בס״ד

 – בשם השם נעשה ונצליח

4.9
5/5

תיקון ג’קוזי והפיכתו לאמבטיה

דף הבית / תיקון ג'קוזי והפיכתו לאמבטיה
תיקון ג'קוזי

אנשים רבים החליטו בשלב מסוים להתקין ג’קוזי בבתיהם, ולאחר זמן מה גילו, שממש אין להם זמן לשבת בתוכו, אז מה עושים עם הג’קוזי שהושקעו אלפי שקלים ואיך הופכים אותו לאמבטיה רגילה ומפנקת. 

מה שבעצם צריך לעשות כדי להפוך ג’קוזי לאמבטיה, הוא לסתום את כל היציאות של זרמי המים שהפכו אותו לג’קוזי, לבצע פעולת ליטוש מקצועית ולצבוע אותו מחדש כדי להקנות לו ברק ויופי. כך לא תצטרכו לעקור את הג’קוזי ממקומו ולהזמין במקומו אמבטיה חדשה, אתם תהפכו אותו לאמבטיה וכך תחסכו הרבה מאוד כסף. 

כאשר מדברים על תיקון ג’קוזי או הסבת ג’קוזי כוללים את פעולת הפיכתו לאמבטיה. אמבטיה זו או בשמה השני “אמבטיית עיסוי”, היא אמבטיה רגילה שאפשר למצוא אותה בגדלים ובדגמים שונים. יש לה מספר פתחים שמשתנה מדגם אחד לשני וזה בעצם הייחוד שהופך את האמבטיה הזו לג’קוזי, דרך הפתחים הללו זורמים סילוני מים הגורמים לעיסוי של הגוף. לפני מספר שנים הייתה עדנה לג’קוזי ואנשים רבים מיהרו להתקין להם אחת כזו בבית. הבעיה- זמן. לאנשים אין באמת את הזמן לרבוץ בג’קוזי ולכן יש מגמה היום להפוך את המוצר המפנק הזה למשהו שבאמת זקוקים לו – אמבטיה. 

ממה עשוי ג’קוזי?

כאשר מבינים ממה עשוי ג’קוזי, אפשר להבין מדוע אפשר להפוך אותו לאמבטיה רגילה. ג’קוזי כמו אמבטיה אקרילית, מצופה בחומר אקרילי חיצוני, ויש לה שכבות חיצוניות של חיזוקים מפיברגלאס ופוליאסטר. גדלי אמבטיות הג’קוזי משתנות לפי הצרכים של כל משפחה. כאשר מדובר בג’קוזי של בית מלון או ספא, אפשר שייכנסו אליו גם 16 איש יחד. 

הג’קוזי נראה כמו אמבטיה רגילה. יש ג’קוזי עגול, פינתי, משולש, מרובע או אובאלי וכן מלבני. בכל אחד מהם יש ג’טים- כך נקראים הפתחים דרכם מוזרמים המים אשר יוצרים את הסילון “המעסה” את הגוף וכן את הבועות.

מכיוון שלא תמיד באמת משתמשים בג’קוזי, יש אפשרות להסב אותו לאמבטיה רגילה. מכיוון שברוב המקרים מדובר על כמות גדולה של מים שיש להזרים לתוך הג’קוזי ואנשים מתעצלים לעשות זאת, ואין להם באמת זמן לשבת בג’קוזי. וכמובן שאי אפשר להשאיר מים עומדים הרבה זמן וחייבים להחליף אותם, בסופו של דבר הרבה פעמים מגיעים למסקנה שלא משתמשים בג’קוזי ולא מנצלים אותו ולכן אותי כדאי לעשות לו “הסבה לאמבטיה”, תיקון ג’קוזי מקיף, יהפוך אותו לאמבטיה. 

שלב ראשון מנקים את פתחי יציאת המים

השלב הראשון בהפיכת ג’קוזי לאמבטיה דורש תיקון ג’קוזי, הסבה לאמבטיה בניקוי של כל הצנרת מהלכלוך המצטבר. בשלב השני סותמים עם החורים של הג’קוזי, כדי שלא יהיו יותר סילוני מים. אחר כך מצפים את הג’קוזי בציפוי, ממש כמו שמצפים אמבטיה אקרילית רגילה. בדרך כלל מצפים בכמה שכבות בסיסיות ורק אחר כך בחומר ציפוי. 

