירה, אינטרס למצוא וליישם פתרונות פשוטים וזולים יחסית. אם תחפשו בגוגל “ציפוי אמבטיה מחיר” תגלו שהעלות משתלמת הרבה יותר מזו הכרוכה בשבירת האמבטיה הישנה והתקנת חדשה.

פתרון נוח ומיידי – התקנת אמבטיה חדשה היא פרוצדורה מאוד לא נוחה, שעשויה לקחת מעט זמן. היא מצריכה הבאת איש מקצוע שיסתובב בבית לא מעט שעות; שבירה של אמבטיית החרס הישנה; ופעמים רבות מובילה גם לנזקים נלווים, לדוגמה שבירה של קרמיקה בחדר הרחצה, אשר גם בהם יש לטפל. חיפוי אמבטיה, לעומת זאת, לוקח רק כמה שעות ותוך זמן קצר תוכלו ליהנות מאמבטיה חדשה, נקייה ונעימה.

שדרוג חדר הרחצה בדירה שכורה

אין ספק, אם כן, שאם אתם מחפשים דרך לייפות את האמבטיה הישנה והכעורה בדירה השכורה שאתם נכנסים אליה – ציפוי אקרילי הוא הפתרון. אולם כדי להפוך את חדר הרחצה שלכם למקום נעים ומרגיע, כמו שתמיד רציתם, יכול להיות שתזדקקו לכמה טיפים נוספים. לדוגמה ,אין דבר שמשדרג חדר אמבטיה יותר מצמחים מטופחים. מקמו בחדר הרחצה כמה צמחים שאוהבים לחות ורטיבות, והשיפור יהיה מיידי. כמו כן, כדאי לדאוג לפתרונות אחסון נעים, כמו סלסלות קש שייצרו אווירה טבעית ונינוחה. גם תמונות על הקיר וקישוטים שונים יכולים ליצור את האווירה שאתם מעוניינים בה.

טיפים נוספים שאסור לפספס

תיקון מקלחונים  - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

תיקון מקלחונים - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

המקלחון הוא חלק מהותי בכל חדר אמבטיה, ומספק לנו חוויה מרעננת ומרגיעה. עם זאת, מקלחונים יכולים להיתקל לאורך זמן בבעיות…
החשיבות של חידוש שיש למטבח

החשיבות של חידוש שיש למטבח

בבתים המודרניים של היום, המטבח הוא לא רק חלל לבישול אלא מוקד מרכזי לאיסוף ואירוח אורחים. כאחד האזורים המנוצלים ביותר…
חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיות הוא פתרון חסכוני וחוסך זמן לחידוש אמבטיות בלויות והחזרתן ליושנה. בין אם יש לכם אמבט פורצלן, פיברגלס או…
תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים נעשה ע”י בעל מקצוע אשר אמור לתקן כל נזק המתהווה בהם לרבות: כתמים קשים, סדקים, שבר, קילוף של…
תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

אחרי הרבה שנים יש המחפשים איש מקצוע לצורך תיקון אמבטיה, שכן אמבטיה היא פריט שמשתמשים בו הרבה מאוד ויש לו…
צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

אחד הדברים הכי חשובים בכל בית שיש לעשות הוא צביעת אמבטיה מחיר יש לברר מול אנשי המקצוע את עלות העבודה.…
דילוג לתוכן