בס״ד

 – בשם השם נעשה ונצליח

4.9
5/5

חידוש חדר אמבטיה – מה זה כולל

דף הבית / חידוש חדר אמבטיה – מה זה כולל
חידוש חדר אמבטיה

אמבטיה זה אחד הפריטים שלנו בבית שחייבים להיות נוצצים, מבריקים ותמיד נראים כמו חדש. הם חייבים להיות מאוד יפים ומזמינים. אנו כל יום מתרחצים באמבטיה וזו חייבת להיות הגיינית לחלוטין. הבעיה היא שגם באמבטיות יש בלאי, וכאשר מדובר בטבילה יום יומית באמבטיה פגומה, זה לא נעים ואגב- גם לא בריא בכלל.

מכיוון שמדובר במוצר יקר, אנחנו הרי לא מחליפים אמבטיה כל יום, כאשר יש בעיה באמבטיה אנחנו נלך על חידוש אמבטיה או חידוש חדר אמבטיה ולא על רכישה של אמבטיה חדשה. 

מלבד חידוש אמבטיה, יש עוד פגמים חשופים שיש לתקן כאשר מחדשים את חדר האמבטיה והם כוללים את התיקונים הבאים:

תיקון קנט באמבטיה- מדובר על תיקון קנטים חלודים ורקובים, החוסכים את הלבשת האמבטיה באמבטיה חדשה. זוהי חלודה נראית לעין בדופן החיצונית וזוהי תקלה נפוצה באמבטיות. החלודה נגרמת על ידי מים וגורמת לריקבון. במקרה כזה יזריק איש המקצוע חומר לעצור את התפשטות החלודה והקנט החלוד יוחלף בקנט שאינו מחליד. 

הלבשת אמבטיה- כאשר יש חלקים נרחבים של חלודה באמבטיה וזה כבר בלתי סביר להתקלח בתוכה, מזמינים חברה מקצועית שעושה הלבשת אמבטיה ב-3 שעות בלבד. הלבשת האמבטיה חוסכת שבירת אריחים ושיפוץ, תקבלו אמבטיה חדשה ונוצצת במינימום זמן ובמינימום תקציב, במקום לעקור את כל האמבטיה ממקומה ולהפוך את חדר האמבטיה לאתר בנייה. האמבטיה החדשה, עשויה מחומר אקרילי, היא לא נסדקת ולא מתקלפת והיא חזקה, נקייה ועמידה לזמן ממושך.

חידוש כיורים- גם לכיורים יש נטייה להעלות חלודה ולצבור בלאי. זה לא עושה לנו ממש חשק ליטול ידיים בכיור סדוק, שבור וחלוד. לכן במקום לרכוש כיור חדש, שעלותו גבוהה בדרך כלל, מזמינים חברה שעושה חידוש כיורים מכל סוד. כיור שחוק לא יפה לעיניים ולא טוב להיגיינה. חידוש של כיור ישן וציפוי שלו, יעשו את העבודה יחסית בתקציב נמוך לעומת החלפה שלמה של הכיור. ואם כבר אתם מתקנים את הכיור, אולי מתחשק לכם כיור בצבע יותר אופנתי, גם זו אפשרות. ואתם מתחדשים גם בכיור נקי והיגייני וגם בכתם צבע יפה באמבטיה או במטבח.

חידוש חדר אמבטיה דורש גם חידוש שיש 

אם כבר החלטתם לעשות חידוש אמבטיה, תוכלו להזמין חברה מקצועית שתטפל בכל הפגמים שיש לכם באמבטיה. חידוש משטח שיש בחדר האמבטיה או במטבח הוא תהליך מאוד מקצועי, שחייב להתבצע ברמה הכי גבוהה. השלב הראשון בחידוש השיש הוא לתקן ולסתום את החורים שהתהוו בו אחרי בלאי של שנים. לאחר מכן מצפים את המשטח בציפוי טבעי של פורצלן. לאחר מכן כל לקוח יכול לבחור לצבוע את השיש באיזה גוון וצבע שהוא רוצה, ובכך לעשות חידוש מהותי באמבטיה או במטבח. 

