בס״ד

 – בשם השם נעשה ונצליח

4.9
5/5

תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

דף הבית / תיקון כיורים- אין צורך להחליף!
חידוש כיור

תיקון כיורים נעשה ע”י בעל מקצוע אשר אמור לתקן כל נזק המתהווה בהם לרבות: כתמים קשים, סדקים, שבר, קילוף של אמייל ועוד. כיור הנו אביזר אסתטי ולכן חשוב מאוד במידה ויש בו בלאי מצטבר, להזמין בעל מקצוע מיומן ועם ניסיון בתחום כדי שיוכל להשיב לו את הברק, וליצור ממש כיור מחדש, כל זאת בלי הצורך להחליף אותו. החלפת כיור כרוכה בהוצאה גדולה, כי כאשר כבר קונים אז רוכשים את הכי טוב וגם לבעל המקצוע אשר מתקין אותו אמור לשלם ולכן יותר משתלם זה פשוט לתקן ולא להחליף את הכיור. החלפת כיור גם כרוכה בעקירת הכיור הישן, מה שגורם לאבק ולכלוך ואורך שעות ארוכות, כאשר תיקון כיור היא פעולה הרבה יותר קצרה, ממוקדת ומשתלמת כלכלית.

מי צריך לעשות תיקון כיורים?

אנשים שרוכשים דירה מיד שנייה ומגלים שהכיור שיש להם באמבטיה או במטבח במצב של בלאי חמור, חייבים לעשות תיקון כיורים כי זה ממש לא נעים להשתמש בכיור מוזנח. כאמור זה יכול להיות כיור וותיק מאוד אבל שימוש של מוצרי ניקוי חריפים מדי גרם לו לנזק, חור, חלודה, שבר, סדק או שיש עליו כתמים קשים והוא פשוט נראה בלתי אסתטי וזקוק דחוף לתיקון. תיקון הוא האופציה הכי נכונה במצב הזה כאמור, במקום להיכנס לאירוע של החלפה שגם אורך יותר זמן, גם דורש מכם ללכת, להתרוצץ ולחפש כיור חדש וגם להזמין בעל מקצוע ואז מדובר כבר על משהו הרבה יותר מורכב וכלל לא משתלם כלכלית. 

גם שוכרי דירה למשל אם הם אחראיים לנזק שנגרם לכיור בדירה שהם שכרו- לדוגמה נפל עליו חפץ כבד וסדק אותו, בעל הדירה יותר יבצע את התיקון והם יהיו אחראיים לעשות זאת. להזמין בעל מקצוע כדי שיתקן את הסדק או השבר. הם חייבים לעשות זאת גם משום שאי אפשר להשתמש בכיור עם סדק, זה מסוכן וזה עלול לפצוע, וגם בשל ההתחייבות שלהם מול בעל הדירה.

איך מתקנים כיור?

חידוש הכולל תיקון כיורים זו עבודה אשר חייבת להתבצע בדיוק לפי הצרכים של הלקוח. כאשר הכיור בבית שלכם דורש תיקון בין אם מדובר בתיקון כיור במטבח או בחדרי האמבטיה והשירותים והוא נסדק, נשבר או נשחק כאמור אין צורך להחליף אותו אלא פשוט לתקן אותו. בחירה של חברה מקצועית עשויה גם להציע לכם צבע חדש לכיור המתוקן וזה עשוי להיות חידוש מרענן בחדר האמבטיה שלכם.

כידוע לכם- כיור הוא אחד מהאביזרים הכי חשובים בבית אם זה במטבח ואם זה בחדר האמבטיה ולא במקרה יש לו בלאי מצטבר. זהו מוצר מאוד שימושי כמה פעמים ביום. כל פעם שאנו רוצים לשטוף ידיים, אנו משתמשים בכיור. אם אנחנו עומדים ומבשלים במטבח, אנו פותחים וסוגרים את הברז כמה פעמים. הבלאי המצטבר הוא לא רק בגלל שחלילה נפל חפץ כבד על הכיור וסדק אותו, אלא גם משום שכל פריט מאוד שימושי בבית צובר בלאי באופן טבעי וזקוק לתיקון.

ציפוי חרסינה לכיור- חדש כמו מהניילון !

תיקון כיורים נעשה באמצעות ציפוי חרסינה. ראשית יסיר בעל המקצוע את הציפוי הישן, כדי להבטיח מראה חלק ורק לאחר מכן ניתן יהיה לחדש את הציפוי. זהו חידוש שמקנה לכיור מראה אסתטי נוצץ והיגייני. מחיר תיקון כיור נקבע למעשה לפי מצב הכיור ומספר שכבות הציפוי שעל בעל המקצוע לעשות כדי להביא אותו למצב אידיאלי. חשוב מאוד שהתוצאה תהיה אופטימלית ולשביעות רצונו של הלקוח ובהחלט תהווה אופציה לתיקון הכיור במקום להחליף אותו מה שכאמור עלול להוביל להוצאה מיותרת. 

ליקויים קטנים יש לציין זקוקים אולי לתיקון נקודתי, אבל אם המצב של הכיור בכי רע, זה דורש מבעל המקצוע עבודה מקצועית לכמה שעות טובות והתמחור הוא בהתאם. חידוש אגב של כיור באמבטיה או במטבח רלבנטי רק במידה שהמצב שלו תקין יחסית והוא דורש רק כמה תיקונים קטנים. כאשר המצב של הכיור הוא כבר במצב של בלאי מצטבר של שנים ארוכות ייתכן שהחידוש הוא לא הפתרון שכן הוא מחזיק מעמד רק כמה שנים. 

חברת אביאור אמבטיות מתמחה בחידוש ותיקוני כיורים בנוסף גם מציעה שירותים כגון ציפוי אמבטיה, הלבשת אמבטיה ותיקוני אמבטיה נוספים, אנו מציעים לכם להתייעץ איתנו עוד היום לגבי סוג התיקון הנדרש לכיור שלכם. 

טיפים נוספים שאסור לפספס

תיקון מקלחונים  - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

תיקון מקלחונים - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

המקלחון הוא חלק מהותי בכל חדר אמבטיה, ומספק לנו חוויה מרעננת ומרגיעה. עם זאת, מקלחונים יכולים להיתקל לאורך זמן בבעיות…
החשיבות של חידוש שיש למטבח

החשיבות של חידוש שיש למטבח

בבתים המודרניים של היום, המטבח הוא לא רק חלל לבישול אלא מוקד מרכזי לאיסוף ואירוח אורחים. כאחד האזורים המנוצלים ביותר…
חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיות הוא פתרון חסכוני וחוסך זמן לחידוש אמבטיות בלויות והחזרתן ליושנה. בין אם יש לכם אמבט פורצלן, פיברגלס או…
תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

אחרי הרבה שנים יש המחפשים איש מקצוע לצורך תיקון אמבטיה, שכן אמבטיה היא פריט שמשתמשים בו הרבה מאוד ויש לו…
צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

אחד הדברים הכי חשובים בכל בית שיש לעשות הוא צביעת אמבטיה מחיר יש לברר מול אנשי המקצוע את עלות העבודה.…
ציפוי אמבטיה ישנה - לחדש ובקלות

ציפוי אמבטיה ישנה - לחדש ובקלות

ציפוי אמבטיה ישנה הנה שיטה פרקטית לצורך חידוש אמבטיות ומדובר בפתרון קל, קצר וחסכוני אשר נעשה בדירות יד שנייה לצורך…
דילוג לתוכן