בס״ד

 – בשם השם נעשה ונצליח

4.9
5/5

חידוש חדר אמבטיה – כמו חדש באיכות מדהימה

דף הבית / חידוש חדר אמבטיה – כמו חדש באיכות מדהימה
חידוש חדר אמבטיה

חידוש חדר אמבטיה נעשה כאשר מדובר בחלל ישן שגם האמבטיה שלו ישנה, שהקירות מתקלפים מאדי המקלחת. הברזים כבר החלידו והכל נראה מוזנח וממש לא מזמין. אבל הבעיה הקריטית שגורמת לבעלי בית לפנות לאנשי מקצוע היא מצבה של האמבטיה.

היום אפשר לקנות אמבטיות שעשויות מחומר אקרילי, אולם בעבר כל האמבטיות היו עשויות מיציקת ברזל או מפח ומצופות באמייל והן שווקו בארץ עד שנות השמונים לא היו שום אמבטיות אחרות. זה מה שהיה.

במשך השנים האמבטיות מהסוג הזה מחלידות ויש להן בלאי. אם למשל נוצר סדק או שבר באמבטיה, או אפילו נקב קטן מתחיל תהליך של הרס האמבטיה וזה אומר שקצת אחרי היווצרות המקומות החשופים הללו, תוכלו לראות אזורים של חלודה ובכלל לא נעים להתרחץ על אמבטיה חלודה.

חלודה זהו חומר רעיל ומעבר לזה שכמובן זה לא היגייני שזה יהיה באמבטיה שלכם, היא גם יוצרת ריח רע והופכת את המקום שאמור להיות הכי אסתטי אצלכם בבית, למקום דוחה מכל הבחינות.

איך עושים חידוש חדר אמבטיה?

אם החלטתם שהגיע הזמן להחליף את האמבטיה יש לכם שתי דרכים לעשות זאת וההחלטה היא שלכם. אם כבר נוצרו בקרקעית האמבטיה כתמי חלודה כתוצאה מקילוף האמייל וזה קורה רק במקום אחד או שניים, אתם יכולים להזמין חידוש חדר אמבטיה על ידי איש מקצוע והוא יראה ויחליט האם כדאי לכם לעשות הלבשת אמבטיה או חידוש אמבטיה שזה שני דברים שונים.

השיטות החדשות היום שלא היו קיימות בעבר, מונעות את הצורך בעקירת האמבטיה מה שהופך את המשימה לשיפוץ שלם. בדרך כלל כאשר רוצים להחליף לגמרי את האמבטיה, עוקרים אותה, ואז גם הרצפה נשברת, הקרמיקה שמסביב והחלפת האמבטיה הפכה לתהליך שאורך כמה ימים בהם לא תוכלו להשתמש בה. הבית יהיה מלא באבק ובאבנים ובחלקי קרמיקה ומהחלפת אמבטיה בלי לשים לב עברתם לשיפוץ שהוא גם לפעמים מיותר לגמרי וגם עולה לכם הרבה יותר כסף רק מחידוש או הלבשת אמבטיה.

מהי הלבשת אמבטיה?

הלבשת אמבטיה מתבצעת במסגרת חידוש חדר אמבטיה. היא חוסכת את הצורך בעקירת האמבטיה הישנה כל על המשתמע מכך, שבירה של רצפה, עקירת ברזים, קרמיקה ועוד. מה שאיש המקצוע יעשה הוא פשוט יכין אמבטיה חדשה מחומר אקרילי, אחרי שייקח את המידות שלה. זה ייקח כמה ימים עד שהיא תהיה מוכנה ואז הוא יגיע עם אמבטיה חדשה ונוצצת וילביש אותה תרתי משמע לתוך האמבטיה הישנה. בנוסף הוא יצטרך לאטום מסביב עם חומר אטימה חזק ודחוס, כדי שלא יישארו רווחים בין שתי האמבטיות.

האמבטיה החדשה היא מאוד חזקה וקשיחה ויכולה להחזיק מעמד עשרות שנים. הדבר היחידי שצריך לקחת בחשבון הוא שהיא תקטין בכמה סנטימטרים מכל צד את גודל האמבטיה, זה הכל.

