בס״ד

 – בשם השם נעשה ונצליח

4.9
5/5

למה כדאי להעדיף אגנית למקלחון?

דף הבית / למה כדאי להעדיף אגנית למקלחון?
אגנית למקלחון

החלטתם לרכוש מקלחון חדש? אחת מהבחירות הכי חשובות בעת רכישת מקלחון חדש היא הבחירה בין אגנית למקלחון לבין שיפוע למקלחון. לכל אחת מהבחירות הללו יהיו את היתרונות ואת החסרונות שלה. במאמר הבא אנו נרצה להציג בפניכם את כל היתרונות של אגנית בהשוואה לשיפוע. כך אם אתם עדיין מתלבטים, שווה לכם להקדיש כמה דקות על מנת לעשות לעצמכם סדר בראש. אחרי שתקראו את היתרונות השונים, תגיעו למצב שבו תהיה לכם תשובה אחת חד משמעית. תשובה שלא משתמעת לשתי פנים, כזאת שתאפשר לכם להתקלח בראש שקט ועם מינימום של דאגות.

מהי אגנית למקלחון?

יש כאלה שנוטים לדמות את האגנית לסוג של כיור גדול המתפרס על פני כל שטח המקלחון. מדובר על אביזר שניתן להלביש אותו אפילו למקלחון קיים. הוא בעצם מגביהה את הכניסה למקלחון, אך הוא גם מונע מהמים לצאת החוצה בקלות. זוהי הסיבה שלא מעט אנשים בוחרים דווקא באפשרות הזאת על פני אפשרויות אחרות. כעת הגיע הזמן כי תכירו את כל היתרונות השונים של האפשרות הזאת. יתרונות שאפילו לא ידעתם על קיומם.

פתרון אידיאלי עבור מקלחונים קיימים

יש לכם כבר מקלחון בבית? אין שום סיבה שתתחילו לשבור את המרצפות או ליצור סוג של שיפוע. תיקון מקלחונים בצורה כל כך רצינית עלול להביא אתכם למצב שבו תוציאו על כך סכומים גבוהים במיוחד. במקרה של מקלחון קיים כל מה שנדרש מכם לעשות זה רק להתקין אגנית למקלחון. באמצעות האגנית תוכלו לוודא כי המים לא יוצאים החוצה, וניתן להתקלח במקלחון ללא כל בעיה. כל מי שיש לו כבר מקלחון קיים יבחר באופציה הזאת על פני אופציות אחרות.

אגנית למקלחון מונעת החלקה

אחד מהחששות הכי גדולים של כל מי שנכנס להתקלח זה פשוט להחליק. לא מעט מרצפות עלולות להיות מאוד מחליקות, ובכל פעם שנכנסים להתקלח מדובר על סכנת נפשות. האגניות החדשות מגיעות עם רצפה מונעת החלקה, והמשמעות היא שמאוד בטוח להתקלח בצורה הזאת. לא תצטרכו להיכנס בחשש להתקלח, ותוכלו לעשות זאת בצורה מאוד חופשית. זוהי עוד סיבה שבגינה לא מעט אנשים מעדיפים להתקלח עם אגנית ולא עם שיפוע. כי אף אחד לא יכול לדעת עד כמה המרצפות במקלחת עלולות להיות מחליקות.

מונע הצפה של מים באמבטיה כולה

רוצים להתקלח בראש שקט? מוטב כי בעת המקלחת עצמה, המים לא יצאו החוצה אל האמבטיה כולה. במקרה כזה אתם תמצאו את עצמכם מתעסקים עם ההצפה של האמבטיה יותר מכל דבר אחר. שיפוע אמור למנוע הצפה של האמבטיה, אך הוא לא תמיד עושה את זה בצורה יעילה. אגנית למקלחון עושה את העבודה בצורה אולטימטיבית. היא מצליחה למנוע ביעילות מעוררת השראה את ההצפה של האמבטיה. המים לא יכולים לחדור אותה, כך שבתוך זמן קצר כל המים יורדים במערכת הניקוז.

אגנית למקלחון משדרגת את האמבטיה

שוברים את הראש, איך תוכלו לשדרג את האמבטיה שלכם? עם אגנית מעוצבת תוכלו לפתור את ההתלבטות במהירות. יש כאלה שיגידו כי אגניות במקלחונים לא נראות טוב, אך זה תלוי מאוד באגנית שאותה בחרתם. כיום תוכלו למצוא לא מעט אגניות איכותיות, כאלה שלא יהיה ניתן להתעלם מהן. לא רק שהן יהיו מאוד איכותיות, הן גם יהיו כאלה שמשדרגות את הנראות של האמבטיה כולה. כך שפתאום תוכלו לקבל עוד יתרונות רבים מהאגנית שרכשתם. היא תוכל להוסיף לאמבטיה כולה עיצוב שלא הייתם יכולים להשיג מלכתחילה.

טיפים נוספים שאסור לפספס

השיטה הייחודית של אביאור אמבטיות לחידוש אמבטיה: פתרון מושלם ויעיל

השיטה הייחודית של אביאור אמבטיות לחידוש אמבטיה: פתרון מושלם ויעיל

האמבטיה, לכאורה רק חדר נוסף בבית, היא למעשה אחד החללים המרכזיים המשפיעים על איכות חיינו היומיומית. בעידן בו שגרת החיים…
אביאור אמבטיות: הסוד לאמבטיה חדשה ומעוצבת בזמן קצר

אביאור אמבטיות: הסוד לאמבטיה חדשה ומעוצבת בזמן קצר

חדר האמבטיה אינו רק חלל פונקציונלי בבית, אלא גם מקום של פינוק ורגיעה, נקודת מוצא וחזרה במהלך יומנו העמוס. למראה…
הפתרון המושלם לשיפוץ אמבטיה: הלבשת אמבטיה אקרילית

הפתרון המושלם לשיפוץ אמבטיה: הלבשת אמבטיה אקרילית

אמבטיה היא לא רק פינה שקטה להתרווחות בסוף יום עמוס, אלא גם מרחב פונקציונלי שכל פרט בו משפיע על האיכות…
חידוש שיש למטבח - ריענון השיש וחידושו

חידוש שיש למטבח - ריענון השיש וחידושו

מאמר זה בבלוג שלנו דן בתהליך של חידוש ורענון שיש למטבח. הוא מדגיש שאפילו השיש האיכותי ביותר נוטה להראות סימני…
הלבשת אמבטיה – הלהיט החדש בעולם השיפוצים והעיצוב

הלבשת אמבטיה – הלהיט החדש בעולם השיפוצים והעיצוב

במאמר זה נבחן את הטרנד האחרון בתחום שיפוץ חדרי אמבטיה – הלבשת אמבטיה, מאמר זה בבלוג מספק תובנה מקיפה על…
חידוש אמבטיה או אמבטיה חדשה? כך תבחרו נכון

חידוש אמבטיה או אמבטיה חדשה? כך תבחרו נכון

מאמר זה נועד להדריך את הקוראים בתהליך הבחירה בין חידוש אמבטיה או בחירה באמבטיה חדשה. במאמר זה אנו בוחנים את…
דילוג לתוכן