הסיבה שבגללה אנשים מצפים את השיש ומתקנים את הפגמים במסגרת חידוש חדר אמבטיה, היא משום שרכישת משטח שיש חדש עולה הרבה מאוד, באופן יחסי תיקון עולה פחות. אין צורך לעקור את כל המשטח ולהפוך את האמבטיה או המטבח לאתר בנייה, מתקנים וזהו, יש לכם שיש חדש במחיר משתלם. חידוש שיש מחזיק מעמד 15 שנה. 

שכבת האמאייל ניזוקה? חייבים תיקון נקודתי באמבטיה

אם חלילה ניזוקה שכבת האמייל באמבטיה שלכם, אל תמהרו להזמין אמבטיה חדשה. יש פתרון שיכול לחסוך לכם הרבה כסף ולהעניק לכם אמבטיה חדשה כמו מהניילון. תיקון נקודתי של רקב או חלודה באמבטיה פותרים נקודתית. מדובר על בלאי בשכבת האמייל שניזוקה. שכבה זו מצפה את האמבטיה שעשויה מפח, ואם האמייל ניזוק, המים מחלחלים פנימה וגורמים להתפשטות הריקבון והחלודה. 

תיקון אומנותי של החור או נקודת הריקבון או החלודה לא יארכו יותר משעה, והנזק ילוטש ויצופה בצבע של האמבטיה. אף אחד לא יבחין בכלל בתיקון והנה לכם עוד שלב בתהליך של חידוש חדר אמבטיה והיא כמו חדשה. 

מה קרה לאגנית של המקלחון? 

חידוש חדר אמבטיה, כולל גם ציפוי אמייל או ציפוי אקרילי על אגנית. האגנית היא המשטח שנבנה על הרצפה והוא גם עשוי מחומר אקרילי, אבל כמו אמבטיה, גם הוא צובר בלאי, חלודה ודורש חידוש. כל מה שצריך לעשות זה להזמין איש מקצוע אשר מצפה את האגנית בשכבה חדשה ומבריקה עם גימור מושלם והנה לכם אגנית חדשה ונוצצת. 

במסגרת חידוש חדר האמבטיה מתבצעים גם תיקונים לצורך ייעל הניקוז. לעתים מתפשטת מסביבו חלודה וגורמת לריקבון. איש המקצוע יסיר את החלודה, ילחים טבעת חדשה מסביב לחוק של הניקוז, היא תמנע מהמים לחלחל מתחת לאמבטיה וכך לא יהיה לכם שוב חלודה שנוצרת מתוך תעלת הניקוז.

טיפים נוספים שאסור לפספס

תיקון מקלחונים  - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

תיקון מקלחונים - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

המקלחון הוא חלק מהותי בכל חדר אמבטיה, ומספק לנו חוויה מרעננת ומרגיעה. עם זאת, מקלחונים יכולים להיתקל לאורך זמן בבעיות…
החשיבות של חידוש שיש למטבח

החשיבות של חידוש שיש למטבח

בבתים המודרניים של היום, המטבח הוא לא רק חלל לבישול אלא מוקד מרכזי לאיסוף ואירוח אורחים. כאחד האזורים המנוצלים ביותר…
חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיות הוא פתרון חסכוני וחוסך זמן לחידוש אמבטיות בלויות והחזרתן ליושנה. בין אם יש לכם אמבט פורצלן, פיברגלס או…
תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים נעשה ע”י בעל מקצוע אשר אמור לתקן כל נזק המתהווה בהם לרבות: כתמים קשים, סדקים, שבר, קילוף של…
תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

אחרי הרבה שנים יש המחפשים איש מקצוע לצורך תיקון אמבטיה, שכן אמבטיה היא פריט שמשתמשים בו הרבה מאוד ויש לו…
צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

אחד הדברים הכי חשובים בכל בית שיש לעשות הוא צביעת אמבטיה מחיר יש לברר מול אנשי המקצוע את עלות העבודה.…
דילוג לתוכן