בס״ד

 – בשם השם נעשה ונצליח

4.9
5/5

ציפוי אמבטיה מחיר

דף הבית / ציפוי אמבטיה מחיר
ציפוי אמבטיה מחיר

ציפוי אמבטיה מחיר לא חייב להיות בשמיים. משום כך יש הבוחרים לא לרכוש אמבטיה חדשה במקרה שיש בה בלאי אלא לעשות ציפוי. ברוב הבתים בארץ יש אמבטיות ישנות ועם הזמן הם צברו כתמים קשים, חלודה, עובש ועוד. 

כאשר מדובר במקום שאמור להיות הכי היגייני, די דוחה להיכנס לאמבטיה כזו. אף אחד לא רוצה להתקלח בחברתו של עובש שלא לדבר על הסכנה הבריאותית לגוף בטחב, חלודה או עובש. כדי לתקן את הבעיה עומדות בפני כל אחד שתי אפשרויות: או שיעשה חידוש אמבטיה באמצעות ציפוי או שיעשה הלבשת אמבטיה.

ההחלטה תלויה במצב הבלאי של האמבטיה. האם הבעיה שלה ניתנת לתיקון בקלות. האם לא יראו את התיקון. האם ציפוי האמבטיה מספיק טוב כדי לחדש את האמבטיה ולא לעשות הלבשת אמבטיה וגם כמה עולה ציפוי לעומת הלבשה ולהיפך. 

שיפוץ אמבטיה לא בא בחשבון

כאשר יש כתמים, שברים או חלודה באמבטיה, יש אנשים שישר שוקלים שיפוץ של כל חדר האמבטיה רק ששיפוץ כזה עלול לעלות בכסף רב. בנוסף לכך שיפוץ דורש עקירה של הרצפה ואולי גם חיפוי קרמיקה חדש, החלפת הרצפה ואז ההוצאות מתחילות לגדול, כאשר כל מה שהתכוונתם הוא רק לחדש את האמבטיה.

כדי לשפץ רק את האמבטיה יש המעדיפים לעשות שיפוץ אמבטיה לא לפני שהם משווים בין ציפוי אמבטיה מחיר לעומת מחיר של הלבשת אמבטיה. תמיד תהיה התלבטות בין שתי החלופות האלה ואיש הטוב בעיניו יעשה. 

אם רוצים להחליף את כל האמבטיה, זה דורש החלה של הצנרת, אריחים, ריצוף ועוד וזה יכול לעלות בין 3000-4000 ₪. הלבשת אמבטיה או ציפוי יעלו רק כמה מאות שקלים. גם בגלל המחיר וגם בגלל שאפשר היום לבצע תיקון נקודתי ולצפות את האמבטיה כמו חדשה, יש הבוחרים בשיטת הציפוי. כאשר מדובר באמבטיית פח שסובלת למשל מחלודה. ציפוי אמבטיה לא יהיה יעיל, כיוון שברגע הפחד מחליד, הוא ימשיך להחליד ואי אפשר יהיה לתקן את זה. השלב הזה זה שיהיו חורים באמבטיה וזה בלתי נמנע. 

ציפוי אמבטיה אחרי שבר

כאשר מדובר בתיקון שבר באמבטיה, כדי לא לראות את הסימנים אפילו הקטנים ביותר של תיקון השבר, יש העושים ציפוי אמבטיה. ציפוי זה נעשה בדרך כלל על אמבטיה אקרילית. אפשר גם לעשות הלבשה, אבל יש המעדיפים ציפוי. 

גם באמבטיות יצוקות מברזל המצופות אמייל מוטב לעשות ציפוי אמבטיה שיחזיר להן את הלובן והניקיון. בדרך כלל אמבטיות אלה נשחקות מאוד עקב שימוש בחומרים שונים המזיקים לאמייל. במקרה כזה ציפוי אמבטיה מחיר גבוה אפילו שווה כל החלפה שהיא מסורבלת ולעתים מורכבת בגלל שהאמבטיה היא מברזל יצוק. 

