בס״ד

 – בשם השם נעשה ונצליח

4.9
5/5

חידוש חדר אמבטיה ישן – על התהליך

דף הבית / חידוש חדר אמבטיה ישן – על התהליך
חידוש חדר אמבטיה

ישנם בעלי דירות שלא מעוניינים להחליף את חדר האמבטיה, אלא רק לחדש אותו. אם מדובר בכלים סניטריים שלמים, מדוע באמת צריך לעקור אותם ממקומם ולהיכנס להוצאות על רכישה של מוצרים חדשים. אפשר לפנות לאנשי מקצוע בתחום של חידוש חדר אמבטיה ישן  ולקבל מהם הצעה לחידוש. ההצעה יכולה לכלול כמה סעיפים כאלה:

  • תיקון אגנית למקלחון
  • תיקון קנטים באמבטיה.
  • הלבשת אמבטיה
  • חידוש אמבטיה
  • חידוש כיור
  • חידוש וציפוי שיש
  • תיקונים נקודתיים
  • תיקון מנגנון המים
  • תיקון ג’קוזי

 

באמצעות איש מקצוע מעולה בתחומו, אפשר היום לחדש את חדר האמבטיה ולהחזיר לו את היופי, הברק והניקיון. חדר אמבטיה חשוב מאוד לחדש מדי כמה שנים שכן מדובר בחדר רטוב, הקירות סופגים לחות, גם הדלתות. ייתכן שארון האמבטיה כבר סובל מסדקים ונפיחות אם הוא לא עשוי מעץ מלא. יש חלודה בכיור או באמבטיה, אריחי שיש נפלו פה ושם ולכן צריך לעשות תיקון מקיף ולהתחיל תהליך מסודר ואפקטיבי של חידוש חדר אמבטיה.

חידוש אגנית למקלחון

הרבה פעמים כאשר ציפוי האגנית מתקלף, או שיש אגנית כבר עם בלאי מכוער, זה הזמן לעשות חידוש אגנית למקלחון. החידוש נעשה באמצעות התזה של חומר אקרילי או ציפוי של אמייל, בהתאם לחומר ממנו עשויה האגנית. 

שלא כמו חידוש אמבטיה המתבצעת באמצעות הלבשת אמבטיה, אגנית אפשר רק לצפות לא להלביש אליה אגנית חדשה. הציפוי יוצר שכבה חדשה, מכסה ומסתיר את כל הבלאי ואפשר בשקט לעמוד על האגנית ולהתקלח בתנאים היגיינים על אגנית חדשה ונוצצת מלובן וברק. חשוב מאוד לבצע חידוש אגנית רק עם בעל מקצוע המשתמש בחומרים בעלי תו תקן, איכותיים ועמידים. היכולת לצפות את האגנית בציפוי חדש, חוסך את פירוקה ורכישה של אגנית חדשה. 

הלבשת אמבטיה

הלבשת אמבטיה נעשית במקרים של בלאי רציני וחלודה באמבטיה. אף אחד לא רוצה להתקלח באמבטיה עם חלודה. הלבשת האמבטיה במסגרת חידוש חדר אמבטיה ישן, חוסכת לכם כסף רב. אין צורך לעקור את האמבטיה הישנה ממקומה, אלא רק להזמין הלבשה. איש המקצוע מגיע, לוקח מידות ומייצר אמבטיה אקרילית. זו נכנסת לתוך האמבטיה הישנה שלכם, והנה לכם אמבטיה לבנה ונוצצת.

כל התהליך לוקח 3 שעות והאמבטיה שלכם כמו חדשה. אם לא הייתה אפשרות לחדש אותה בצורה הזו, היה צריך לפרק אותה, להחליף אריחים, להפוך את כל חדר האמבטיה לאתר בנייה וזה היה לוקח כמה ימים עד שהכול היה מחודש. באמצעות הלבשת אמבטיה אתם חוסכים גם זמן וגם כסף.

בניגוד לאמבטיות המחלידות, לאמבטיה אקרילית יש בידוד והיא כמובן לא מחלידה כמו אמבטיות שעשויות מפח או אמבטיות יצוקות עם פיצוי אמייל. אמבטיה אקרילית זו ערובה לשנים רבות של איכות.

החלפת שיש- כי הגיע הזמן

לפעמים מספיק להחליף את השיש בחדר האמבטיה, כדי להרגיש שהחלפתם את כל האמבטיה. שיש מטבעו דוהה במשך הזמן ומאבד מהברק שלו. לעתים נשברים אריחים או נופלים, החומר שבין האריחים מתפורר והשיש נראה מוזנח וישן.

כאשר יש כבר כמה בעיות בחדר האמבטיה כמו אמבטיה עם חלודה, כיור מאוד דהוי וצהוב מרוב שנים ושיש שבור, זה הזמן לעשות חידוש חדר אמבטיה ישן. החלפת השיש יכולה ללכת לכיוון חדש מבחינת הגוון או הדוגמה. אם מחליפים גם ארון אמבטיה בצבע מסוים, אז אפשר לעשות התאמה בין השיש לארון. אם מחליפים גם את הרצפה, אז כבר מדובר בכמה רכישות שהולכות להוות את חדר האמבטיה המושלם שלכם.

חדר אמבטיה- זה ההיגיינה שלכם

חידוש חדר אמבטיה ישן, יש העושים כל כמה שנים. מראה של חדר אמבטיה ישן הרבה פעמים מרתיע אנשים מלהשתמש בו. יש חלודה באמבטיה, הארונות כבר נפוחים מלחות. הדלת לא נטרקת טוב, והאריחים שבורים. ממש כמו שמחליפים לעתים את צבע הקיר בסלון ועושים שיפוץ, ככה יש לעשות גם עם חדר האמבטיה. זהו אחד החדרים הכי חשובים בבית והוא חייב להיות נקי, היגייני ומעוצב לטעמם של בעלי הבית.

חדר אמבטיה עם קירות לחים, ריח של טחב, פטריות של רטיבות וחלודה בכיור, זה הדבר הכי רחוק

משמירה על ההיגיינה שזה בדיוק מה שהחדר הזה אמור לייצג.

טיפים נוספים שאסור לפספס

תיקון מקלחונים  - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

תיקון מקלחונים - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

המקלחון הוא חלק מהותי בכל חדר אמבטיה, ומספק לנו חוויה מרעננת ומרגיעה. עם זאת, מקלחונים יכולים להיתקל לאורך זמן בבעיות…
החשיבות של חידוש שיש למטבח

החשיבות של חידוש שיש למטבח

בבתים המודרניים של היום, המטבח הוא לא רק חלל לבישול אלא מוקד מרכזי לאיסוף ואירוח אורחים. כאחד האזורים המנוצלים ביותר…
חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיות הוא פתרון חסכוני וחוסך זמן לחידוש אמבטיות בלויות והחזרתן ליושנה. בין אם יש לכם אמבט פורצלן, פיברגלס או…
תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים נעשה ע”י בעל מקצוע אשר אמור לתקן כל נזק המתהווה בהם לרבות: כתמים קשים, סדקים, שבר, קילוף של…
תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

אחרי הרבה שנים יש המחפשים איש מקצוע לצורך תיקון אמבטיה, שכן אמבטיה היא פריט שמשתמשים בו הרבה מאוד ויש לו…
צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

אחד הדברים הכי חשובים בכל בית שיש לעשות הוא צביעת אמבטיה מחיר יש לברר מול אנשי המקצוע את עלות העבודה.…
דילוג לתוכן