בס״ד

 – בשם השם נעשה ונצליח

4.9
5/5

תיקון ג’קוזי – רק מטכנאי מקצועי

דף הבית / תיקון ג'קוזי – רק מטכנאי מקצועי
תיקון ג'קוזי

תיקון ג’קוזי יש לבצע רק אצל טכנאי מקצועי בעל ידע וניסיון, שכן חוסר מקצועיות עלול להחמיר בעיה קיימת. ג’קוזי בבית זה בריאות בבית ולכן אם קיימת תקלה כלשהי, מהרו לתקנה.לפני כשלושים שנה חדר הג’קוזי לארץ, תחילה במקומות ציבוריים כמו בריכות בבתי מלון ומכוני ספא. היום הוא מככב בדירות ובתים רבים אם זה בתוך הבית ואם זה בחצר. רבים לא מוותרים על היתרונות הבריאותיים הרבים שלו.

בשל הביקוש הרב לג’קוזי יוצרו במהלך השנים מיני ג’קוזי לשימוש ביתי ופרטי לגינה או לבית בגדלים שונים ויש היום ג’קוזי מתנפח, ג’קוזי קבוע מאקריל, פיברגלס ועוד. המים החמימים בקיץ או בחורף גורמים לטבילה כיפית וגם בריאה ולכן רצוי לתחזק את המוצר הזה כל הזמן.

איך עובד ג’קוזי?

שמו העברי של ג’קוזי הוא אמבט עיסוי. מדובר על בריכה אותה ממלאים במים בטמפרטורה שבין 30 ל-40 מעלות. בכל ג’קוזי יש שני סוגי משאבות. סוג אחד הנקרא “ג’טים” ואלה מותקנות בדופן הג’קוזי ויש מפוח בשם BLOWER אשר מזרים דרך חורים בקרקעית הג’קוזי מים בלחץ גבוה. פעולת המשאבות גורמת למים לפרוץ כאמור בלחץ דרך הג’טים המתערבבים עם אוויר בגלל מנגנון מיוחד בג’קוזי והסילון של המים הללו מערבל אותם ועושה עיסוי בכל הגוף. מה שיש לו יתרון גדול בעיקר לאנשים הסובלים מבעיות מסוימות של שרירים ועוד.

המפוח מזרים את האוויר וזה מתחבר למים הפורצים מן הקרקעית של הג’קוזי, מה שיוצר אפקט עיסוי נוסף. בשל הפעילות הזו אנשים אשר טובלים בג’קוזי מרגישים אך השרירים שלהם נרפים ומשתחררים.

סתימה של חרירים כמו גם בעיות במפוח, דורשות תיקון ג’קוזי ע”י טכנאי מקצועי. חשוב לדעת לבחור איש תחזוקה של ג’קוזי אשר יכול לאתר את הבעיה מיד וגם להציע פתרון מקצועי.

תיקון ג’קוזי- כי חייבים טבילה לגוף ולנשמה !

לטבילה בג’קוזי יש יתרונות בריאותיים רבים. היא עוזרת לשיפור זרימת הדם, מרגיעה ומונעת בעיות שינה. בזמן הטבילה משחרר הגוף רעלים בזכות המים החמימים המעלים את טמפרטורת הגוף וגורמים לאדם להזיע וכאן מתבצע ניקוי רעלים טבעי.

טבילה בג’קוזי מסייעת להפיג כאבים מקלים עד קשים. משפרת מצבם של חולי דלקת מפרקים וכאמור מסייעת בשחרור שרירים. היא גורמת לשחרור של חומצות חלב אשר מצטברות בשרירים בזמן של פעילות ספורטיבית ולכן רבים טובלים בג’קוזי אחרי פעילות גופנית.

יש לטבילה בג’קוזי גם ממד של הרגעה משום שבזמן הטבילה משחרר הגוף אנדרופינים הגורמים לרוגע ומצב רוח טוב. בנוסף היא משפרת את חילוף החומרים ונעשו הרבה מחקרים על היתרונות הבריאותיים הרבים שלה.

