בס״ד

 – בשם השם נעשה ונצליח

4.9
5/5

תיקון ג’קוזי ביתי – מה זה אומר

דף הבית / תיקון ג'קוזי ביתי – מה זה אומר
תיקון ג'קוזי

הרבה מאוד אנשים נהנים מטבילה בג’קוזי. אם בעבר היו מתקני ג’קוזי רק בבתי עשירים או בבתי ספא, צימרים או מלונות, הכי שהיום יש גם ג’קוזי בהרבה מאוד בתים וזה חלק מההנאה של כל בני המשפחה. 

אפשר לומר כי בהתחלה היו בארץ רק כמה סוגים בודדים של ג’קוזי, אבל ככל שנוצר הביקוש, כך חדרו סוגים נוספים של מיני ג’קוזי שלעתים כמו כל מתקן בבית דורשים תיקון ג’קוזי

יש היום ג’קוזי לגינה, לבית, לחצר, לאמבטיה. ג’קוזי פינתי, או מהסוג הכי יוקרתי לגג או למרפסת. יש מערכות ג’קוזי וספא ניידים. ג’קוזי מתנפח. היתרונות של טבילה במים חמים מוכחים מעל ומעבר ואנשים יודעים זאת והפכו את זה לטבילה של רגיעה ובריאות כל יום.

טבילה בג’קוזי ממריצה את זרימת הדם, עשויה להקל במקרים של דלקת פרקים, להקל על בעיות שינה ולהרגיע ולשחרר את גוף האדם. ואומנם, רבים הם הטובלים בג’קוזי לפני השינה כדי להירגע ולסלק מתחים.

יתרונות בריאותיים לטבילה בג’קוזי 

הג’קוזי ידוע גם כמטפל בבעיות של נפיחות, מרחיב את כלי האדם ומפחית כאבים. עובדה היא כי יש טיפולים רפואיים רבים כמו הידרותרפיה שנעשים במים ויש להם תוצאות מוכחות. כאשר טובלים במים חמים של ג’קוזי, הגוף מעלה את טמפרטורת הגוף, מפיג כאבים ומעלה את מצב הרוח. הוא מגביר זרימה של אנדורפינים, משחרר שרירים ולכן מאוד מומלץ לטבול בג’קוזי לאחר יום עבודה עמוס ולחוץ או לאחר אימון גופני. 

הוא עוזר בשיפור זרימת הדם, מאפשר לחמצן להגיע יותר מהר לכל חלק בגוף ובצורה זו משתחררות חומצות החלב אשר מצטברים בשרירים במהלך אימונים. מלבד זאת הוא מכיל אפקט של עיסוי, אשר מרגיע ומעסה את הגוף. ידוע הוא כי בנוסף לכל אלה, מסייעת טבילה בג’קוזי לחילוף החומרים וזה עושה נפלאות לבעיות של עיכול, מטבוליזם ועוד. 

לפי מחקר שנעשה, השהייה בג’קוזי היא כמו פעילות גופנית. המשתתפים במחקר שהו בג’קוזי במשך חצי שעה כל יום, שישה ימים והורידו ממשקלם כשני ק”ג במהלך שלושה שבועות. 

משום כך אם חלילה יש לכם איזה שהיא תקלה בג’קוזי, חשוב מאוד לעשות תיקון ג’קוזי כדי שייכנס לשימוש כמה שיותר מהר. 

תקלות נפוצות בג’קוזי

 קלקול בג’קוזי, עלול להיגרם כתוצאה מקצר במערכת. אם יש בעיה כזו הנובעת מגוף החימום יש להזמין איש מקצוע שעושה תיקון ג’קוזי. יכולה גם להיות נזילה במערכת אם מדובר בתקלה בגוף החימום ואז הג’קוזי יפסיק לקצר. אם יש בעיה במערכת החשמל או באחד המנועים של המתקן, יש להזמין איש מקצוע מנוסה שינסה לתקן את הבעיה. יש בעיה אם כאשר הג’קוזי מפסיק לפעול וזה עלול לקרות בגלל שהלחצתן נתקע או שיש בעיה במנוע.

יש גם בעיות של לחץ מים חלש, שעלול לקרות בגלל סתימה, או הפסקה בתפקוד של אחד המנועים. סתימה של פילטרים, ג’טים מפורקים או סתימת צנרת בקו המים.

זה לא משנה מה תהיה הבעיה, אנו ממליצים לכם לפנות רק לבעל מקצוע שמבין ויודע לאתר תקלות בג’קוזי כמה שיותר מהר ולא יבזבז את זמנכם ולא יטריח אתכם לשווא.

איך מוצאים מתקן ג’קוזי?

אתם מוזמנים להמשיך לקרוא באתר ולהתרשם ממגוון השירותים שאנו מציעים כגון חידוש אמבטיה ותיקון ג’קוזי. אדם שיש לו יכולת גם להתקין ג’קוזי הוא מי שגם יכול לתקן אותו במידת הצורך על הצד הטוב ביותר. אתם חייבים לתאר לו את התקלה, והוא כבר יגיע מצויד בכל מה שצריך כדי לתקן את הג’קוזי. 

טיפים נוספים שאסור לפספס

תיקון מקלחונים  - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

תיקון מקלחונים - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

המקלחון הוא חלק מהותי בכל חדר אמבטיה, ומספק לנו חוויה מרעננת ומרגיעה. עם זאת, מקלחונים יכולים להיתקל לאורך זמן בבעיות…
החשיבות של חידוש שיש למטבח

החשיבות של חידוש שיש למטבח

בבתים המודרניים של היום, המטבח הוא לא רק חלל לבישול אלא מוקד מרכזי לאיסוף ואירוח אורחים. כאחד האזורים המנוצלים ביותר…
חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיות הוא פתרון חסכוני וחוסך זמן לחידוש אמבטיות בלויות והחזרתן ליושנה. בין אם יש לכם אמבט פורצלן, פיברגלס או…
תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים נעשה ע”י בעל מקצוע אשר אמור לתקן כל נזק המתהווה בהם לרבות: כתמים קשים, סדקים, שבר, קילוף של…
תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

אחרי הרבה שנים יש המחפשים איש מקצוע לצורך תיקון אמבטיה, שכן אמבטיה היא פריט שמשתמשים בו הרבה מאוד ויש לו…
צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

אחד הדברים הכי חשובים בכל בית שיש לעשות הוא צביעת אמבטיה מחיר יש לברר מול אנשי המקצוע את עלות העבודה.…
דילוג לתוכן