בס״ד

 – בשם השם נעשה ונצליח

4.9
5/5

תיקון אמבטיה אקרילית – מקצועי ויעיל!

דף הבית / תיקון אמבטיה אקרילית – מקצועי ויעיל!
תיקון אמבטיה אקרילית

בשנים האחרונות קיים ביקוש גדול לטכנאי המבצע תיקון אמבטיה אקרילית, משום שהאמבטיות הוותיקות שהיו עשויות מפח או ברזל יצוק כבר נסדקו, החלידו, אנשים לא רצו להמשיך ולהוציא כסף על התיקון שלהן מתוך שיקול שאולי הגיע הזמן לעבור לאמבטיה אקרילית.

לאמבטיה אקרילית יש המון יתרונות. לא מתפתחת בה חלודה כמו באמבטיה מפח או מברזל ותיקון שלה לא דורש עקירה שלה כמו אמבטיות מחומרים אחרים וזה גם אומר החלפת צנרת, עקירת הקרמיקה, הרצפה ועוד.

שני סוגי אקריל

המושג אקרילי מיוחס לכל מוצר המכיל חומר העשוי מחומצה אקרילית או כל תרכובת אחרת דומה. לרוב משמש המושג הזה כדי לתאר פלסטיק הדומה במרקם שלו לזכוכית והידוע בשפה המקצועית כ-פולי מתאקרילט והכוונה היא לזכוכית אקרילית.

ישנם שני סוגי אקריל האחד יצוק והשני נוזלי. הנוזלי מיוצר בתהליך בו הוא נדחס באמצעות רולרים המשטחים אותו לשכבות דקות. השכבות שנוצרו הן רכות ואקריל יצוק חייב להיות מאיכות טובה כדי לא להישרט ולהכיל פגמים.

אקריל יצוק כולל שכבות המיוצרות בין חתיכות תבנית העשויה זכוכית בתהליך חימום הדרגתי. בחומר זה משתמשים לרוב להלבשת אמבטיה. אך מה קורה אם יש לכם אמבטיה אקרילית הזקוקה רק לתיקון? עושים תיקון אמבטיה אקרילית , תהליך פשוט קצר וקל.

תיקון אמבטיה אקרילית- כי האסתטיקה חשובה

אמבטיה תסכימו, היא הפריט הכי שימושי ונחוץ בבית, ואל תנסו לתאר לעצמכם מה הייתם עושים בלעדיה. משום שהיא כל כך שימושית, היא גם צוברת בלאי ועלולים לקרות בה גם תאונות כמו למשל נפילה של חפץ כבד, שריטות, סדקים ועוד.

אמבטיה מחוברת גם לצנרת ולרוב מוקפת בקרמיקה ואם חלילה תיאלצו להחליף אותה, תיכנסו להרפתקה לא נעימה בכלל. העקירה של האמבטיה משאירה המון אבק ולכלוך, מפרקים גם את הצנרת כדי להתאים אותה לאמבטיה החדשה. לרוב אם כבר מחליפים אמבטיה אז גם עושים שיפוץ כללי ומחליפים קרמיקה, רצפה וצנרת וכל זה אומר הרבה זמן והוצאה גדולה.

אולם היום אם יש לכם בעיה באמבטיה בבית, אתם כבר לא צריכים להוציא אותה, אתם יכולים להישאר עם האמבטיה שלם ומה שאתם באמת צריכים זה טכנאי מקצועי שיודע לבצע תיקון אמבטיה אקרילית ולהפוך אותה לחדשה ונוצצת.

חדר האמבטיה חשוב לומר, הוא לא רק אחד המקומות הכי חשובים מבחינת הנחיצות שלהם, אלא שהוא עצמו חייב להיות סמל ההיגיינה והניקיון בבית ואמבטיה מוזנחת עם שריטות או סדקים זה לא בדיוק המראה שעושה חשק להתרחץ.

איך מתקנים אמבטיה אקרילית?

אם החלטתם להזמין טכנאי כדי לבצע תיקון אמבטיה אקרילית, חסכתם כבר הרבה מאוד כסף ותוכלו להתפטר מכתמי העובש והחלודה שבדרך כלל מתגלות בדפנות ובקרקעית. יש גם סדקים, שריטות. הצבע דוהה והאמבטיה נראית ישנה ומוזנחת ולא מזמינה בעליל.

כדי להחזיר את התחושה של הכיף לחדר האמבטיה, מבלי לעקור את האמבטיה שלכם אלא פשוט לתקן אותה תוכלו לעשות ציפוי אמבטיה שהוא תהליך קצר בו איש המקצוע מצפה את האמבטיה בכמה שכבות של חומר אקרילי עד שכל הפגמים, השברים והסדקים מוסתרים ונעלמים ואז אפשר לראות שוב אמבטיה נקייה ונוצצת.

בהרבה בתים עדיין יש אמבטיות ישנות העשויות מפח או מברזל יצוק ובמשך השנים נוצרים בהם חורים והמפגש של המים עם הפח או הברזל מייצר חלודה בדפנות ובקרקעית האמבטיה ולכן אי אפשר לעשות בה תיקון כמו באמבטיה אקרילית. במצב הזה כל מה שניתן לעשות הוא לבצע הלבשת אמבטיה, גם מבלי לעקור את הישנה אלא פשוט להלביש עליה אמבטיה חדשה.

טיפים נוספים שאסור לפספס

תיקון מקלחונים  - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

תיקון מקלחונים - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

המקלחון הוא חלק מהותי בכל חדר אמבטיה, ומספק לנו חוויה מרעננת ומרגיעה. עם זאת, מקלחונים יכולים להיתקל לאורך זמן בבעיות…
החשיבות של חידוש שיש למטבח

החשיבות של חידוש שיש למטבח

בבתים המודרניים של היום, המטבח הוא לא רק חלל לבישול אלא מוקד מרכזי לאיסוף ואירוח אורחים. כאחד האזורים המנוצלים ביותר…
חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיות הוא פתרון חסכוני וחוסך זמן לחידוש אמבטיות בלויות והחזרתן ליושנה. בין אם יש לכם אמבט פורצלן, פיברגלס או…
תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים נעשה ע”י בעל מקצוע אשר אמור לתקן כל נזק המתהווה בהם לרבות: כתמים קשים, סדקים, שבר, קילוף של…
תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

אחרי הרבה שנים יש המחפשים איש מקצוע לצורך תיקון אמבטיה, שכן אמבטיה היא פריט שמשתמשים בו הרבה מאוד ויש לו…
צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

אחד הדברים הכי חשובים בכל בית שיש לעשות הוא צביעת אמבטיה מחיר יש לברר מול אנשי המקצוע את עלות העבודה.…
דילוג לתוכן