אם יש תקלה בג’קוזי מומלץ להזמין טכנאי אשר יתקן אותה במהרה. מחיר תיקון ג’קוזי הנו בכפוף לגודל ולסוג הבעיה.

מדוע קונים רוכשים ג’קוזי?

רובנו טבלנו בג’קוזי הקיים בבריכות ציבוריות או במתקני ספא. הבעיה היא שבמקומות ציבוריים משתמשים בכלור או בברום לצורך חיטוי המים, וחומרים אלה עלולים להיות מסוכנים עבור אנשים עם בעיות מסוימות כמו דלקת פרקים או בעיות נשימה. משום כך מי שרוצה להרוויח את כל היתרונות הבריאותיים של הג’קוזי אבל לא לטבול בחומרים הרעילים הנ”ל, רוכש ג’קוזי פרטי לביתו אשר בדרך כלל בחלק מסוגי הג’קוזי יש אוזונטור, זהו המחטא המחליף את החומרים המחטאים האסורים.

יש ג’קוזי לשני אנשים ומעלה וכל משפחה רוכשת את המוצר שמתאים למספר הנפשות בבית ולצרכים שלה. כמובן שגם התקנתו דורשת מומחיות של טכנאי מיומן ולכן צריך להקפיד ולאתר איש מקצוע בעל ניסיון ומוניטין בתחום תיקון ג’קוזי אשר יוכל גם לתת לכם טיפים כיצד לשמור עליו ולתחזק אותו.

חברת אביאור מתמחה בתיקון וחידוש אמבטיות ואגנים וכן תיקון ג’קוזי !

חברת אביאור הנה חברה משפחתית המתמחה בתיקון אמבטיות, חידוש אמבטיות, אגנים וכן תיקון ג’קוזי. הם יודעים לאתר את התקלה וכן לבצע את התיקון הכי מקצועי הקיים.

סוגי התקלות הנפוצות בג’קוזי הן קצר במערכת הספא הנגרמת בשל תקלה בגוף החימום או במערכת החשמל. תקלה נוספת אופיינית היא לחץ מים חלש מדי שעלולה להיגרם בשל סתימה של הג’טים בדפנות הג’קוזי או של הפילטרים עקב הצטברות לכלוך ואבנית.

לעתים מוסרים מהחברה נדרש תיקון ג’קוזי גם בשל תקלה נפוצה אחרת של לחצן תקוע וזה קורה בדרך כלל במערכות ספא ישנות או בג’קוזי לא איכותי.

טיפים נוספים שאסור לפספס

תיקון מקלחונים  - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

תיקון מקלחונים - שירות מקצועי ואיכות ללא פשרות

המקלחון הוא חלק מהותי בכל חדר אמבטיה, ומספק לנו חוויה מרעננת ומרגיעה. עם זאת, מקלחונים יכולים להיתקל לאורך זמן בבעיות…
החשיבות של חידוש שיש למטבח

החשיבות של חידוש שיש למטבח

בבתים המודרניים של היום, המטבח הוא לא רק חלל לבישול אלא מוקד מרכזי לאיסוף ואירוח אורחים. כאחד האזורים המנוצלים ביותר…
חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיה - פתרון חסכוני ומדהים

חידוש אמבטיות הוא פתרון חסכוני וחוסך זמן לחידוש אמבטיות בלויות והחזרתן ליושנה. בין אם יש לכם אמבט פורצלן, פיברגלס או…
תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים- אין צורך להחליף!

תיקון כיורים נעשה ע”י בעל מקצוע אשר אמור לתקן כל נזק המתהווה בהם לרבות: כתמים קשים, סדקים, שבר, קילוף של…
תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

תיקון אמבטיה- חוסך החלפה!

אחרי הרבה שנים יש המחפשים איש מקצוע לצורך תיקון אמבטיה, שכן אמבטיה היא פריט שמשתמשים בו הרבה מאוד ויש לו…
צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

צביעת אמבטיה מחיר - מה חשוב לדעת לפני התהליך

אחד הדברים הכי חשובים בכל בית שיש לעשות הוא צביעת אמבטיה מחיר יש לברר מול אנשי המקצוע את עלות העבודה.…
דילוג לתוכן