בס״ד

 – בשם השם נעשה ונצליח

4.9
5/5

אגנית למקלחון – בטיחות במקום הראשון!

דף הבית / אגנית למקלחון – בטיחות במקום הראשון!
אגנית למקלחון

ברוב הבתים היום מתקינים אגנית למקלחון, כן אותה סוג של “במה” קטנה עליה עומדים כאשר מתקלחים. המצב האחר הוא שכאשר אין אגנית, יש מצב חלילה שתחליקו במקלחת במיוחד כאשר תשטפו את הסבון ויש סכנת החלקה.

אגנית בונים לצורך בטיחות וגם נוחות. הרבה יותר נוח לעבוד על אגנית מתחת לברז המקלחת מאשר על הרצפה החשופה. האגנית גם בנויה בצורה כזו שיש לה שיפוע והמים זורמים פנימה ומונעים הצפה באמבטיה.

להזמנת בניית אגנית יש להגיע אל איש מקצוע שזהו תחום התמחותו כדי שיוכל לקבוע היכן תוצב האגנית, מאיזה חומר גלם לעשות אותה? כיצד לבנות אותה כך שתהיה עמידה למשך זמן רב ועוד.

כמעט בכל בית יש מקלחון שחייב אגנית!

אפשר לומר כי היום פחות ופחות רואים אמבטיות בבתים או בדירות ואנשים מעדיפים להתקלח מתחת למקלחון. הרעיון של אמבטיה מלאה בקצף ובמלחי בריאות, עם עלי שושנים שצפים במים מצטלמת מצוין, אבל לכמה אנשים באמת יש זמן אחרי העבודה לרבוץ בתוך אמבטיה כזו אלא אם כן הם בירח דבש או בנופש באחוזה אנגלית עתיקה …

בסופו של דבר חדר האמבטיה מיועד לדבר אחר וזה- לניקיון אישי וכל מה שצריכים זה מים וסבון והכל בסדר. העובדה שרבים התקינו אמבטיה בביתם לא מעידה על כך שנעשה בה שימוש קבוע. כאשר מדובר בילדים קטנים סביר להניח שמקלחים אותם באמבטיה עם ברווזים צהובים, אולם מבוגרים למשל מתקשים להיכנס לאמבטיה ולכן בבתים של מבוגרים וקשישים יש רק מקלחון.

גם צעירים מעדיפים לסגור עניין מתחת לברז המקלחון והוא יכול להיות עגול, מרובע או מלבני, עם דלתות החוסמות את קילוחי המים החוצה.

וכאשר יש מקלחון חייבים גם אגנית למקלחון אשר נוח לעמוד עליה והיא גם מונעת הצפה במקלחת.

מהי בעצם אגנית?

במשך שנים רבות אנשים היו משתמשים במקלחון ולא הייתה להם אגנית, משום כך היו הרבה מאוד החלקות ונפילות אשר לא נמנעו גם בהנחת אותו שטיח פלסטיק קטן וקשוח.

בניית אגנית החלה יותר מאוחר לאחר שהיו מי שהגיעו למסקנה שגם מבחינה אסתטית צריך להימנע מלעמוד על הרצפה שכך נאגר בה לכלוך ושאריות מהמקלחת שעלולות לזהם את הרצפה. כך נולדה בעצם אגנית למקלחון, מצורך שבא מהשטח- מהמתרחצים עצמם. עם אגנית הם עמדו בעצם על מקום נקי ולבן, המים נשטפו פנימה יחד עם כל הלכלוך והאסתטיקה והניקיון נשמרו.

אגנית למקלחון נעשית מחומר אקרילי או מחרסינה ואין היום מקלחון בלעדיה. היא מהווה בסיס נמוך של משטח דריכה שהוא חובה היום בל מקלחת. מונעת כאמור את נזילת המים והצפה מסביב וגם מוגנת על ידי הקירות של המקלחון.

רוב אנשי המקצוע ממליצים על בניית אגנית למקלחון מטעמי בטיחות, נוחות, שמירה על ניקיון ואסתטיקה ועוד. בנוסף כמובן יקפיד איש המקצוע על התקנת אגנית עם שיפוע אשר יגרום למים להישטף פנימה ולא לזלוג החוצה.

חשוב לציין שאגנית היא מוצר שחשוב מאוד שיבנה אותה איש מקצוע אם אתם רוצים שהיא תתפקד כיאות ויהיה לכם כיף ונוח לעמוד עליה במקלחת.

ראו גם: חידוש אגנית למקלחון

טיפים נוספים שאסור לפספס

תיקון מקלחונים  - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

תיקון מקלחונים - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

המקלחון הוא חלק מהותי בכל חדר אמבטיה, ומספק לנו חוויה מרעננת ומרגיעה. עם זאת, מקלחונים יכולים להיתקל לאורך זמן בבעיות…
החשיבות של חידוש שיש למטבח

החשיבות של חידוש שיש למטבח

בבתים המודרניים של היום, המטבח הוא לא רק חלל לבישול אלא מוקד מרכזי לאיסוף ואירוח אורחים. כאחד האזורים המנוצלים ביותר…
חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיות הוא פתרון חסכוני וחוסך זמן לחידוש אמבטיות בלויות והחזרתן ליושנה. בין אם יש לכם אמבט פורצלן, פיברגלס או…
תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים נעשה ע”י בעל מקצוע אשר אמור לתקן כל נזק המתהווה בהם לרבות: כתמים קשים, סדקים, שבר, קילוף של…
תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

אחרי הרבה שנים יש המחפשים איש מקצוע לצורך תיקון אמבטיה, שכן אמבטיה היא פריט שמשתמשים בו הרבה מאוד ויש לו…
צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

אחד הדברים הכי חשובים בכל בית שיש לעשות הוא צביעת אמבטיה מחיר יש לברר מול אנשי המקצוע את עלות העבודה.…
דילוג לתוכן