לציפוי אמבטיה יש שלבים. זהו תהליך שאורך זמן. במקרה של אמבטיית אמייל יש צורך ראשית ללטש את השכבה הניזוקה לאחר מכן מתיזים שכבות של אמייל חדש.

ציפוי אמבטיה אקרילית 

לאחר תיקון שבר או קילוף שכבה אקרילית, עושים ציפוי של אמבטיה מאקריל. ראשית מתיזים חור יסודי שגורם לציפוי להיתפס יותר טוב. אחר כך מבצעים ציפוי אקרילי של שכבות בצורה אחידה על כל האמבטיה בהתזה חמה.

כדי ליהנות מהציפוי, צריך סבלנות שכן ייבוש האמבטיה אורך בין 16-48 שעות. זה בהחלט תלוי במספר השכבות שהותזו על האמבטיה. תהליך העבודה הוא עד 4 שעות ולאחר מכן תהיה לכם אמבטיה כמו חדשה. 

כאשר עושים ציפוי אמבטיה מחיר,  הציפוי נמוך בהרבה מביצוע של הלבשת אמבטיה. בנוסף זהו תהליך יחסית נקי לסיפור של ההלבשה. אין צורך בשבירת אריחים, אינסטלטור לצנרת ורצף. אלא רק בציפוי אמבטיה. 

את האמבטיה אפשר לצפות בגוון נבחר מתוך פלטה רחבה של צבעים וגוונים. הציפוי מחזיק מעמד בערך חמש שנים. הוא זול יותר מכל חידוש אמבטיה. חשוב לומר כי גם על הציפוי החדש יש לשמור שכן מכות או שריטות ישאירו סימנים.

כמה עולה ציפוי אמבטיה?

עלות של ציפוי אמבטיה תלוי בגודלה של האמבטיה וגם בגוון שייבחר וכן בתיקונים שיש לעשות לפני הציפוי. אם יש סדק או שבר המחיר יהיה בהתאם. בדרך כלל בעלי מקצוע נותנים אחריות של שנה לציפוי.

למתלבטים בין הלבשת אמבטיה או ציפוי אמבטיה נאמר כי בתחשיב של ציפוי אמבטיה מחיר וכן ההשקעה והתוצאה הנדרשת, אין ספק כי ציפוי הוא הפתרון האיכותי והנכון ביותר לחידוש אמבטיה מכל סוג.

טיפים נוספים שאסור לפספס

תיקון מקלחונים  - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

תיקון מקלחונים - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

המקלחון הוא חלק מהותי בכל חדר אמבטיה, ומספק לנו חוויה מרעננת ומרגיעה. עם זאת, מקלחונים יכולים להיתקל לאורך זמן בבעיות…
החשיבות של חידוש שיש למטבח

החשיבות של חידוש שיש למטבח

בבתים המודרניים של היום, המטבח הוא לא רק חלל לבישול אלא מוקד מרכזי לאיסוף ואירוח אורחים. כאחד האזורים המנוצלים ביותר…
חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיות הוא פתרון חסכוני וחוסך זמן לחידוש אמבטיות בלויות והחזרתן ליושנה. בין אם יש לכם אמבט פורצלן, פיברגלס או…
תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים נעשה ע”י בעל מקצוע אשר אמור לתקן כל נזק המתהווה בהם לרבות: כתמים קשים, סדקים, שבר, קילוף של…
תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

אחרי הרבה שנים יש המחפשים איש מקצוע לצורך תיקון אמבטיה, שכן אמבטיה היא פריט שמשתמשים בו הרבה מאוד ויש לו…
צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

אחד הדברים הכי חשובים בכל בית שיש לעשות הוא צביעת אמבטיה מחיר יש לברר מול אנשי המקצוע את עלות העבודה.…
דילוג לתוכן