אמבטיה להלבשה עשויה מרכיבים פולימריים (תרכובות פלסטיק שעברו עיבוד ודחיסה במעבדה) הן מחוזקות בסיבים של פוליאסטר וזכוכית. הן עשויות מכמה חומרים והם” פוליקורבונט, או פלקסי גלאס או אקריל. הן עמידות לכל חומרי הניקוי בבית ואינן מחלידות.הן מגיעות בגוונים של קרם בהיר, לבן ואפור.

החלפת אמבטיה היא הדבר הכי חדשני היום אם לא רוצים להיכנס לשיפוץ של אמבטיה גם מהבחינה של השבתת האמבטיה לכמה ימים, עלויות השיפוץ, החלפת הרצפה והקרמיקה ועוד.

החלטתם על ציפוי אמבטיה- מה זה ?

מלבד הלבשת אמבטיה יש אפשרות גם לעשות ציפוי אמבטיה וגם השיטה הזו חוסכת לכם כסף וזמן. מדובר על שיטה בה איש המקצוע מלטש את פני השטח של האמבטיה הישנה ומסיר את כל החלודה והכתמים שנחרטו בה. לאחר מכן הוא יתיז עליה שכבות של חומר פולימרי אקרילי ויעשה חידוש חדר אמבטיה מושלם. היא תיראה ממש כמו חדשה וזה בלי להרוס קירות, רצפה או לעשות שיפוץ.

כאמור ברוב הסתים בארץ בהם יש אמבטיה מפח או ברזל יצוק, יגיע הזמן שיהיה צורך להחליף אותן או ככאמור ברוב הבתים בארץ בהם יש אמבטיה מפח או ברזל יצוק, יגיע הזמן שיהיה צורך להחליף אותן או כאמור לבצע ציפוי שזו גם שיטה מוצלחת שרבים בוחרים בה. זהו תהליך נוח, קל ומהיר שלא משבית את האמבטיה לימים, זה לוקח כמה שעות ותוכלו ליהנות מאמבטיה חדשה.אמור לבצע ציפוי שזו גם שיטה מוצלחת שרבים בוחרים בה. זהו תהליך נוח, קל ומהיר שלא משבית את האמבטיה לימים, זה לוקח כמה שעות ותוכלו ליהנות מאמבטיה חדשה.

אין ספק כי בשני המקרים תחסכו הרבה מאוד כסף על חידוש אמבטיה , בלי להפוך את הבית לאתר בנייה ובלי להוציא אלפי שקלים.

טיפים נוספים שאסור לפספס

תיקון מקלחונים  - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

תיקון מקלחונים - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

המקלחון הוא חלק מהותי בכל חדר אמבטיה, ומספק לנו חוויה מרעננת ומרגיעה. עם זאת, מקלחונים יכולים להיתקל לאורך זמן בבעיות…
החשיבות של חידוש שיש למטבח

החשיבות של חידוש שיש למטבח

בבתים המודרניים של היום, המטבח הוא לא רק חלל לבישול אלא מוקד מרכזי לאיסוף ואירוח אורחים. כאחד האזורים המנוצלים ביותר…
חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיות הוא פתרון חסכוני וחוסך זמן לחידוש אמבטיות בלויות והחזרתן ליושנה. בין אם יש לכם אמבט פורצלן, פיברגלס או…
תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים נעשה ע”י בעל מקצוע אשר אמור לתקן כל נזק המתהווה בהם לרבות: כתמים קשים, סדקים, שבר, קילוף של…
תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

אחרי הרבה שנים יש המחפשים איש מקצוע לצורך תיקון אמבטיה, שכן אמבטיה היא פריט שמשתמשים בו הרבה מאוד ויש לו…
צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

אחד הדברים הכי חשובים בכל בית שיש לעשות הוא צביעת אמבטיה מחיר יש לברר מול אנשי המקצוע את עלות העבודה.…
דילוג לתוכן