בס״ד

 – בשם השם נעשה ונצליח

4.9
5/5

תיקון ג’קוזי- לא מה שאתם חושבים!

דף הבית / תיקון ג'קוזי- לא מה שאתם חושבים!
תיקון ג'קוזי

תיקון ג’קוזי אצל בעל מקצוע מומחה לחידוש והלבשת אמבטיות הנו בעל משמעות שונה מתיקון ג’קוזי שיש בו תקלה. כאן הכוונה היא להסבתו לאמבטיה וזה תהליך שצריך להיעשות ע”י בעל מקצוע בתחום האמבטיות ולא טכנאי ג’קוזי.

במה הדברים אמורים? ג’קוזי מעלה הרבה קונוטציות כיפיות ועם השפע של הסוגים והאפשרויות היום והיצע עצום של סוגים רבים לגינה ולחצר, ג’קוזי מתנפח וג’קוזי מפיברגלס לזוג או לכל המשפחה, אין ספר שיש בזה פיתוי רב שכבש רבים אשר לא רכשו בציפייה רבה ג’קוזי לביתם במקום אמבטיה או לחצר ולגינה, שזהו כבר סוג אחר של ג’קוזי.

הבילוי בספא- הגביר את המכירות

מכירות הג’קוזי התגברו לאחר טבילה כיפית בג’קוזי בצימר או בספא, מה שעשה לאנשים “חשק” שיהיה להם אחד כזה בבית ובמקום אמבטיה התקינו אמבטיית ג’קוזי.

אולם כדי ליהנות מג’קוזי צריך גם לטרוח. יש למלא אותו במים חמימים (וזו הוצאה לא קטנה בעיקר כאשר מדובר בג’קוזי גדול). בנוסף לא לכל אחד יש את הכוח אחרי יום עבודה עם כל הכיף המצפה לו- להתחיל לטפל במילוי הג’קוזי שאת המים שלו יש לרוקן מעת לעת כדי למנוע זיהומים ולכלוך. כך יוצא שבעצם מספר הפעמים שמשתמשים בג’קוזי הוא מועט, ולעתים פשוט רוצים להתקלח בה מהר או לעשות שטיפה קצרה כמו באמבטיה רגילה אחרי יום עבודה ארוך, או כאשר ממהרים והיום כולם ממהרים ולא מוצאים זמן להתפנק ומכוונים לפונקציונאליות.

אומנם ג’קוזי זה כיף אבל כאמור, הוא דורש זמן ותחזוקה שוטפים אם רוצים לשמור עליו שיתפקד כראוי, כולל תיקונים, החלפת חלקי חילוף ועוד ולא כל אחד בנוי לזה ואז נדרש תיקון ג’קוזי כלומר- הפיכתו לאמבטיה רגילה.

תיקון ג’קוזי- להפוך את הג’קוזי לאמבטיה!

ג’קוזי הנקרא גם “אמבט עיסוי”, פועל בצורה כזו שיש למלא אותו במים בטמפרטורה שבין 30-40 מעלות ויש בה משאבה אשר מפעילה את הג’טים- אלה הן הפיות בדופן ובקרקעית הג’קוזי מתוכם פורצים סילוני המים. כאשר אלה מופעלות, ובאמצעות מפוח האוויר, נדחפים המים בלחץ רב ומתערבלים עם האוויר ונוצרים זרמים המבצעים “עיסוי” של כל אברי הגוף. אין ספק באשר ליתרונות של ג’קוזי אבל כאמור- צריך זמן לזה ובעידן הזה- למי יש?.

משום כך אנשים רבים מעדיפים לטבול באמבטיה ולא בג’קוזי אולם לשם כך, הם לא צריכים לעקור את הג’קוזי ממקומו אלא שהיום ניתן להפוך אותו לאמבטיה רגילה, ע”י איש מקצוע שמבצע תיקון ג’קוזי מומחה בתחום ציפוי וחידוש אמבטיות.

איך מתבצעת הסבת ג’קוזי לאמבטיה?

הסבת ג’קוזי לאמבטיה נעשית בטכניקה בה ראשית יש לנקות היטב את הג’טים- אלה אותם פתחים אשר מזרימים את סילוני המים. בנוסף יש לנקות מהצנרת את כל הלכלוך שהצטבר בה. בהמשך אוטמים את הפתחים בחומר גלם ייחודי אקרילי, ממנו עשוי הג’קוזי. לאחר אטימת הפתחים ימרח איש המקצוע שעושה תיקון ג’קוזי בהסבתו לאמבטיה, בשכבות של ציפוי אותו חומר גלם המשמש לציפוי אמבטיות, עד שהמרקם יהיה חלק ואחיד בכל מקום. אין ספק שתהליך זה חוסך הרבה מאוד כסף לכל בית בו הג’קוזי באמבטיה כבר איננו בשימוש ויותר נוח לטבול באמבטיה במקומו. כאמור אין צורך לעקור את הג’קוזי או את הצנרת אלא פשוט ליצור קשר עם בעל מקצוע מיומן שיעניק לכם את השירות המיוחד הזה.

ככל שמדובר באדם בעל וותק רב וחברה אמינה של ציפוי, החלפת אמבטיה או חידוש אמבטיות כך העבודה תהיה אופטימלית.

טיפים נוספים שאסור לפספס

תיקון מקלחונים  - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

תיקון מקלחונים - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

המקלחון הוא חלק מהותי בכל חדר אמבטיה, ומספק לנו חוויה מרעננת ומרגיעה. עם זאת, מקלחונים יכולים להיתקל לאורך זמן בבעיות…
החשיבות של חידוש שיש למטבח

החשיבות של חידוש שיש למטבח

בבתים המודרניים של היום, המטבח הוא לא רק חלל לבישול אלא מוקד מרכזי לאיסוף ואירוח אורחים. כאחד האזורים המנוצלים ביותר…
חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיות הוא פתרון חסכוני וחוסך זמן לחידוש אמבטיות בלויות והחזרתן ליושנה. בין אם יש לכם אמבט פורצלן, פיברגלס או…
תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים נעשה ע”י בעל מקצוע אשר אמור לתקן כל נזק המתהווה בהם לרבות: כתמים קשים, סדקים, שבר, קילוף של…
תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

אחרי הרבה שנים יש המחפשים איש מקצוע לצורך תיקון אמבטיה, שכן אמבטיה היא פריט שמשתמשים בו הרבה מאוד ויש לו…
צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

אחד הדברים הכי חשובים בכל בית שיש לעשות הוא צביעת אמבטיה מחיר יש לברר מול אנשי המקצוע את עלות העבודה.…
דילוג לתוכן