בס״ד

 – בשם השם נעשה ונצליח

4.9
5/5

תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

דף הבית / תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!
תיקון אמבטיה

אחרי הרבה שנים יש המחפשים איש מקצוע לצורך תיקון אמבטיה, שכן אמבטיה היא פריט שמשתמשים בו הרבה מאוד ויש לו בלאי רב. כל אמבטיה בסופו של דבר תזדקק לתיקונים ושיפוצים ויש כמה סוגים של תיקון בתחום הזה. אולם לא כפי שנדמה, לא מדובר בשיפוץ מאסיבי משום שהיום יש כל מיני חלופות לתיקון אמבטיה המותאמות לסוג הבעיה. הלבשת אמבטיה או ציפוי ישאירו לכם בבית אמבטיה חדשה כמו מהניילון תוך כמה שעות ויחסכו לכם הרבה כסף. כדי לבצע תיקון אמבטיה בצורה מקצועית, נא צרו קשר עם בעל מקצוע ותיק שכן לניסיון יש חשיבות רבה בתחום הזה של תיקון וחידוש אמבטיות.

סוגי תיקון לאמבטיה!

ברוב הבתים בארץ, יש אמבטיות מאוד ישנות שגילן עשרות שנים. הן צברו במשך הזמן חלודה, עובד, כתמים ועוד וזה ממש לא עושה חשק להתרחץ בהן. אמבטיה זה משהו כיפי, נקי מריח לבנדר ולא כניסה לאיזו אמבטיה ישנה וחלודה. משום כך כדי להפוך את החדר הזה לפינוק בלי לשבור קירות ואריחים ובלי להחליף צנרת, להוציא את האמבטיה הישנה ולבזבז הרבה כסף. הלבשת אמבטיה או ציפוי הוא תהליך קל, נוח וחסכוני שתוך כמה שעות מבטיח לכם אמבטיה נוצצת וחדשה וכל זה בלי שום בלגן בבית. לא אריחים שבורים, לא בלגן, פשוט קצר ונקי. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להזמין איש מקצוע שיחדש את האמבטיה הנוכחית שלכם. לפי החומר ממנו עשויה האמבטיה וסוג הנזק, הוא יוכל לקבוע מהו התיקון הנכון עבורה. יש שתי אופציות של תיקון אמבטיה- הלבשת אמבטיה או ציפוי אמבטיה.

מהם סוגי אמבטיה הקיימים?

יש כמה סוגי אמבטיות וותיקות בשוק, והאמת היא שהחומר ממנו הן עשויות הוא זה שגורם לבעיות שבגללן צריך היום לעשות תיקון אמבטיה. בהרבה מאוד בתים עוד מככבת אמבטיית פח מצופה באמייל. הבעיה היא שכאשר האמבטיה נפגעת בחפץ כבד ונוצר בה סדק או שריטה, המפגש של המים עם הפח החשוף יוצר חלודה וזה מגיע למצב של חורים בדפנות האמבטיה. במקרה הזה יש לעשות הלבשת אמבטיה. איש המקצוע יגיע לביתכם ייקח את מידות האמבטיה ויכין אמבטיה אקרילית במידות שתוכל להיכנס ולהתלבש לתוך האמבטיה הישנה. היא תהיה אומנם יותר קטנה בכמה מידות מהקודמת אבל התיקון הזה מונע את הצורך בשליפת האמבטיה, עקירתה, החלפת צנרת, ריצוף מחדש ועוד. אמבטיה אקרילית עשויה כמובן מחומר אקרילי. היא לא נשברת או נסדקת והיתרון שלה הוא שגם אם חלילה יהיה בה סדק, ניתן יהיה לתקן את השבר באמצעות שיטות מתקדמות. בנוסף יש גם אמבטיה שעשויה מברזל יצוק.

מהו ציפוי אמבטיה?

האמבטיות הכבדות מהברזל הן יציקות של יחידה אחת וגם הן מצופות באמייל. אמבטיה זו נשחקת בקלות ולא עמידה בפני חומרי ניקוי. במקרה שיש בלאי באמבטיה מסוג זה, מה שצריך לעשות זה תיקון אמבטיה באמצעות ציפוי. בציפוי יש כמה שלבים אשר בסופם תקבלו אמבטיה כמו חדשה. ראשית ילטש איש המקצוע את האמבטיה ויסיר את שכבת האמייל הישנה העליונה. לאחר מכן יתבצע ליטוש כימי וחיסוי של שכבות העובש, הצבע והלכלוך. יש לפזר ניילונים בכל מקום שרוצים לשמור עלה ניקיון שלו ולאחר מכן יתיז איש המקצוע חומרים ויכסה את כל הפגמים, הכתמים והשברים בשכבות של חומר אקרילי אותו יתיז כמה פעמים על האמבטיה עד שהיא תהיה יפה ואסתטית. התהליך של ציפוי אמבטיה אורך כמה שעות והחומר האקרילי עמיד בפני חומרי ניקוי ולא סופג עובש ולכלוך.N

טיפים נוספים שאסור לפספס

תיקון מקלחונים  - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

תיקון מקלחונים - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

המקלחון הוא חלק מהותי בכל חדר אמבטיה, ומספק לנו חוויה מרעננת ומרגיעה. עם זאת, מקלחונים יכולים להיתקל לאורך זמן בבעיות…
החשיבות של חידוש שיש למטבח

החשיבות של חידוש שיש למטבח

בבתים המודרניים של היום, המטבח הוא לא רק חלל לבישול אלא מוקד מרכזי לאיסוף ואירוח אורחים. כאחד האזורים המנוצלים ביותר…
חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיות הוא פתרון חסכוני וחוסך זמן לחידוש אמבטיות בלויות והחזרתן ליושנה. בין אם יש לכם אמבט פורצלן, פיברגלס או…
תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים נעשה ע”י בעל מקצוע אשר אמור לתקן כל נזק המתהווה בהם לרבות: כתמים קשים, סדקים, שבר, קילוף של…
צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

אחד הדברים הכי חשובים בכל בית שיש לעשות הוא צביעת אמבטיה מחיר יש לברר מול אנשי המקצוע את עלות העבודה.…
ציפוי אמבטיה ישנה - לחדש ובקלות

ציפוי אמבטיה ישנה - לחדש ובקלות

ציפוי אמבטיה ישנה הנה שיטה פרקטית לצורך חידוש אמבטיות ומדובר בפתרון קל, קצר וחסכוני אשר נעשה בדירות יד שנייה לצורך…
דילוג לתוכן