בס״ד

 – בשם השם נעשה ונצליח

4.9
5/5

חידוש חדר אמבטיה – 5 טיפים שתוכלו ליישם עכשיו

דף הבית / חידוש חדר אמבטיה – 5 טיפים שתוכלו ליישם עכשיו
חידוש חדר אמבטיה

אין ספק שהשהות הממושכת בבית היא אחד השינויים הכי קיצוניים ומשמעותיים שמגפת הקורונה יצרה בחיי היום יום שלנו. לפני כן, אדם בוגר ממוצע שעובד מחוץ לבית היה מבלה בבית מספר מועט של שעות שרבות מהן, כמובן, העביר בשינה; אולם לפתע מצאנו את עצמנו שוהים בבית תקופת זמן לא קצרה, ללא יכולת לצאת בחופשיות. בעקבות זאת, נאלצנו לגלות כמה חשוב המקום שאנחנו חיים בו, וכמה כדאי שנרגיש בו בנוח. ריכזנו עבורכם כמה טיפים מצוינים שיכולים לסייע לכם בנושא של חידוש חדר אמבטיה, ולעזור לכם להפוך לפחות את חדר הרחצה למקום נעים ומרגיע; כזה שנעים לערוך בו אמבטיות מנחמות ולסגור בו יום עבודה מפרך, או עוד יום של סגר.

חיפוי אמבטיה – פשוט וקל

אחד השינויים שיכולים ליצור שינוי מיידי בחדר האמבטיה שלכם הוא חיפוי או ציפוי אמבטיה. להרבה אנשים יש בבית אמבטיות ישנות, כאלה שכבר מתחילות להתקלף ולהצהיב. אמבטיה במצב כזה לא עושה חשק להתקלח, ובטח לא להתפנק באמבטיה חמימה. אז מה עושים? היום, כבר לא חייבים לשבור את אמבטיית החרס ולהתמודד עם לכלוך ונזקים נלווים במשך שבועות. חיפוי אמבטיה הוא אחת הדרכים הכי קלות ומהירות לבצע חידוש חדר אמבטיה, ללא טרחה רבה מדי. למעשה, יוצרים באמצעות חומר אקרילי צורה של אמבטיה אשר מולבשת על האמבטיה המקורית. מדובר בפרוצדורה נוחה ומהירה הכרוכה בעלויות סבירות ותוך כמה שעות, הלבן יחזור לחדר הרחצה שלכם.

חידוש חדר אמבטיה באמצעות טפטים

בעיה נפוצה נוספת היא אריחים כעורים בחדר האמבטיה או מרצפות לא מתאימות, בעלות מראה מיושן או שחוק. גם לכך, יש פתרון פשוט שבסך הכל מצריך קצת סבלנות ותושייה. היום, אפשר למצוא באינטרנט ובחנויות בארץ טפטים דוחי מים של אריחים, שיכולים להיות מצוינים לצורך חידוש חדר אמבטיה; כמו כן, קיימים טפטים ויריעות PVC שניתן להדביק על הרצפה. על ידי טפטים כאלה, ניתן לשנות מאוד את מראה חדר הרחצה בצורה חסכונית וידידותית גם לדירות שכורות.

תאורה זה הכל

תאורה היא מרכיב שלפעמים אנחנו שוכחים לקחת בחשבון. לא ברור למה, מכיוון שיש לה השפעה ניכרת על התחושה ועל האווירה בחללים, ובנוסף בדרך כלל נוח וזול להחליף אותה. כדי ליצור אווירה ביתית וחמימה, כדאי להשתמש בנורות חמות, כלומר בגוונים צהובים. לעומת זאת, אם אתם מעדיפים מראה תעשייתי יותר, מומלץ להתקין נורות בגוון יותר קר ולבן. שינוי התאורה יכול ליצור שיפור ניכר בקלות רבה ולשדרג לחלוטין את חדר האמבטיה.

להכניס קצת צבע

אם חלק מהקירות בחדר האמבטיה שלכם חשופים ואינם מכוסים לגמרי באריחים, בהחלט כדאי לשקול שימוש בצבע. אם הקירות כבר לבנים אולם אינם נקיים מספיק, ללא ספק מומלץ לצבוע אותם מחדש בלבן, אולם כמובן שניתן לבחור גם צבעים ייחודיים יותר. באמצעות צבע לקיר, אתם יכולים להכניס צבע לחדר האמבטיה ועל ידי כך לתרום לאווירה ולעיצוב קוהרנטי יותר, בשילוב עם אובייקטים צבעוניים אחרים.

אבזור שעושה טוב בלב

אחת הדרכים הכי כיפיות לשדרג את חדר האמבטיה היא לדאוג לאבזור שיוצר מראה אסתטי, קוהרנטי ונעים. לדוגמה, אם אתם מתחברים לעיצוב בסגנון בוהו, כדאי לעשות שימוש בסלסלאות קש לצרכי אחסון של מגבות, נייר טואלט וכד’, ולהוסיף כמה ציורים או תמונות בגוונים טבעיים. מומלץ להשקיע גם בשטיחון יפה ובווילון אמבטיה עם הדפס מיוחד, אשר יעניקו אופי לחלל ויעזרו לכם להפוך אותו לשלכם. עם קצת יצירתיות והשקעה, כל חדר אמבטיה יכול להפוך לחדר נעים שתרצו להירגע בו בסוף היום.

טיפים נוספים שאסור לפספס

תיקון מקלחונים  - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

תיקון מקלחונים - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

המקלחון הוא חלק מהותי בכל חדר אמבטיה, ומספק לנו חוויה מרעננת ומרגיעה. עם זאת, מקלחונים יכולים להיתקל לאורך זמן בבעיות…
החשיבות של חידוש שיש למטבח

החשיבות של חידוש שיש למטבח

בבתים המודרניים של היום, המטבח הוא לא רק חלל לבישול אלא מוקד מרכזי לאיסוף ואירוח אורחים. כאחד האזורים המנוצלים ביותר…
חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיות הוא פתרון חסכוני וחוסך זמן לחידוש אמבטיות בלויות והחזרתן ליושנה. בין אם יש לכם אמבט פורצלן, פיברגלס או…
תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים נעשה ע”י בעל מקצוע אשר אמור לתקן כל נזק המתהווה בהם לרבות: כתמים קשים, סדקים, שבר, קילוף של…
תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

אחרי הרבה שנים יש המחפשים איש מקצוע לצורך תיקון אמבטיה, שכן אמבטיה היא פריט שמשתמשים בו הרבה מאוד ויש לו…
צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

אחד הדברים הכי חשובים בכל בית שיש לעשות הוא צביעת אמבטיה מחיר יש לברר מול אנשי המקצוע את עלות העבודה.…
דילוג לתוכן