גם במקרה ויש שבר בג’קוזי, תהליך התיקון דומה במהותו לתיקון של אמבטיה רגילה. ואם בג’קוזי עסקנן חשוב לדעת, כמה הישראלים אוהבים להתקלח, כי לשבת בג’קוזי מסתבר אין להם זמן. והרי הממצאים:

  • לפחות 80% מהנשים ו-60% מהגברים עושים אמבטיה פעמיים ביום.
  • 19% מתקלחים רק פעמים ויותר.
  • 26%  עושים מקלחת אחת ביום.
  • 2% מתקלחים פעם ביומיים.
  • 80% מהנשים מתקלחות פעמיים ביום, 25% שלוש פעמים ביום.
  • 29% מתקלחים 5 דקות, 46% מתקלחים 10 דקות, 14% מתקלחים 20 דקות, 4% מקלחים חצי שעה, רובם בגילאי 18-22. 

המוניטין של הג’קוזי

לג’קוזי יש מוניטין נפלא בכל מה שקשור לבריאות ולפינוק. הבעיה היא שבעידן הזה לאנשים אין זמן לנשום. אנו חיים בעידן של תחרויות, רדיפה אחרי אקזיט והתעשרות, ואנשים לא מוצאים את הזמן לרבוץ בג’קוזי משלהם, אם כי סביר להניח שהם עושים את זה, כאשר הם מבלים בבתי מלון או בספא.בשנות התשעים פרץ הג’קוזי לחיינו והמשיך להיות אחד האלמנטים שהכי קשורים לפינוק ובריאות. יש לנו רק מילים טובות לומר עליו, לבד מהעובדה שצריך למצוא זמן לטבול בתוכו והשאר בונוס. מכיוון שבהרבה בתים נוכחו לדעת כי הם לא באמת משתמשים בג’קוזי, עלה הרעיון להפוך אותו לאמבטיה רגילה ובכך בעצם לחסוך את הצורך ברכישה אמבטיה. חברה שמתמחה בתחומים כגון צביעת, חידוש, הלבשה או חיפוי אמבטיה כנראה מתמחה גם בתחום של תיקון ג’קוזי והיא תגיע אליכם הביתה, תסתום במקצועיות את כל הפתחים שגרמו לסילוני המים לבצע לכם עיסוי, ותהיה לכם אמבטיה כיפית ובריאה, בוודאי יותר גדולה מכל אמבטיה סטנדרטית ולא יזיק לה גם ציפוי חדש ונוצץ.

טיפים נוספים שאסור לפספס

תיקון מקלחונים  - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

תיקון מקלחונים - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

המקלחון הוא חלק מהותי בכל חדר אמבטיה, ומספק לנו חוויה מרעננת ומרגיעה. עם זאת, מקלחונים יכולים להיתקל לאורך זמן בבעיות…
החשיבות של חידוש שיש למטבח

החשיבות של חידוש שיש למטבח

בבתים המודרניים של היום, המטבח הוא לא רק חלל לבישול אלא מוקד מרכזי לאיסוף ואירוח אורחים. כאחד האזורים המנוצלים ביותר…
חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיות הוא פתרון חסכוני וחוסך זמן לחידוש אמבטיות בלויות והחזרתן ליושנה. בין אם יש לכם אמבט פורצלן, פיברגלס או…
תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים נעשה ע”י בעל מקצוע אשר אמור לתקן כל נזק המתהווה בהם לרבות: כתמים קשים, סדקים, שבר, קילוף של…
תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

אחרי הרבה שנים יש המחפשים איש מקצוע לצורך תיקון אמבטיה, שכן אמבטיה היא פריט שמשתמשים בו הרבה מאוד ויש לו…
צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

אחד הדברים הכי חשובים בכל בית שיש לעשות הוא צביעת אמבטיה מחיר יש לברר מול אנשי המקצוע את עלות העבודה.…
דילוג לתוכן